هدایت شده از 𝘛𝘩𝘦 𝘱𝘪𝘦𝘥 𝘱𝘪𝘱𝘦𝘳 🇮🇷
به مناسبت اول ماهِ ربیعالاول و تموم شدن عزاداریها میخوام تقدیمی بدم.
این تقدیمی از این قراره که شما این پیام رو فور میکنید توی چنلتون و لینکش رو توی ناشناس برام میذارید و من بهتون یه ویدئو از آهنگ مورد علاقتون رو بهتون میدم.
فقط ازتون میخوام یه کاری انجام بدید.
همراه لینک اسم آهنگ موردعلاقتون و خواننده اون رو + اون قسمت از لیریک اون آهنگ که بیشتر از همه باهاش حال میکنید رو بدید(اگه با همه آهنگ حال میکنید اینو حتما ذکر کنید).
خیلی ممنون
نادیده نگیریدشاا.
هدایت شده از 𝘛𝘩𝘦 𝘱𝘪𝘦𝘥 𝘱𝘪𝘱𝘦𝘳 🇮🇷
برایِ شما...
از طرفِ the pide piper.