"گرفتارِ توام و رهایی نمیخواهم
اسیرِ نامِ حسینم، پادشاهی نمیخواهم..."
@bisaheldel
"تمامِ راههای جهان را گشتم
آخر فهمیدم دلِ گمشدهام
سالهاست در کربلا جا مانده است...🫠"
@bisaheldel
"گاهی فکر میکنم
خدا نامِ حسین را آفرید
تا دلهای خسته، جایی برای برگشتن داشته باشند... 🥀"
@bisaheldel
ما رو به ۱۵۰ برسونید تا این مصاحبه سید رو بزارم تو کانال✌🏻
#قول_آماری