رمانت که عالیهههههه
من دوست دارم همچنان رمان تو رو بخونم
جواب:
عزیزممم
لطف داری🥲🫶
رمانت خیلی قشنگ بود و مطمئنم بعدی ها هم قشنگه . منتظرم رمان های بعدی و موفقیت هات هستم ( پای ثابت رمان )
منو یادت نره ها
جواب:
عزیزممم
ممنون لطف داری🥰
مگه میشه یادم بره🧋🤍
من فکر میکنم کیارش دلارام را دزدیده . حسم بهم میگه کیارش ( پای ثابت رمان )
جواب:
شایدددددد
من اصلا وقت نکردم درموردپارت های دیروز بگم . امروز میگم ببخشید . واقعا پارت های جذاب و غیر قابل منتظره ای بود .مرگ کیارش مواقعا برام غیر قابل منتظره و غیر قابل منتظره تر زنده موندن سامان بود . درکل پارت های غیر قابل منتظره و خوبی بودند . فقط ملیکا هم مادرش رو از دست داده هم باباشو . چی میشه تکلیف این بچه ؟
جواب:
ممنون عزیزم
آره طفلک بچه🥲
ببینیم چی میشه....
عزیزم رمانت عالی بوددددددد . خیلی قشنگ و خوب بود . به امید موفقیت های بیشترت و همچنین منتظر رمان های جدیدت هستما . رمان اول و آخرت نباشه . راستی برات یک پیشنهاد دارم به نظرم این رمان رو چاپ کن . واقعا رمان قشنگ بود . دوست دارم بهترین هارو واست آرزو میکنم ❤️🙏🏼
جواب:
عزیزدلم
چقدر مهربونی شمااا🥲💙
مرسی از لطفت🌱🫶🏻
حتماااااا مینویسم رمانِ دیگه
انشالله یه رمان دیگه هم در راهه🤧😉
عزیزم خسته نباشی
رمانت عالییییییییی بودددددد
بیصبرانه منتظر رمان بعدی هستم
جواب:
مرسییی
🥲😘🫶🏻
حتماااااا
دیگه نمیخوای رمان بذاری برامون ؟؟(پای ثابت رمان )
جواب:
چرا عزیزم میزارم
رمان جدید در حال تایپِ