دوستان گلم
ادمین میخوام برای تابستان
هرکسی مایل بود و میتونه؛اینجا پیام بزاره من باهاش ارتباط بگیرم💙
https://abzarek.ir/service-p/msg/4678393
" ما را همین عشق حسین و محرمش کافیست(: "
[مجنون اباعبدالله/۱۲۸]
@bisaheldel
"حسین جان
گاهی دوستت دارم
گاهی دوست ترت میدارم
میانگین را بگیری برات جان میدهم:) "
@bisaheldel
"دل را که شمردم، همه سهمِ حسین بود
انگار خدا از همان اول
مرا برای این دوست داشتن آفریده بود..." ✨🖤
@bisaheldel
♡مَنِـــــــــ اُو♡
...
"چه کردهای با دلها آقا؟
که نامت را میشنوند و بیاختیار
چشمها بارانی میشود..."
@bisaheldel
"ما را نه شهره شدن
نه دیده شدن
همین که حسین ما را بشناسد کافیست"
@bisaheldel