"در سینه اگر آتشی افتاده، خوش است
این شعله اگر از حرم افتاده، خوش است
گفتند چرا اینهمه دلبسته شدی؟
گفتم دلِ من دستِ علم افتاده، خوش است..."
@bisaheldel
"چه دعایی بهتر از این؟
اَلّلهُم اِستَعمِلنِی لِحُسَین و اُولادِهِ
خدایا منو خرج حسین (ع) و اولادش کن"
@bisaheldel
♡مَنِـــــــــ اُو♡
...
"گفتند چه داری که چنین آرامی؟
گفتم غمِ شیرینِ حسین نامی
یک قطره ز عشقش به دلم افتادهست
دیگر نخرم عالمِ بیفرجامی"
@bisaheldel
"بعضی عشقها را باید آهسته دوست داشت
آنقدر آهسته که حتی خودِ دل هم نفهمد
چه وقت تمامِ خودش را بخشیده است...¹²⁸"
@bisaheldel
"هر کس به کسی دل سپرد در دنیا
ما دل به حسین دادهایم از اولها
گفتند چه آورده برایت این عشق؟
گفتم که همین اشک، همین روضه، خدا"
@bisaheldel
نظرتون و اینجا راجب کانالمون بگید👇🏻
منتظرتونم هاااااااا
https://abzarek.ir/service-p/msg/4678393
8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعضی آدمها را نه خون
که دل برادر میکند...
و چه زیباست وقتی دو دل،در یک مسیر برای یک آسمان میتپند...🫂
#ادیت_حامین
#حامین
#ادیت_خودم
کپی؟نه فور فقط!
@bisaheldel
9.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من من 😁
+ تو تو 🙂
کشیدم...
+ کیو ؟ 🤔
مادرمووووووووو 😂❤️
[ https://eitaa.com/bisaheldel ]