"ما را زِ غمِ کربوبلا ترسی نیست
ترسِ ما از روزیست که دلمان نلرزد برای حسین..."
@bisaheldel
"گفتند: چه داری؟
گفتم: هیچ...
نگاهِ دقیقتری کردند، اشکهایم را دیدند و گفتند:
پس ثروتمندی...¹²⁸"
@bisaheldel
"بر شانهی باد، نام تو را زمزمه کردم
دیدم همهی راه، به تو ختم شده است
یک عمر دویدیم پیِ آب و سراب و
آخر دل ما سمتِ علم خم شده است"
@bisaheldel
"ما را از همه بریدند
به حسین که رسیدیم
فهمیدیم این بریدنها لطف خدا بوده است...🖤"
@bisaheldel
"ما را همین بس که در شلوغیِ آخرالزمان هنوز دلمان برای کسی تنگ میشود که ۱۴۰۰ سال پیش شهید شد"
@bisaheldel
"در دفترِ دل، نام کسی غیر تو کم بود
هر صفحه که وا شد، همه جا روضهی غم بود"
@bisaheldel
"خدا میدانست آدمیزاد یک روز کم میآورد
برای همین حسین را آفرید"
@bisaheldel
"کار از علاقه گذشته است آقا...
آدم برای علاقهاش اشک نمیریزد
برای بخشی از وجودش اشک میریزد"
@bisaheldel
♡مَنِـــــــــ اُو♡
...
"کاش میشد یکبار از دلم بپرسند:
خانهات کجاست؟
و من بدون فکر بگویم:
بین الحرمین"
@bisaheldel