"ما را از همه بریدند
به حسین که رسیدیم
فهمیدیم این بریدنها لطف خدا بوده است...🖤"
@bisaheldel
"ما را همین بس که در شلوغیِ آخرالزمان هنوز دلمان برای کسی تنگ میشود که ۱۴۰۰ سال پیش شهید شد"
@bisaheldel
"در دفترِ دل، نام کسی غیر تو کم بود
هر صفحه که وا شد، همه جا روضهی غم بود"
@bisaheldel
"خدا میدانست آدمیزاد یک روز کم میآورد
برای همین حسین را آفرید"
@bisaheldel
"کار از علاقه گذشته است آقا...
آدم برای علاقهاش اشک نمیریزد
برای بخشی از وجودش اشک میریزد"
@bisaheldel
♡مَنِـــــــــ اُو♡
...
"کاش میشد یکبار از دلم بپرسند:
خانهات کجاست؟
و من بدون فکر بگویم:
بین الحرمین"
@bisaheldel
"دلم گاهی آنقدر کربلایی میشود
که از روی نقشههای دنیا حذفم میکند"
@bisaheldel
"از کودکی کسی نامت را در گوش دلم
خوانده است حسین...
وگرنه این همه دلتنگی
برای ندیدهای عادی نیست..."
@bisaheldel
"خدا دل را آفرید
دل حسین را انتخاب کرد
و ما تا آخر عمر داریم
علت این انتخاب را گریه میکنیم...🖤"
@bisaheldel
"دلم را که ورق میزنم
میبینم بیشتر از آنکه زندگی کرده باشم
حسینی زندگی کردهام..."
@bisaheldel