"مستان همه افتاده و ساقی نمانده
یک گل برای باغبان باقی نمانده..."
@bisaheldel
"از قافلهٔ عشق به جز خاطرهای تلخ
در جادهٔ این دشتِ پریشان نمانده..."
@bisaheldel
"هر شاخه که گل داشت به خون غلتیده امشب
در باغِ غریبان گلِ خندان نمانده..."
@bisaheldel
_ 😭💔
دل بی تـو باشد مرده اي بهتر کـه در گورش کنم
چشمی کـه بیند جز تـو رابا خنجری کورش کنم
افتاده زار و منفعل، در چنگ دیو نفس، دل
دستی بده کاین دیو را از این حرم دورش کنم
دل بحر خون در ماتمت جانِ تشنه اشک غمت
باشد کـه در امواج غم، ازگریه مسرورش کنم
ذکرت کلام الله مـن عشقت کلیم الله مـن
خواهم دلی تا هم نفس با آتش طورش کنم
در سینه دارم آتشی، هرگز ندارد خامشی
پیوسته گرم سوختن با سوزعاشورش کنم
دارم دل دیوانه اي در سیلِ خون ویرانه اي
با اشکم این ویرانه را چون بیت معمورش کنم
دردا کـه دیو نفس دون جانم دریده از درون
با یک نگاهت میتوان این دیو را حورش کنم
مارهوس چون اژدها آورده برروزم چها
بر آن شدم کاین مار را پامال چون مورش کنم
گردیده از دود گنه، پرونده جرمم سیه
با مهرت این پرونده را آیینه نورش کنم
مـن میثم کویِ توام دائم ثناگوی توام
هر حرف را در وصف تـو، صد در منثورش کنم
_ 😭💔
[ @bisaheldel🤍 ]
برای ایام دهه اول محرم.
آیت الله وحید خراسانی در سفارش هایشان چنین توصیه کرده اند:
تا روز «عاشورا» که نزدیک است؛
روزی صد مرتبه سوره توحید را بخوانید
و به حضرت سید الشهداء علیه السلام
هدیه کنید.
انشاءالله فیوضاتی نصیبتان می شود،
شرطش هم این است مردم
را دعوت به این عمل کنید،
همچنین اشاره کردن چقدر خوب است که این عمل نورانی تلاوت صدمرتبه سوره توحید و هدیه کردن به روح مطهر و نورانی
حضرت سید الشهداء علیه السلام به نیابت از حضرت حجت ابن الحسن منتظر المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف،
انجام شود. 🖤🥀
تا امشب ساعت 00:00 انجام خواهم داد.
هر بزرگواری انجام داد (در ناشناس کانال ی 🖤بفرسته)
"اجرتون با سید الشهداء"