سلام سلام اعضای جدیدم
شب طبق قولی که داده بودم قول آماری رو میزارم براتون😎😁
عاشورای حسینی رو هم تسلیت میگم🥀🖤
عزاداری هاتون قبول حق
♡مَنِـــــــــ اُو♡
...
" تمام شد
زینب بی برادر شد
رقیه بی پدر شد
لیلا بی اکبر شد
رباب بی اصغر شد
نجمه بی قاسم شد
حرم آل عبا بی علمدار شد...🥀"
@bisaheldel
"ببخش زینب جان
که بهای حسینی شدن ما
بی حسین شدن شما بود...!"
@bisaheldel
و سلام بر آقایی که
گرگ های بیابان بر مصیبتش گریستند
اما گرگ صفتان مدعی انسانیت
برای ریختن خونش هلهله کردند..."
@bisaheldel
69.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مقتل خوانی
ظهر عاشورا
[گودال تلگاه]
سجاد محمدینماهنگ یک زن تنها.mp3
زمان:
حجم:
2.5M
شمر اگه بره سنان نمیگذره
تو قتلگاه تو زمان نمیگذره
حتی ازت دم اذان نمیگذره
تو قتلگاه تو زمان نمیگذره
#مداحی
"شب عاشورا فقط همین مصرع کافیه
شیب گودال و شاه بی ردا؛وا محمدا..."
@bisaheldel
"اندکی صبر کن ای قاری قرآن حرم
از نوک نیزه تلاوت میشود جزء دهم"
@bisaheldel
"روز عاشورا
خیلی به امام حسین میگفتن:
-بُغضاً لابیک-
یعنی از بغض و نفرت بابات علی میزنیمت
امروز زیاد به امام حسین بگیم:
-حُبّاً لابیک-
از محبت پدرت علی؛امروز اومدیم برات..."
@bisaheldel