روز طبیعت مبارک!
امروز بهانهایه برای نفس کشیدن عمیقتر، برای لمس سبزیِ زندگی و برای آروم شدن کنار زمین مهربون.
امیدوارم این روز برات پر از حال خوب، خنده و لحظههای سبک و قشنگ باشه.
طبیعت هوامونو داره، ما هم هوایشو داشته باشیم. 🌿💚
مـتـاسـفـانـه...
ادمـیـم کـه اگـه بـخـوره تـو ذوقـم
هـیـچ جـوره دلـم صـاف نـمـیـشـه...🫠
https://eitaa.com/bisaheldel
بـعـضـی چـیـزهـا
تـمـام نـشـدن کـه درسـتـش کـنـی
تــمــوم شــدن،تـــــمـــــوم...!🥀
https://eitaa.com/bisaheldel
"گاهی فکر میکنم ما آدمها فقط سایهی خودمان را دنبال میکنیم، نه واقعیت را."
https://eitaa.com/bisaheldel
"برخی آدمها میآیند تا یادمان بدهند چه کسی نیستیم"
https://eitaa.com/bisaheldel
«گاهی
به حجمِ سکوتِ میانِ دو کلمه فکر میکنم.
همانجا که
عشق،
نفرت،
یا شاید
هیچ،
متولد میشود.
سکوت،
زبانِ عمیقتری دارد.»
https://eitaa.com/bisaheldel
«تمامِ قدرتِ جهان،
درونِ توست.
مانند دانهی کوچکی که
در دلِ خود،
جنگلی عظیم را پنهان کرده.
فقط کافیست
به جوانه زدنش باور داشته باشی.»
https://eitaa.com/bisaheldel
《هرکس که در زندگیات میماند
تکهای از روحش را میان روزهایت جا میگذارد.
یاد بگیر برای آدمهای خوب
جای امنی بگذاری؛ آنها نایابتر از هر چیزند》
https://eitaa.com/bisaheldel
《لبخند همیشه یعنی خوشحالی نیست گاهی یعنی:
«میفهمم سخت است، اما هنوز ایستادهام».
همین ایستادن، همین ادامه دادن، بزرگترین پیروزی روزهای مبهم است》
https://eitaa.com/bisaheldel
«ما همدیگر را برای زخمهایی که زدهایم، میبخشیم نه برای زخمهایی که خوردهایم.»
☆ موریس مترلینک☆
https://eitaa.com/bisaheldel