eitaa logo
بیسیمچی
2هزار دنبال‌کننده
11.6هزار عکس
1.7هزار ویدیو
622 فایل
سلام علیکم این کانال بمنظور ارتباط معنوی،فرهنگی ،تبلیغی و مذهبی با فرهیختگان تشکیل شده استbabaii@
مشاهده در ایتا
دانلود
مسابقه پنجم : بمناسبت ایام فاطمیه و دهه بصیرت بصورت روزانه از اول تا بیستم دیماه برگزار می نماید. مسابقه پنجم : در شرائط فتنه، کار دشوارتر است؛ تشخیص دشوارتر است. البته خدای متعال ...........................را همیشه تمام میکند؛ هیچ وقت نمیگذارد مردم از خدای متعال طلبگار باشند و بگویند تو حجت را برای ما تمام نکردی، راهنما نفرستادی، ما از این جهت گمراه شدیم. پاسخها را تا 24 ساعت پس از انتشار سوال مسابقه به شماره 09132770084 در شبکه پیام رسان ایتا ارسال فرمایید.
مسابقه پنجم : بمناسبت ایام فاطمیه و دهه بصیرت بصورت روزانه از اول تا بیستم دیماه برگزار می نماید. مسابقه پنجم : https://eitaa.com/bisimchee1400/9991
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یلدا با شهدا فاطمه احمدیان
151K
شعر برای فاطمه زهرا(س) پویش خانه مادری
🔰پویش خانه مادری 📍طرح سراسری برگزاری مجالس خانگی در فاطمیه 🔸انگار راز مخفی شدن مزارت این بوده که گوشه گوشه‌ی این عالم را سیاه‌پوش کنیم و نام تو را صدا بزنیم؛ گویی هر خانه‌ای که در آن جمع می‌شویم و سر در آن، پرچم «این خانه عزادار مادر است» را نصب می‌کنیم، همانجا «خانه مادری» است. 🔰پویش خانه مادری 🔸در ایام شهادت حضرت زهرا(س) شما می‌توانید همسایه‌های‌تان را به خانه‌تان دعوت کنید و مجلس عزای حضرت زهرا(س) برپا دارید؛ حدیث شریف کسا قرائت کنید؛ از معارف خطبه فدکیه بهره ببرید، نذری‌های محلی خود را طبخ کنید و ... 🔰احیای سنت‌های بومی‌ در خانه‌های مادری 🔸گوشه گوشه این سرزمین به نام حضرت مادر است؛ و مردم شهرهای مختلف هر یک با زبان خود، با رسم و رسوم ویژه محلی، ارادت خود را به حضرت زهرا (س) نشان می‌دهند؛ گیلانی‌ها با آش فاطمه زهرا(س) و قمی‌ها با سمنوپزان و ... 🔸در پویش «خانه مادری» تلاش کنید رسوم محلی خود را برپا دارید و تصاویر آن را برای شرکت در این پویش برای ما ارسال کنید. 🔰نحوه شرکت در پویش «خانه های مادری» 🔸تصاویر مراسم‌های فاطمیه را که در منزل خود و با حضور همسایه‌ها برگزار می‌کنید برای ما و به آیدی @bano0r_yar ارسال بفرمایید تا این تصاویر در کانال ایتای رادیو بانور منتشر شود. برای ارسال تصاویر به این نکات توجه کنید: 🔻تصاویر نمایشگر حضور همسایه‌ها در منزل شما باشد. 🔻قاب هایی که حضور و فعالیت کودکان و نوجوانان در مراسم به تصویر بکشد اولویت بیشتری دارد. 🔻در صورت امکان روی تصاویر عبارت «خانه مادری» را بنویسید.
فاطمه روشنی از همدان
اطلاعیه شرکت کنندگان محترم در مسابقات کانال بیسیمچی چون قرعه کشی مسابقات صرفا از بین کاربران کانال می باشد لذا شرکت کنندگانی که عضو کانال نیستند از قرعه کشی محروم می شوند، عضویت در کانال خود را قطعی کنید. باتشکر
سلام علیکم ضمن تشکر از شرکت در مسابقه بمنظور حفظ امتیازخود حتما در کانال عضو باشید. https://eitaa.com/bisimchee1400
مراسم سوگواری ایّام فاطمیه «سلام اللّه علیها» جمعه صبح دعای ندبه و سخنرانی حضرت آیت الله مهدوی «حفظه الله تعالی» ساعت ۷:۰۰ مسجدالکریم هیئت آل یاسین «سلام الله علیهم أجمعین»
حنانه کردبچه از تهران