eitaa logo
🪖بیسمچی🪖
1.3هزار دنبال‌کننده
12هزار عکس
7.4هزار ویدیو
37 فایل
بیسیمچی سربازان جبهه سایبری پایگاه معراج https://eitaa.com/bisimchi00 با دعوت دوستان خود به بیسیمچی مطالب سیاسی روز را در اختیارشان قرار میدهید دراین یارگیری سیاسی -شهدایی سهیم باشیم اجرتون با شهدا ارتباط با خادم کانال: @Maj_noon_315
مشاهده در ایتا
دانلود
آقای ! باید از رو خون میلیونها جوون باغیرت رد بشید تا...
💢جانشین فرمانده سپاه قم: رئیس «پژاک» به دخترش تجاوز کرد و دخترش خودکشی کرد، حالا، شعار «زن، زندگی و آزادی» می‌دهد 🔹سردار مهدی کبیری پور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم:عبدالله اوجالان رئیس پ ک ک اولین شخصی بود که شعار زن، زندگی، آزادی را سر داد؛ اما همسرش که کثیره نام داشت به علت تحقیر، ظلم، فحاشی و کتک‌هایی که اوجالان در حق او داشت از دست او فرار کرد و در اروپا مقاله‌نویس شد. 🔹حاجی احمدی رئیس پژاک خودش به دخترش تجاوز کرد و دخترش به علت این مسئله خودکشی کرد و حالا شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهد. 🔹دنیا دنیای اغواگری است باید در این شرایط مواظب بود که در دام نیفتیم عرصه اصلی جنگ امروز در فضای مجازی است، باطل در برابر حق مانند کف روی آب است که اجازه دیده شدن زلالی آب را نمی‌دهند.
💚برنامه امروز اسلامشهر💚
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ویدیویی دیگر از انتقال تجهیزات زرهی سپاه پاسداران به مرز اقلیم تروریستی کردستان عراق🔥✌🏻🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مداحی جدید حاج مهدی رسولی در رابطه با اغتشاشات اخیر مراسم هفتگی ۲۶ آبان ۱۴۰۱ شب فتنه‌هاست خشم و خون به نام زن است دوباره در وطنم فتنه جدیدی هست به هر طرف نظر می‌کنم شهیدی هست
♦️استقرار یگان های زرهی و واکنش سریع در مرزهای عراق و اقلیم کردستان/شمارش معکوس حمله زمینی به مقر تروریست های تجزیه طلب در اقلیم کردستان عراق آغاز شد 🔸رضا عباسی دقایقی قبل در توئیتی نوشت: 🔹‏یگان های زرهی و واکنش سریع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حال استقرار در نوار مرزی غرب کشور هستند. 🔹شمارش معکوس برای حمله زمینی به مقرهای تروریست های تجزیه طلب در اقلیم کردستان آغاز شده است. 🔹سران اقلیم باید بدانند، این آخرین هشدار است، تروریست ها باید اخراج شوند.
♦️چیزی از کلاه خرگوشی شنیدید؟ زمان جنگ پوست سر مردم رو می بریدن و مثل گوش از دوطرف آویزون میکردن ! کیا ؟ ما بهشون میگیم احزاب ترو.ریست کوموله و دموکرات! اما امروز سلبریتی ها بهشون میگن مردم مظلوم کردستان! 🔹این فقط یک نمونه از جنایات این گروهک های وحشی و آ.دمکشه!
🔴فرمانده بسیج: در حوادث اخیر، یک پایگاه بسیج هم سقوط نکرد؛ حتی یکی از تجهیزات بسیج هم به دست دشمن نیفتاد ▫️سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج گفت: بسیج در مواجهه با این جنگ ترکیبی به صورت همه جانبه به میدان آمد و هیچ بسیجی یک قدم به عقب نیامد بلکه به قلب فتنه تازید و علیرغم تلاش دشمن یک پایگاه بسیج سقوط نکرد و حتی یکی از تجهیزات بسیج هم به دست دشمن نیفتاد.
هفته بسیج گرامی باد😊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥فوتبالیستی که برای ایران بازی نکرد! 🔹تاریخچه‌ حاشیه‌سازی علی کریمی؛ از یارکشی در جام‌جهانی ۲۰۰۶، تا استوری‌‌ گذاشتن علیه تیم ملی در جام‌جهانی ۲۰۲۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایتی از دستگیری ضارب جوان بسیجی اغتشاشات شیراز
💬دروغ می‌گویند که اعتراض ما از گرانی و اختلاس و فساد است، اگر اعتراض شما به اینهاست چرا قربانیان و شهدایش مستضعفین اند، چرا عمامه از سر روحانیون پیاده و مترو‌سوار می‌اندازید 🔻چرا لیدرهای شما سلبریتی‌ها و کاخ نشینانی هستند که مالیات نمی‌دهند و از این کاخ‌نشینان حساب‌کشی نمی‌کنید؟
میگم اینا الان دستشون به لباس زنان می‌رسه، اینجوری می‌کنند، دستشون به خود زنان برسه، کاری می‌کنند که داعش در سوریه کرد!
♦️‌سردار سلامی: به دشمنان هشدار می‌دهم منافعتان همه جا گسترده است، به خودتان رحم کنید، ما در مقابل دشمنانمان خطرناکیم و مراقب باشید. 🔹‌ شما پر کاه را از پشه نمی‌توانید پس بگیرید می‌خواهید ایران را از ملت ایران پس بگیرید؟ 🔹‌ ما برای فریب خوردگان خیابانی مثل نجات غریق عمل کردیم، اصل مماشات برای همین بوده است. 🔹‌ هرکس به امنیت ما دست دراز کند غرق خواهیم کرد.
کاش میشد......😭
💚یادآوری مراسم امشب💚
🔴رونمایی از ابعاد ناشناخته جنگ ترکیبی ⏪مطبوعات بریتانیا به مردم اطمینان می‌دهند: اگر پوتین تصمیم به استفاده از سلاح هسته‌ای بگیرد، بیگانگان(جنیان) در لحظه تعیین کننده مداخله کرده و برنامه‌های او را متوقف خواهند کرد❗️ ▪️ مادی شدن اجنه رسما کلید خورده و این خبرها در جهت آماده سازی ذهن مردم است. ▪️ با توجه به اشاره رهبر حکیم انقلاب اسلامی به استفاده از نیروی جن توسط دشمن در سال ۹۹، این سوال مطرح می شود که در دشمن در جنگ ترکیبی شناختی اخیر به چه میزان از جن استفاده کرده است؟! ▪️امام خامنه‌ای در سخنرانی نوروزی به مناسبت آغاز سال جدید(۱۳۹۹/۰۱/۰۳)، دشمنی‌های وسیع با نظام اسلامی را عجیب ندانستند و فرمودند: «ما دشمن زیاد داریم، تعجّب نباید کرد. در قرآن خدای متعال میفرماید که «وَ کَذٰلِکَ جَعَلنا لِکُلِّ نَبِیٍّ عَدُوًّا شَیٰطینَ الاِنسِ وَ الجِنِّ یوحی بَعضُهُم اِلیٰ بَعضٍ زُخرُفَ القَولِ غُرورا»؛ هم دشمنان جنّی، هم دشمنان انسی وجود دارند و اینها به هم کمک هم میکنند؛ سیستم‌های اطّلاعاتیِ خیلی از کشورها علیه ما با همدیگر همکاری میکنند.» 👤سید علیرضا آل‌داود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پیروزی مبارک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
☀️✨💫⭐️☀️✨💫⭐️ اینهمه ماهواره 🛰 حریف این ✊ ماهپاره ⚪️ نمی شوند ☀️✨💫⭐️☀️✨💫⭐️