eitaa logo
🪖بیسمچی🪖
1.3هزار دنبال‌کننده
12هزار عکس
7.4هزار ویدیو
37 فایل
بیسیمچی سربازان جبهه سایبری پایگاه معراج https://eitaa.com/bisimchi00 با دعوت دوستان خود به بیسیمچی مطالب سیاسی روز را در اختیارشان قرار میدهید دراین یارگیری سیاسی -شهدایی سهیم باشیم اجرتون با شهدا ارتباط با خادم کانال: @Maj_noon_315
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هشتگ نه به اعدام ، پیرزن کشف حجاب کرده ی سینمای ایران! شاید اون روزی که جانیان خانه اصفهان میگفتن برای ما هشتک نزنید نمیدونستن هشتک زدن جماعت لیبریتی برای اون ها نیست که اگر بود با هشتک زدنشون به همچین جنایتی تشویقشون نمیکردن! این پر سر و صدا های بی مصرف،مزد بگیر این هشتک هان! نه سینه چاک اون ها! کارفرمایانشون هم این ها رو هشتک به خط میکنن تا نفرات بعدی با اطمینان بیشتری از عدم مجازات دست به جنایت بزنن!
ببینید چه راحت قبح رابطه با اسرائیل رو شکستن! این کار جهانبخش با ذوق زدگی ارتش اسرائیل رو به رو بوده! همون ارتشی که هنوز یک هفته از کشتن ده کودک فلسطینی نمیگذره و اعلام کرده تعداد بیشتری رو هم میکشه و به مسجد الاقصی حمله میکنه! جالبه جناب جهانبخش به ما که میرسه عزاداره و پروفایلش نقشه سیاه از کشوره و حتی طبق گفته خودش سرود ملی کشور رو در جام جهانی بخاطر فشار ها خونده ولی به اسرائیل که میرسه دیگه ورزش رو سیاسی نمیکنه بلکه بسیار هم شاده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴دستگیری متهم پس از مورد اصابت قرارگرفتن با گلوله افسر پلیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران: 🔸️صبح امروز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت، مامورکلانتری ۱۱۸ ستارخان در اجرای دستور مقام قضایی به درب یک واحد مسکونی مراجعه کرد که فرد مورد نظر به محض رویت مامور و جهت خلع سلاح کردن، به‌سمت مامور حمله‌ور شد. 🔸️مامور پلیس، با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، متهم را از ناحیه پا مورد هدف قرار داد که درنهایت، وی دستگیر و جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد.
⭕️افشاگری عبدالله مهتدی در مورد تروریست های اصفهان ♨️دبیر کل حزب تروریستی در گفتگو با BBC فارسی ‌می گوید چهار تروریست دستگیر شده در ایران در ماجرای اصفهان از اعضای خوب ما بودند!
دیگه حرفی ندارم
⭕️آتش سوزی در انبار مواد غذایی در خیابان مولوی 🔹سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از یک مورد آتش سوزی در انبار مواد غذایی در خیابان مولوی خبر داد. 🔹آتش نشانان مشاهده کردند در یک ساختمان دو طبقه قدیمی و در پشت بام این ساختمان فضایی حدود ۳۰۰ متر با استفاده از فنس‌های فلزی برای نگهداری مواد غذایی و کالا ایجاد شده بود همچنین مقدار زیادی کارگاه تولید قفس پرندگان و خاک آره نگهداری نیز در آن محل وجود داشت. 🔹درحال حاضر آتش شعله زنی شده است و خوشبختانه هیچ مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شبتون پر از نگاه شهدا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
علی کریمی راست میگه مثلا کارفرمای BBC صد سال پیش ۹ میلیون ایرانی رو با قحطی مصنوعی قتل عام کرد!/بیسیمچی مدیا
📶 خطرات و آسیب‌های 5G بر بدن 🧬 آسیب سلولی، شکستگی DNA، اختلال در هورمون خواب و موارد دیگر: دی‌ان‌ای تک رشته‌ای و دو رشته‌ای می‌شکند: این دری کوچک است که از طریق آن رشد سلول‌های بدخیم صورت می‌گیرد. 🔬 آسیب اکسیداتیو: آسیب بافتی و آسیب سلولی، در اینجا نیز می‌توان زمینه را برای رشد سلول‌های بدخیم فراهم کرد. ☣️ اختلال در متابولیسم سلولی: محدودیت تولید انرژی در میتوکندری سلول‌ها با پیامدهای فیزیولوژیکی مربوطه 🧠 افزایش نفوذپذیری سد خونی مغزی: با افزایش نفوذپذیری، سد خونی مغزی عملکرد محافظتی و فیلتر کننده خود را از دست می‌دهد و مغز به طور فزاینده‌ای با مواد سمی پر می‌شود. 💤 کاهش ملاتونین (هورمون خواب): این بر تعدادی از عملکردهای فیزیولوژیکی تأثیر می‌گذارد، اما مهمتر از همه تأثیر ماندگاری بر کیفیت خواب دارد. در اینجا، مشکلات بیشتری برای به خواب رفتن و خوابیدن در طول شب قابل انتظار است (ملاتونین و اختلالات خواب و سرطان). 🚨 اختلالات متابولیسم گلوکز در مغز: این تاثیر منفی بر عملکرد کلی مغز خواهد داشت. در اینجا احتمال ایجاد زوال عقل و یا سایر اختلالات عصبی وجود دارد. ☠️ تشکیل پروتئین‌های استرس: این پروتئین‌ها بخشی از استراتژی‌های حفظ خود و بقای سلول‌ها هستند و توسط سیستم ایمنی برای کنترل عفونت و بیماری استفاده می‌شوند. تشکیل این پروتئین‌ها قطعا یک علامت هشدار دهنده است!
🤔🤔🤔🤔🤔
شب جمعه است هوایت رو نکنم چه کنم یا حسین غریب مادر
بعد از چند سال زندگی مشترک متوجه میشی پدر بچه ای که بزرگش کردی نیستی ! ❌️این همون بلایی است که فرهنگ غرب بر سر خانواده ها آورد ! آزادی نتیجه ای غیر این نداره !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا