eitaa logo
گلچین نیوز-گلچین‌اخبار🇮🇷
95 دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3.9هزار ویدیو
285 فایل
بیستون نیوز«گلچین اخبار»🇮🇷 📞 ارتباط با مدیر و اِرسال اخبار،مطالب و... : 🆔 https://eitaa.com/aboshagh
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم پيامبر خدا صلى الله عليه و آله: المَوتُ يَأتيكُم بَغتَةً، فَمَن يَزرَع خَيرا يَحصِد غِبطَةً، ومَن يَزرَع شَرّا يَحصِد نَدامَةً مرگ، ناگهان به سراغ شما مى آيد. پس هر كه نيكى بكارد، سعادت دِرو مى كند و هر كه بدى بكارد، ندامت دِرو مى نمايد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حماقت محض در مواجه با سیل /به همین راحتی جان چند نفر گرفته شد ▪️در سیل روز گذشته در روستای رستاق در شهرستان داراب، راننده یک پاترول تلاش داشت که قدرت اتومبیل خود را به رخ سیلاب بکشد که متاسفانه اتومبیل در گل و لای سیل فرو رفت
🛑روزنامه اصلاحات تصویر سیل جده در سال ۲۰۰۹ رو به نام سیل رودبال فارس جا زد! این جماعت مثل لاشخور رو خون مردم هم بازی سیاسی میکنن
📸 حجاب بانوان ایرانی در گذشته‌های دور و قبل از اسلام توبازی دشمن نیوفتید و اصالت خودتون رو دریابید
🔴همینقدر ساده همینقدر راحت فریبمان میدهند‼️😐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نتيجه کار احمقهایی که میرن تو بیابون به سگهای ولگرد غذا میدن
🔴 هر دو مریم به لحاظ جایگاه علمی که کسب کردند، قابل احترامند ولی وقتی رسانه های خارجی را بولد و را بایکوت میکننه به این نتیجه میرسیم که برای آنها نخبگی زن مهم نیست ،اونچه که براشون مهمه بی حجابی زنه وگرنه مریم کوچکی نژاد هم استاد دانشگاه نورت وسترن آمریکا ودانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف جزو ۴۰ دانشمند برتر زیر ۴۰ ساله دنیا است ولی کسی او را نمیشناسد و یا خانم دکتر شاگرد پروفسور سمیعی که در ۲۸ سالگی ۵۰۰ عمل موفق مغز انجام داده است را کسی نمیشناسد چون این ها حجاب دارند و غرب نمیخواهد زن محجبه را موفق نشان بدهد. تأسف بارتر از قدرت رسانه ای دشمن، ضعف شدید و کارنابلدی جبهه انقلابی در عرصه مهم رسانه بوده است.
دفتر رهبر انقلاب: معاملات فردایی ارز و طلا مشروع نیست 🔹دفتر استفتائات رهبر انقلاب در پاسخ به استفتایی در خصوص پیش‌بینی نوسانات قیمت ارز و سکه و معاملات فردایی، این جنس معاملات و کسب درآمد از آن‌ها را نامشروع دانست.
43.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آنکارا در پی تصرف چه مناطقی در شمال سوریه است؟ 🔹ارتش ترکیه خود را برای عملیات در شمال سوریه آماده می‌کند. 🔹به نظر می‌رسد «تل رفعت»، «منبج»، «تادف» و حتی «کوبانی» یا «عین عیسی» ممکن است شاهد عملیات ارتش ترکیه باشد.
🌺رهبرمعظم انقلاب: دوست داشتن همسر دستور شرع است 🌺بمناسبت روز خانواده
‏امریکا۲۷۰میلیون دلارکمک نظامی جدیدبه اوکراین ارائه خواهددادامروزهم دونظامی امریکایی دراکراین کشته شدن سلبریتی های آمریکاچرانمیگن پولهای مارو خرج مدافعان زلنسکی نکنید؟! فقط سلبریتی هاوغرب پرستان ماهستن که درهمه امورکشورمتخصص وکارشناس میشن وبرضدامنیت ومنافع کشورخودشون عمل میکنن❣️ "Hamid Khosravi"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مریم فرمانفرما از نوادگان فتحعلی شاه قاجار میگوید: انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی ره باعث سرنگونی حکومت دست نشانده انگلیس شد؛ سعی نکنید آنرا کوچک و کم اهمیت جلوه دهید!! چرا به آن افتخار نکنم؟؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ادعای عجیب احمدی نژاد: حضرت ابراهیم کُرد بود و حضرت زرتشت آذری! 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بی توجهی مردم و فرار لحظه آخری از سیل در استهبان ▪️تصاویر ضبط شده از سیل ناگهانی رودبال استهبان و تلاش رانندگان برای خروج از بستر رودخانه و نجات خود و همراهان ▪️فیلم توسط دوربین یک واحد پرورش ماهی ضبط شده است.
🔺‏حکم اشتری نشون میده که اعلام جرم علیهش مربوط به تاریخ 9 فروردین 1401 بوده، یعنی قبل سفر خانواده قالیباف به ترکیه؛ اینکه چرا همه‌ی محکومیتاشو به سیسمونی ربط میده رو نمیدونم! ✍️حسین صادقی ➕ هرچند حتی اگر محکومیت امروز اشتری (که قابل واخواهی است) بخاطر شکایت جناب قالیباف هم بوده باشد، ایرادی به اصل کار وارد نیست (چون هر کسی حق شکایت، اعاده حیثیت و درخواست سند را دارد) اما مظلوم نمایی های اشتری، نتیجه فرصتهای بیشماری است که (به اذعان قوه قضائیه) در گذشته به او داده شده؛ نگاه همراه با رأفت قوه قضائیه قابل تقدیرست اما آیا واقعا بخشش پنج باره شامل هر کسی می‌شود؟! 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مستند جالب شبکه آمریکایی از نمایش قدرت پهپادی ایران؛ ایران قبل از ایالات متحده به فناوری پهپادهای مسلح دست یافته است! 💢 شبکه آمریکایی "الحره" ضمن نمایش بخشی از فیلم سینمایی « مهاجر » ، توان و پیشرفت صنعت پهپادی ایران را اینگونه به تصویر کشاند: 🔸 "کارشناسان معتقدند که مقدمات ساخت هواپیماهای بدون سرنشین در ایران از چهار دهه پیش آغاز شده است"
🔴پس فکر کردین رهبری برای دل خوشی ما گفتن دوره بزن و درو تموم شده یا اینکه سپاه میگه مطمئنا هر شیطنتی بی جواب نمیمونه الکیه ؟؟ 🔹جالبه این رو غربیا پذیرفتن اما خیلی از غرب گراهای داخلی هنوز نمیخوان قبول کنن
♨️ مقایسه خاموشی برق در تیرماه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ 🔶 تهران در تیرماه سال 1400 از 31 روز 29 روز را با قطعی برق منازل مسکونی سپری کرد و این رقم برای سال 1401 که سکان دولت در دست رئیسی بوده صفر بوده است. در دولت سیزدهم کل ظرفیت نصب شده حدود 3 هزار مگاوات افزایش پیدا کرده و به رقمی معادل 88373 مگاوات رسیده است. 🔷 اگرچه ممکن است برخی عدم قطعی برق شبکه خانگی توسط دولت سیزدهم را این‌گونه توجیه کنند که دولت این کسری را از طریق تحمیل قطعی به صنعت جبران کرده است اما مقایسه نمودار مصرف برق صنایع در پیک مصرف تابستانی 1400 و 1401 نشان می‌دهد که اتفاقا میزان مصرف در سال 1401 افزایش یافته تا حدی که در برخی روزهای تابستان 1401 میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل گاهی تا 70 درصد افزایش داشته و این یعنی دولت سیزدهم قطعی کمتری را در زمان پیک مصرف به صنعت تحمیل کرده است.
امام حسن عسکری علیه السلام اَلغَضَبُ مِفتاحُ كُلِّ شَرٍّ ؛ خشم ، كليد هر بدى است. 📎گزیده تحف العقول، ص ٦٨
به خدا که وصل شوی، آرامش وجودت را فرا می‌گيرد. نه به ‌راحتی می‌رنجی، و نه به ‌آسانی می‌رنجانی. آرامش، سهم دل‌هايی‌ست که به سمت خداست.
برخی از اختیارات ، مسئولیت ها و جایگاه های امامان جمعه سراسر کشور ( صرفا جهت اطلاع عموم مردم جهت مطالبه و حمایت وهمکاری و کمک به این نهاد مهم وتاثیر گذار مذهبی سیاسی کشور در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی )
سم الله الرحمن الرحیم امیرالمؤمنین عليه السلام: أيُّها النّاسُ، اعلَموا أنّهُ ليسَ بعاقِلٍ مَنِ انزَعَجَ مِن قَولِ الزُّورِ فيهِ، و لا بحَكيمٍ مَن رَضِيَ بثَناءِ الجاهِلِ علَيهِ اى مردم! بدانيد كه هر كس از سخن دروغ و ناحقّ درباره خود رنجيده شود، خردمند نيست و هر كس از مدح و ثناى نادان درباره خود خوشحال شود، حكيم نمى باشد تحف العقول صفحه208
نقشه مسیر عشق عاشقان الهی … این نقشه مسیر حرکت امام حسین(ع) از مدینه تا کربلا را با توضیحاتی به تصویر میکشد در محلی بنام ( ثعلبیه ) خبر شهادت مسلم نماینده امام حسین علیه السلام به کاروان رسید و در محلی بنام (زباله) که فرسنگها فاصله از کربلا داشت خبر شکستن بیعت کوفیان به امام حسین علیه السلام رسید ولی عشق ومحبت و جذبه الهی جهت هدایت مردم آنزمان وعصرهای آینده ( یعنی ما وشما ) چنان زیاد بود که با وجود ان شرایط بحرانی حاضر نشدند راه را تغییر دهند و باز این راه عشق را تا رسیدن به مسلخ عشق الهی را تاکربلا فرسنگها پیمودند و پیام ( الَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ ) یعنی کسانی که ایمان آورده اند شدیدترین محبتشان به الله متعال است ، را با شهادت و احسان جانشان در راه رضای الهی قرنهاست به جهانیان ارسال کرده ومی کنند … میدونست هدایت ما مردم آخرالزمان تو اینه و جز این راه دیگری نیست آیا ما وشما که ادعای محبت اباعبدالله الحسین واصحابشان علیهم السلام را داریم نیز چنین هستیم ؟!
-1742397696_291160481.mp3
14.27M
🎙 بشنوید | صوت کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور