کل هفته رو منتظر جمعه بودم که صبح راحت بخوابم ولی الان آرزو میکنم کاش فردا صبحم میتونستم برم اونجا.
BLIND SPOT2
کل هفته رو منتظر جمعه بودم که صبح راحت بخوابم ولی الان آرزو میکنم کاش فردا صبحم میتونستم برم اونجا.
۸ صبح مث مرده های متحرک تو تخت نشسته بودم.
هدایت شده از 𝗎𝖿𝗈.
ببینم آیا رو پیشونی من نوشته سلام خوشگله بیا به من دروغ بگو؟چون که من احمقم و متوجه نمیشم؟
BLIND SPOT2
شیر یا خط میکنم، چون خیلی سرده و خیلی خستم.
حتی شیر و خطمم بهم میگه خونه بمونم.