eitaa logo
دانلود
شیر یا خط میکنم، چون خیلی سرده و خیلی خستم.
BLIND SPOT2
شیر یا خط میکنم، چون خیلی سرده و خیلی خستم.
حتی شیر و خطمم بهم میگه خونه بمونم.
مگه دفعه اولمه؟! به جهنم بیشتر تحملش میکنم.
کاشکی این فوتبال خستگی این دو روز رو در کنه.
اونانا🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼
من لیورپول فنم ولی دلیل نمیشه که عاشق اونانا نباشم🤣🤣🤣🤣🤣
عجب حمله هایی میکنه منچستر
گرونبر حقی که تو هستی🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼
به خدا که رگ به رگ میشم با هر حمله منچستر.
عجب نیمه ای بود🙏🏼