BLIND SPOT2
کل هفته رو منتظر جمعه بودم که صبح راحت بخوابم ولی الان آرزو میکنم کاش فردا صبحم میتونستم برم اونجا.
۸ صبح مث مرده های متحرک تو تخت نشسته بودم.
هدایت شده از 𝗎𝖿𝗈.
ببینم آیا رو پیشونی من نوشته سلام خوشگله بیا به من دروغ بگو؟چون که من احمقم و متوجه نمیشم؟
BLIND SPOT2
شیر یا خط میکنم، چون خیلی سرده و خیلی خستم.
حتی شیر و خطمم بهم میگه خونه بمونم.