موسیقیشب.
دوماه گذشت.
زمان با کسی که دوستش داری زود میگذره،
همیشه محرمها انگاری زود میگذره (:
هدایت شده از خیآلِخوش.
من از همه نمیپرسم "روزت چطور گذشت؟" ، روی دست همه ستاره نمیکشم، دستهای همه رو نوازش نمیکنم، به همه گردنبند هدیه نمیدم، برای همه موزیک نمیفرستم، از همه نمیپرسم "چرا دیر سین زدی؟" ، برای همه رندوم ویدیومسیج و عکس نمیفرستم، از همه وقتی حواسشون نیست عکس نمیگیرم، به چهرهی همه خیره نمیشم، همه رو به چای دعوت نمیکنم. اگه این کارهارو برات کردم بدون تو همه نیستی، تو تنها آدمِ نزدیک به قلبمی.
« وَلَنْ تَجِدَ مِنْ دُونِهِ مُلْتَحَدًا »
و هرگز جز او پناهگاهی نخواهی یافت.
- کهف/۲۷ -