قلعه چی میشد زودتر علی جهانو میوردی تو زمین؟ چی میشد اگه زودتر تعویضارو انجام میدادی؟ اون موقع ممکن بود زودتر و بیشتر حمله کنیم و گل بزنیم و ببریم:)) تف توروحت قلعه
حقیقت همیشه همینه که ما ایرانیا، همیشه توی آفساید قرار داشتیم. همیشه دم خوشحالی، سوت داور بلند شده. فقط هم نه توی فوتبال، همیشه.