حقیقت همیشه همینه که ما ایرانیا، همیشه توی آفساید قرار داشتیم. همیشه دم خوشحالی، سوت داور بلند شده. فقط هم نه توی فوتبال، همیشه.
⋆🫧𝐁𝐥𝐮𝐞𝐖𝐚𝐯𝐞
قلعه چی میشد زودتر علی جهانو میوردی تو زمین؟ چی میشد اگه زودتر تعویضارو انجام میدادی؟ اون موقع ممکن
آقا من از اول گفتم هرچی بشه تقصیر قلعهست🙏🏻
دلم میخواد هرکی به بچه های تیم ملی فحش میده رو به هفت روش سامورایی هفتصد تیکهش کنم.
بشین به قلعه فحش بده خب، بازیکنا چه گناهی کردن.