حقیقت همیشه همینه که ما ایرانیا، همیشه توی آفساید قرار داشتیم. همیشه دم خوشحالی، سوت داور بلند شده. فقط هم نه توی فوتبال، همیشه.
⋆🫧𝐁𝐥𝐮𝐞𝐖𝐚𝐯𝐞
قلعه چی میشد زودتر علی جهانو میوردی تو زمین؟ چی میشد اگه زودتر تعویضارو انجام میدادی؟ اون موقع ممکن
آقا من از اول گفتم هرچی بشه تقصیر قلعهست🙏🏻
دلم میخواد هرکی به بچه های تیم ملی فحش میده رو به هفت روش سامورایی هفتصد تیکهش کنم.
بشین به قلعه فحش بده خب، بازیکنا چه گناهی کردن.
دلم میخواهد به آغوش طبیعت پناه ببرم، زیر سایه درختی بنشینم و اشک بریزم، بیآنکه کسی مرا ببیند یا از من بپرسد چرا.
- رنجهای ورتر جوان ¦ گوته