هدایت شده از ♬اردڪ فروشـے کـوردلیا↻
So I’m never gonna dance again the way I danced with you
پس دیگه نمیخوام اون جوری که با تو میرقصیدم برقصم
دخترک با پاهای برهنه روی سبزه های سرد سوزنی پا میگذاشت و اجازه میداد سردی چمن ها در عمق پوستش نفوذ کند..هوا ابری و مه آلود بود و او تنها در کنار دریاچه نشسته بود و نقاشی دریاچه فیروزه ای را میکشید.
این اسم را ویولت خیلی وقت پیش زمانی که با دخترک به اینجا می آمدند گذاشته بود،دریاچه عجیب و به همان اندازه برای ویولت فرح بخش بود..رنگش تلفیقی از سبز لجنی و آبی آسمانی بود و دورتادورش را سبزه و گل های وحشی احاطه کرده بودند،ویولت گاهی وقت ها داستان هایی از دریاچه برای دخترک تعریف میکرد و میگفت:شاید رنگ عجیب دریاچه بخاطر وجود پری های دریایی یا آدم کوتوله هایی هستند که قبلا اینجا زندگی میکردند و شهد جادو گل ها را درون دریاچه میریختند و در آن آب تنی میکردند و شایدهنوز هم زمانی که کسی حواسش به این جنگل نیست به اینجا می آیند و دور هم چای مینوشند-!
خب شاید فکر کنید راوی این داستان کیست و اگر این سوال در ذهن شما است باید بگویم من همان دخترک هستم..
حقیقت این است ک من یکی از همان پری های دریایی هستم ک زمانی در آب دریاچه همراه با دوستانم زندگی میکردم اما حالا در قالب جسم یک انسان روی زمین هستم و با شما همکلام میشوم درحالی که شما هیچوقت متوجه نمی شوید من واقعا کی هستم..
-از طرف *جودی@mininm به بانو کوردلیا@cordeliaaaa✨🐢
نمیدانم از چه واژه ای برای سردرگمی ام درباره ی زندگی استفاده کنم..هرچه بیشتر پیش میروم بیشتر میفهمم که چقدر با قبل متفاوتم و چقدر بابت حرف های بی ارزشی که الان هیچ اهمیتی برایم ندارد اشک ریختم
واقعیت زندگی این است که تو هروز با روز قبلت فرق داری و این دست خودت نیست
تو نمیتوانی کسی را قضاوت کنی چون به احتمال زیاد فردای همان روز خودت در موقعیتی قرار خواهی گرفت و دقیقا همان کاری که بخاطرش یک نفر را سرزنش کردی انجام میدهی
تو نمیتوانی کسی را ترک کنی چون دیگر به او علاقه ای نداری و انتظار داشته باشی کسی که تو دوستش داری کنار تو بماند
واژه آدمیزاد همیشه همراه با پیچ و خم زندگی در هم آمیخته بوده و هست
پس سعی کنیم باهم مهربان تر باشیم و کسی را قضاوت نکنیم چون هیچ وقت معلوم نمیشود در پَسِ تصمیم یک فرد چه چیزی پنهان است-!
-از طرف جودی@mininm به چنلی که پاره ای از ترشحات ذهنی یک فرده @Kammohtava
هوا مه آلود بود و من سرگردان در جنگل قدم میزدم و هوای سرد را به اعماق ریه هایم میفرستادم. جنگل امروز ساکت تر از قبل به نظر میرسید انگار که دورتادور آن را اشباح گرفته باشند،همانقدر سرد و بی روح
ولی سبز..
اگر دقت میکردی حس شادابی را در آن روح های سرگردان احساس میکردی!
حس جوانی،حس شوق به زندگی که دیگر نصیب آنها نمیشود..و تمام حصرت هایی که با خود به قبرستان بردند
شاید برای همین است که در این جنگل پرسه میزنند
شاید هنوز هم فکر میکنند کسی اینجا به سراغشان بیاید و دلتنگشان شود
پس شاید من هم بتوانم اینجا بمانم
ولی اگر بمانم قطعا خودم هم در آن محوطه مرگ گرفتار میشوم
پس متاسفم مِری عزیزم،امیدوارم مرا بخشیده باشی میدانی ک بعد از مرگ تو همیشه به یادت بوده و هستم..
اگر بتوانم بعدا هم به شما سر میزنم تا با آرامش به خانه خود برگردید-
-از طرف *جودی @mininm به پریاِ زیبا @shesfall✨☘
دوستی واژه عجیبی بود که بعد از آشنا شدن با او تازه درکش کردم..
توانستم دوستی را پیدا کنم که مرا میفهمید و باعث میشد در کنار او خودم باشم..نیازی به نقش بازی کردن نبود چون او مرا کامل میشناخت
هرگز فکر نمیکردم بتوانم تا این حد احساس شادی کنم
اما وقتی احساسم را با اون تقسیم میکردم شادی ام چندبرار می شد و او یک جورایی ناجی زندگی من بود
با او ساعت ها کتاب میخواندم و درمود اینکه کدام ستاره پر نور تر است بحث میکردیم
با او به مسخره ترین چیز ها میخندیدم و با او مشکلاتم را ساده میگرفتم
اگر او هنوز هم بود مطمعنم زندگی برایم جای لذت بخش تری میشد
اما من از او شادی را یاد گرفتم پس میتوانم هنوز هم شاد باشم..
-از طرف *جودی @mininm به چنل @maghmum_ir ✨🤝
چشم هایم را میبندم و میگذارم در لا به لای متن آهنگ مورد علاقم گم شوم..
این آهنگ مرا میبرد به گذشته های دور و مرا آنجا رها میکند و من آنجا هرچیزی را ک دوست دارم عوض خواهم کرد و خاطراتم را با خودم به آینده میبرم تا شاید بتوانم دوباره خاطرات خوبم را تکرار کنم..
و بتوانم آدم های مهم زندگی ام را دوباره ببینم
بدون آنها زندگی یک چیز کم دارد و همیشه یک گوشه از آن خالی است و منتظر است کسی بیاید و تغییری ایجاد کند اما چیزی که هیچوقت به راحتی پیدا نمیشود همان چیز ها و آدم هایی هستند ک در کنارشان خوشحالیم
با این حال در این فکر هستم که آن گوشه خالی از زندگی ام را هم خودم پُر کنم بالاخره
تنها چیزی که همیشه برای تو باقی می ماند خودت هستی-
-از *طرف جودی @mininm به عارفه خانوم @Alive_poets12✨🍓