کاش میشد و میتوانستم همین حالا آن دستان ناپاکی که به طفل سه روزهٔ ایران هم رحم نکرد، لکهی ننگشان را برای همیشه از تاریخ پاک کنم. افسوس که هنوز هم عدهای در این زمانه، پیرو راه یزید هستند و در غم اولاد حسین(ع) هلهله میکنند، آری شاد باشید عموترامپ به کمک میآید و واقعا ننگ بر آنکه خواسته
شمر به ما کمک کند!
#ترشحاتذهنفنیا.
بچهها این "چهارشنبه سوری" آتشبازیمون فقط باید کف خیابان های تلآویو باشه و همین. لطفا ترقه بازی نکنید که مردم استرس بکشن که عمو ترامپ اومده کمک، امشب هم چیزی تغییر نمیکنه و باز وعده ما انشاءالله امشب تجمعات سراسر کشور.