بچهها من عاشق آسمون بهاری، نسیم بهاری، میوههای بهارم و الان که داره بهار میاد انقدر ذوقذوقیم که اصلا نگممم شاید چون که بهار همیشه باعث میشه تغییر کنیم و بهاری بشیم💆🏻♀💅🏻"
سال نو و عیدتون مبارک خانومیای ناناز، امیدوارم امسال سالی باشه که همیشه خوشحال باشین و تمام اهدفتتون رو تیک بزنید و صحیح و سالم شاد و خرم در کنار خانواده باشید. دوستتون دارم و برای من و ایران هم دعا کنید، قطعا حق بر باطل پیروز میشود و یک عید دیگر در راه خواهد بود💘
خزان زندگیت با کوله باری از غم و ناامیدی جای خود را به بهار میدهد و نفس بهاری در زندگیت دمیده میشود🪴