بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت کتاب و کتابخوانی
@bonyadsari
#معرفی_کتاب
📗در انتظار ققنوس (کاوشی در قلمرو موعود شناسی و مهدی باوری)
🔹 در انتظار ققنوس (کاوشی در قلمرو موعودشناسی و مهدی باوری) ترجمه «المهدی المنتظر فی الفکر الاسلامی» اثر سید ثامر هاشم حبیب العمیدی است که توسط مهدی علی زاده، در سال ۱۳۷۹ ش به فارسی ترجمه شده و ضمن افزودن اضافاتی بدان، در قالبی متفاوت، ارائه گردیده است.
محقق ارجمند جناب سید ثامر هاشم العمیدی مسئول محترم «مرکز تحقیقات ولی العصر» این کتاب را در نقد نظریه و اثر احمد الکاتب تالیف کرده است.
🔸 المهدی المنتظر فی الفکر الاسلامی؛ (کتاب ترجمه شده ی حاضر)؛ مولف در این کتاب بدون نام بردن از احمد الکاتب و اثر مورد نظرش به شکل غیر مستقیم به نقد کلی سخنان وی در محور دوم (ادعای مصداقی- بحث صغروی) می پردازد. تنها در سه موضع از کتاب؛ یعنی ابتدای مقدمه، انتهای مقدمه و انتهای فصل چهارم، با کنایه از احمد الکاتب یاد کرده است.
🔹 این اثر تا کنون در سه نوبت در سه کشور ایران، سوریه، و یمن زیر چاپ رفته است. و در سال های 1419 و 1420 هـ به چهار زبان زنده ی دنیا ترجمه و در دوازده هزار نسخه منتشر شده است.
🔸 ویژگی مهم کتاب "المهدی المنتظر فی الفکر الاسلامی": خصوصیت برجسته اثر استاد العمیدی این است که صبغه ی تحقیق و تتبع در آن بسیار قوی است. مولف سخت کوش آن از یکصد و هشتاد و سه منبع مطالبی ( که 157 کتاب از منابع اهل سنت و 26 کتاب از منابع امامیه) مطالبی نقل کرده است که تنها یک مورد از این میان نقل با واسطه و غیر مستقیم است (مطالب کتاب فرائد فوائد الفکر با استفاده از کتاب المهدی المنظر عند اهل السنة). نگارنده ی این سطور پس از مطالعه ی قریب به دویست کتاب درباره ی موضوع «مهدویت »، این حجم از تتبع را جداً قابل تقدیر می داند.
🔹کتاب با دو مقدمه از مترجم و مؤلف آغاز شده و مطالب در قالب دو بخش و هر بخش درچندین فصل، به ترتیب ذیل تنظیم شده است:
۱- موعودشناسی.
۲- مهدی باوری.
مقدمه و چهار فصل اول، تالیف استاد العمیدی است. تعلیقات بخش اول و مطالب بخش دوم، افزودههای مترجم را تشکیل میدهد که تعلیقات وی، با اعداد داخل کروشه مشخص شده است.
سر این که مباحث در قالب این دو بخش سازماندهی شده، این است که به عقیده مترجم، مهدویت به مثابه یک عقیده، شامل دو بعد قابل بررسی است:
۱- عنصر ایمان.
۲- موضوع ایمان.
@bonyadsari
📝💠📝💠📝💠📝
📝شرح و تفسیر دعای عصر غیبت
9⃣8⃣قسمت هشتاد و نهم
💠«اَللَّهُمَّ فَافْرُجْ ذٰلِكَ عَنّٰا بِفَتْحٍ مِنْكَ تُعَجِّلُهُ، وَنَصْرِ مِنْكَ تُعِزُّهُ، وَ اِمٰامِ عَدْلٍ تُظْهِرُهُ، اِلٰهَ الْحَقِّ اٰمینَ..» اینجا می گوید خدایا حالا که این همه نعمت ها بعد از ظهور است امام عصر (عج)✨ را با فتح و پیروزی سریعی برسان و آن یاری ای که از سمت خودت است نثار وجود امام زمان کن تا ایشان زودتر ظهور☀️ کنند به حق ربانیت تو ای خدای متعال.
💠«اَللّٰهُمَّ اِنّٰا نَسْئَلُكَ اَنْ تَاْذَنَ لِوَلِیِّكَ فٓی اِظْهٰارِ عَدْلِكَ فٖی عِبٰادِكَ..» می گوید خدایا اجازه بده ولی تو ظهور کند که 🌷عدل تو را در روی زمین برقرار کند. مهمترین خواسته ی ما از امام زمان (عج) برقراری عدالت است. 📚حدود یکصد و سی روایت فقط در این زمینه داریم که در حکومت امام زمان عدالت برقرار است.
☝️یکی از آیات مهم مهدویت آیه
[17/حدید] است. «اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ یُحْیِ الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِها..» بدانید همانا خدا زمین را بعد از مرده شدنش زنده می کند. روایت داریم که خدا چگونه زمین مرده را زنده می کند⁉️ به وسیله ی برقراری عدالت.
👌پس مهمترین خواسته ای که از امام عصر (عج) داریم خواسته ی عدالت است، البته این عدالت در همه ی زمینه هاست هم عدالت دینی، هم عدالت مادی و هر نوع عدالتی را شامل می شود.
〽️در فرازهای بعدی به قتل کفار اشاره میکند⚔ و در قسمتی می گوید «لاَ رُكْناً إِلاَّ هَدَمْتَهُ..» یعنی هیچ بنای شرک و نفاقی باقی نمی ماند مگر اینکه امام زمان آنها را از بین می برد.
♨️برخی از این نمونه های شرک و کفر ممکن است شبیه مسجد ضِرار🕌 باشد که در زمان پیامبر (ص) خودشان آنها را تخریب کردند یا ممکن است اماکنی باشد که کفار و منافقین❌ آنجا علیه جامعه ی اسلام جلسه می گیرند و کار می کنند.
📜روایتی از امام صادق (ع) در کتاب ″بحار، ج 34، ص53″ که می گوید؛ مهدی ما پس از آنکه شرق و غرب زمین🌏 را زیر پا گذاشت (یعنی فتح کرد) به مسجد کوفه می آید و مسجدی که یزید بن معاویه پس از کشتن امام حسین🍂 (ع) بنا کرد آن مسجد را ویران می کند.
👈البته الان هم این مسجد ویران شده است و چیزی از آن نیست. منظور ممکن است زمانی باشد که سفیانی به عراق حمله کرد و مساجدی برای ریا کردن و برای فریب مردم بسازد، امثال این مساجد هست که می گوید امام زمان (عج) پس از ظهور خود خراب می کند.
🔹ادامه دارد ...
💽برگرفته از فایل شماره (۸)
شرح و تفسیر دعای عصر غیبت
🎤استاد احسان عبادی
#متن_شرح_و_تفسیر_دعای_عصر_غیبت ۸۹
📝💠📝💠
========
@bonyadsari
بنیاد فرهنگی حضرت مهدی عج استان مازندران
🍀🍀🍀🍀 🍀🍀🍀
🍀🍀🍀🍀
🍀🍀🍀
🍀🍀
🍀
📝 مسیر یاری
3️⃣ قسمت سوّم
🔴 آیه 71 سوره اسراء :
🔷 در تفسیر آیه شریفه « یَومَ نَدعُوا کُلُّ أناسٍ بإمامِهِم » ؛
🔶امام رضا (ع) از پدران بزرگوارشان نقل کرده اند که امیرالمومنین (ع) فرمود : پیامبر (ص) درباره این سخن خدا فرمود :
👈🏻 قالَ رَسُولُاَللَّهِ فِي قَوْلِ اَللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ « یَوْمَ نَدْعُوا كُلَّ أُناسٍ بِإِمامِهِمْ » قَالَ يُدْعَى كُلُّ قَوْمٍ بِإِمَامِ زَمَانِهِمْ وَ كِتَابِ رَبِّهِمْ وَ سُنَّةِ نَبِيِّهِمْ ؛
👈🏻 هر قومی با امام زمانشان و کتاب پروردگارشان و سنت پیامبرشان فرا خوانده میشوند . ( صحیفه امام رضا ص 49 )
_______________________________________________________
🔴 آیه 7 سوره رعد :
🔷 این آیه شریفه که میفرماید :
👈🏻 « اِنَما أنتَ مُنذِر وَ لِکُلِ قُوم هاد » : ( همانا تو بیم دهنده ای و برای هر گروهی هدایت کننده ای است )
🔷 بر وجود همیشگی هدایتگر الهی در میان مردم دلالت دارد زیرا از آن به وضوح استفاده میشود که در هر عصر و زمانی هدایت کننده بر حقی وجود دارد و زمین 🌍 هیچگاه از هدایتگر الهی خالی نمیشود .
🔶 از ابن عباس نقل است که وقتی این آیه نازل شد رسول خدا (ص) دست بر سینه گذاشت و فرمود :
👈🏻 أنَا اَلْمُنْذِرُ وَ أَوْمَأَ بِيَدِهِ إِلَى مَنْكِب عَلِیِّ بْنِأَبِیطَالِبٍ فَقَالَ أَنْتَ اَلْهَادِي يَا عَلِیُّ بِكَ يَهْتَدِي اَلْمُهْتَدُونَ بَعْدِی ؛
👈🏻 بیم دهنده من هستم ؛
🔶 سپس به شانه علی (ع) اشاره کرد و فرمود :
👈🏻ای علی ، تو هدایت کننده ای ، به وسیله تو مردم پس از من هدایت میشوند . ( بحارالانوار ، ج 35 ، ص 399 )
🔹ادامه دارد ...
#مسیر_یاری
🍃🌸🍃🌸🌸🍃🌸🍃
@bonyadsari
گروه مهدوی ام در استان مازندران
https://eitaa.com/joinchat/473759805Cc028b56d03
جلسه دوم تشکیل سایت با حضورمسئولین کارگروه محتوایی
روز یکشنبه ۲۵ آبان ماه 1399 جلسه تشکیل سایت با حضور مسئولین پلیس فتا، فضای مجازی سپاه، نهاد نمایندگی دانشگاه های استان،بسیج دانشجویی، در بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان مازندران برگزار گردید که در این جلسه ابتدائا قالب اولیه سایت که با همه آیتم ها اعلام شده توسط گروه فنی طراحی شده بود به نمایش گذاشته شد و اعضا نظرات خود را نسبت به قالب اولیه بیان کردند سپس هر کدام از اعضا نسبت به پذیرش محتوای هر قسمت از ایتم ها تبادل نظر کردند و در انتها قرار شد گروه محتوایی مطالب خود رادر زمدت زمان اعلام شده ارائه داده و بعد از تاییدیه از طرف اساتید بنیاد برای طراحی به گروه طراح سپرده شود.
@bonyadsari
بنیاد فرهنگی حضرت مهدی عج استان مازندران
🍀🍀🍀🍀 🍀🍀🍀
🍀🍀🍀🍀
🍀🍀🍀
🍀🍀
🍀
📝 مسیر یاری
4️⃣ قسمت چهارم
آیه 119 سوره توبه :
🔶 خداوند در این آیه میفرماید :
👈🏻 « یا أیُّهَا الذَّینَ آمَنُوا اتَّقُوا الله وَ کُونُوا مَعَ الصّادقینَ » ؛
👈🏻 ای مومنان ، تقوا پیشه کنید و همواره با صادقان همراه باشید .
🔷 در این آیه مراد از صادقین مومنان عادی نیست بلکه افراد خاصی است که خداوند به طور مطلق و بدون هیچ قید و شرطی عموم مومنان را به همراهی با آنان و جدا نشدن از ایشان دستور داده است .
🔶 برید بن عجلی نیز میگوید : از امام باقر (ع) درباره آیه 119 سوره توبه پرسیدم ، حضرت فرمود :
👈🏻 « إیانا عَنی » منظور ، ما خاندان نبوت هستیم . ( الکافی ، ج 1 ، ص 206 )
🔶 در روایتی دیگر ابن ابی نصر از حضرت رضا (ع) راجع به این آیه پرسیده و آن حضرت در پاسخ فرموده است :
👈🏻 الصَّادِقُونَ اَلْأَئِمَّةُ اَلصِّدِّيقُونَ بِطَاعَتِهِمْ ؛
👈🏻 راست گویان امامان اهل بیت هستند و تصدیق کنندگان ، باورمندان به اطاعت ایشان اند . ( بصائر الدرجات ، ج 1 ، ص 31 )
🔹ادامه دارد ...
#مسیر_یاری
🍃🌸🍃🌸🌸🍃🌸🍃
@bonyadsari
گروه مهدوی ام در استان مازندران
https://eitaa.com/joinchat/473759805Cc028b56d03
بنیاد فرهنگی حضرت مهدی عج استان مازندران
🍀🍀🍀🍀 🍀🍀🍀
🍀🍀🍀🍀
🍀🍀🍀
🍀🍀
🍀
📝 مسیر یاری
5️⃣ قسمت پنجم
آیه 24 سوره فاطر :
🔶 در این آیه شریفه میخوانیم :
👈🏻 « وَ إن مِن أُمَّةٍ إلَّا خَلَا فِیها نَذِیرٌ » :
👈🏻 و هیچ امتی نیست مگر آنکه همواره بیم دهنده ای در میان آنان بوده است .
🔷 در روایات از این آیه برای اثبات وجود امام در هر زمان و اثبات حقانیت ائمه ی اهل بیت (ع) استفاده شده است ؛
🔷 چنان که در تفسیر علی بن ابراهیم قمی مراد از « نذیر » در این آیه « امام » ذکر شده است و در ذیل آیه آمده است :
👈🏻 « لِکُلِ زَمانٍ إمامٌ » :
👈🏻 برای هر زمانی ، امامی است . ( تفسیر القمی ، ج 2 ، ص 209 )
🔹ادامه دارد ...
#مسیر_یاری
🍃🌸🍃🌸🌸🍃🌸🍃
@bonyadsari
گروه مهدوی ام در استان مازندران
https://eitaa.com/joinchat/473759805Cc028b56d03
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸 مجموعه کلیپ" سایه ها و آفتاب"
👈🏻 قسمت دوم: مهدویت از نگاه رسانه های غربی
⚡ راوی و پژوهشگر: آقای احسان عبادی
@bonyadsari
بنیاد فرهنگی حضرت مهدی عج استان مازندران
🍀🍀🍀🍀 🍀🍀🍀
🍀🍀🍀🍀
🍀🍀🍀
🍀🍀
🍀
📝 مسیر یاری
6️⃣ قسمت ششم
آیه 30 سوره ملک :
👈🏻 قلْ أَرَأَیتُمْ إِنْ أَصْبَحَ ماؤُكُمْ غَوْراً فَمَنْ یأْتِیكُمْ بِماءٍ مَعِینٍ ؛
👈🏻 « بگو اگر آب شما خشک شود ، چه کسی برای شما آب گوارا می آورد » .
🔷 این آیه در روایات به دوران غیبت امام مهدی (عج) ✨ تأویل شده است .
🔶علی بن جعفر از برادرش امام موسی بن جعفر (ع) درباره تأویل این آیه نقل کرده است :
👈🏻 إذَا فَقَدْتُمْ إِمَامَكُمْ فَمَنْ يَأْتِيكُمْ بِإِمَامٍ جَدِيدٍ ؛
👈🏻 زمانی که امام شما غایب و ناپدید شود چه کسی برای شما امام جدیدی خواهد آورد ؟ ( الکافی ، ج 1 ، ص 340)
🔹ادامه دارد ...
#مسیر_یاری
🍃🌸🍃🌸🌸🍃🌸🍃
@bonyadsari
گروه مهدوی ام در استان مازندران
https://eitaa.com/joinchat/473759805Cc028b56d03
#اخلاق_مهدوی
@bonyadsari
گروه مهدوی ام در استان مازندران
https://eitaa.com/joinchat/473759805Cc028b56d03
📖🔹📖🔹📖🔹📖
⛅️#زیارت_امام_مهدی(عج)در روز جمعـہ
✍جمعه روز حضرت صاحب الزمان (عج) وبنام آن حضرت است و همان روزی است که ایشان در آن روز ظهور خواهند فرمود .🌼
💠السَّلامُ عَلَیْكَ یَا حُجَّةَ اللَّهِ فِی أَرْضِهِ السَّلامُ عَلَیْكَ یَا عَیْنَ اللَّهِ فِی خَلْقِهِ السَّلامُ عَلَیْكَ یَا نُورَ اللَّهِ الَّذِی یَهْتَدِی بِهِ الْمُهْتَدُونَ وَ یُفَرَّجُ بِهِ عَنِ الْمُؤْمِنِینَ السَّلامُ عَلَیْكَ أَیُّهَا الْمُهَذَّبُ الْخَائِفُ السَّلامُ عَلَیْكَ أَیُّهَا الْوَلِیُّ النَّاصِحُ السَّلامُ عَلَیْكَ یَا سَفِینَةَ النَّجَاةِ السَّلامُ عَلَیْكَ یَا عَیْنَ الْحَیَاةِ السَّلامُ عَلَیْكَ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْكَ وَ عَلَى آلِ بَیْتِكَ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ السَّلامُ عَلَیْكَ عَجَّلَ اللَّهُ لَكَ مَا وَعَدَكَ مِنَ النَّصْرِ وَ ظُهُورِ الْأَمْرِ السَّلامُ عَلَیْكَ یَا مَوْلایَ أَنَا مَوْلاكَ عَارِفٌ بِأُولاكَ وَ أُخْرَاكَ أَتَقَرَّبُ إِلَى اللَّهِ تَعَالَى بِكَ وَ بِآلِ بَیْتِكَ وَ أَنْتَظِرُ ظُهُورَكَ وَ ظُهُورَ الْحَقِّ عَلَى یَدَیْكَ.
🔰وَ أَسْأَلُ اللَّهَ أَنْ یُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ یَجْعَلَنِی مِنَ الْمُنْتَظِرِینَ لَكَ وَ التَّابِعِینَ وَ النَّاصِرِینَ لَكَ عَلَى أَعْدَائِكَ وَ الْمُسْتَشْهَدِینَ بَیْنَ یَدَیْكَ فِی جُمْلَةِ أَوْلِیَائِكَ یَا مَوْلایَ یَا صَاحِبَ الزَّمَانِ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْكَ وَ عَلَى آلِ بَیْتِكَ هَذَا یَوْمُ الْجُمُعَةِ وَ هُوَ یَوْمُكَ الْمُتَوَقَّعُ فِیهِ ظُهُورُكَ وَ الْفَرَجُ فِیهِ لِلْمُؤْمِنِینَ عَلَى یَدَیْكَ وَ قَتْلُ الْكَافِرِینَ بِسَیْفِكَ وَ أَنَا یَا مَوْلایَ فِیهِ ضَیْفُكَ وَ جَارُكَ وَ أَنْتَ یَا مَوْلایَ كَرِیمٌ مِنْ أَوْلادِ الْكِرَامِ وَ مَأْمُورٌ بِالضِّیَافَةِ وَ الْإِجَارَةِ فَأَضِفْنِی وَ أَجِرْنِی صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْكَ وَ عَلَى أَهْلِ بَیْتِكَ الطَّاهِرِینَ.
#ادعیه_و_زیارات_مهدوی
📖🔹📖🔹📖
︽︽︽︽︽︽
@bonyadsari
🔵فتنه های آخرالزمان وراه های برون رفت از آن
✅باحضور حجت الاسلام والمسلمین نصوری
🛑جمعه۹۹/۸/۳۰
⭕️ساعت ۹/۳۰صبح
🔵رادیو معارف
اللهم عجل لولیک الفرج
@bonyadsari
📝💠📝💠📝💠📝
📝شرح و تفسیر دعای عصر غیبت
0⃣9⃣قسمت نود
💠«وَلا جَیْشاً اِلّٰا خَذَلْتَهُ..»
هیچ سپاهی نیست الا آنکه امام زمان (عج) آنها را رسوا می کند. یکی از مهمترین مصادیق خوار شدن دشمن توسط امام زمان خسف بیداء💥 است که سفیانی و لشکریانش بین مکه و مدینه در آن زمین فرو می روند.
🔹«واضْرِبْهُمْ بِسَیْفِكَ الْقٰاطِعِ»
می گوید امام زمان آنها را با شمشیر قاطع خودش از بین می برد. (البته قبلا هم عرض کردیم مراد از این شمشیر🗡 فقط شمشیر نیست، بحث سلاح مطرح است).
⁉️ برخوردی که امام زمان (عج)
با مردمان غیر مسلمان دارد چه طوری است؟👇
👈1️⃣گروه اول؛ همان اول کار با امام زمان (عج) دشمنی می کنند و اینها به هیچ صراطی هم مستقیم نیستند یعنی دشمنی یشان ادامه دارد و اصلا قابل هدایت نیستند. امثال صهیونیست ها.. برخورد امام زمان با اینها برخورد قهری است و آنها را خواهد کشت. مثل جراحی که عضوی از بدن عفونی شده و قابل بهبودی نیست را قطع می کند.
👈2️⃣گروه دوم؛ افراد کافری هستند که هدایت می شوند. مثل خیلی از افرادی که الان هستند دین به آنها نرسیده، دین صحیح به آنها نرسیده است بلاخره هدایت می شوند. امام زمان (عج) با آنها در حد کشت و کشتار جنگ نمی کند بلکه دین حق را به آنها عرضه می کند و آنها با منطق و استدلال دین را می پذیرند و کم کم به سمت اسلام می آیند.
👈3️⃣گروه سوم؛ برخورد با افراد خنثی هست یعنی با حضرت دشمنی ندارند ولی به سمت اسلام هم نمی آیند. اینجا دو تفسیر دارد: عده ای می گویند اینها کم کم به مرور زمان مسلمان می شوند و عده ای می گویند نه اینها تا آخرالزمان تا بحث قیامت به دینهای خودشان باقی می مانند و حکم اهل کتاب بر آنها جاری هست.(دین هایی که آسمانی باشند مثل یهودیت و مسیحیت)
⚠️این طوری نیست که امام زمان (عج) کسی را به زور مسلمان بکند چنین چیزی ما نداریم. چون آیه قرآن است که صراحتا می گوید؛ «لا إکْراهَ فِی الدِّینِ» [256/بقره] این آیه📖 برای همیشه هست چه قبل از ظهور، چه بعد از ظهور.
🔹ادامه دارد ...
💽برگرفته از فایل شماره (۸)
شرح و تفسیر دعای عصر غیبت
#متن_شرح_و_تفسیر_دعای_عصر_غیبت ۹۰
📝💠📝💠📝💠
=============
@bonyadsari
هدایت شده از چشم به راه 🇵🇸 | بنیاد مهدویت
📣 #خبر_مهدوی
📹پخش زنده مراسم قرعه کشی پویش #جشن_نهم (جشن تکلیف خانگی) همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسکری(علیه السلام)
⌛️زمان: سه شنبه ۴/آذر/۹۹
⏰ساعت: ۱۰ صبح
📱برای مشاهده مراسم قرعه کشی به صفحه چشم به راه در اینستاگرام مراجعه کنید
https://instagram.com/chashmbe_rah/
@chashmbe_rah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کتابخانه تخصصی مهدویت
بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان مازندران
@bonyadsari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 ما برای جنگ با مهدی به خاورمیانه آمدیم🔴
این بخشی از صحبت های کشیش مسیحی و کارشناس سازمان سیا است (در سال ۲۰۰۳ میلادی)
▪️او در این خصوص توضیح میدهد که خاورمیانه محل #ظهور منجی خواهد بود..
به یک نکته دقت کنید :
اگرچه این ویدئو کاملا ناجوانمردانه ساخته شده است اما خلاصه ی آن این است که بر خلاف آنچه که تصور می کنید، اتفاقا مسیحیان صهیونیست که امروز در حاکمیتِ کشورهای غربی نفوذ دارند ، بیشتر از چیزی که تصور می کنید انتظار #منجی را کشیده و خود را برای جنگ با او آماده می کنند .
خیلی از نبرد های این تفکر نیز با همین انگیزه آغاز میشود...
👆👆👆
فرد سخنران در این کلیپ، پری استون مبلغ نام آشنا و نویسنده کتابهای پرفروشی در تبلیغ مسیحیت اوانجلیستی است. وي مؤسس و مدیر مؤسسه تبلیغی "Voice of Evangelism" (صداي اوانجلیسم) است که در زمینه هاي مختلف رسانه اي (کتاب، سایت، شبکه هاي تلویزیونی و ...) فعالیت گسترده اي دارد. جهت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت او (https://perrystone.org) مراجعه کنید.
لازم به ذکر است پری استون کتاب "Unleashing the Beast" را هم در 2003 با همین ایده و در آستانه حمله آمریکا به عراق نوشته و در سالهای بعد بارها بازنویسی شده است.