eitaa logo
بنیاد فرهنگی حضرت مهدی عج استان مازندران
2.5هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
863 ویدیو
215 فایل
بنیاد فرهنگی حضرت مهدی عج استان مازندران، برگزار کننده کلاسهای مهدویت ویژه تمام رده های سنی آی دی ادمین کانال: @bonyadmahdaviat_maz فروشگاه محصولات و کتاب های بنیاد حضرت مهدی استان مازندران https://eitaa.com/ketab_bonyad_maz
مشاهده در ایتا
دانلود
◻️🔘◻️ ⁉️چــرا اظهارات مربوط به ظهـور از تب و تاب افتاده است؟ ◀️ قسمت7⃣1⃣ ⬅️تلقی دیگران از ارتباط بحث انتظار مهدی(ع)با سیاست ایران(بخش اول) 🔵 انقلاب اسلامی از زمان پیروزی، خود را در دایره ایران محدود نکرده و بر اساس توجه به اسلام و وحدت اسلامی به نقش جهان اسلامی خود برای مبارزه با غرب تأکید کرده است. این مسأله که از آن به صدور انقلاب تعبیر شده، همواره سبب مخالفت شماری از کشورهای عربی که اسلام را متعلق به خود می‌دانند بوده است. بهانه آنان تأکید روی وجه شیعی انقلاب و محدود کردن آن در این دایره بوده است. 🔹از زمانی که بحث های مهدویت در دهه اخیر در ایران بالا گرفته، و همراه با آن از طرف رئیس جمهور، نوعی جهان‌نگری و مدیریت جهانی به اسم مهدویت و دولت مهدی مطرح شده، هم رنگ شیعی انقلاب را تشدید و در نتیجه عربها را بر ضد آن تحریک کرده و هم تحلیل انقلاب اسلامی را که تاکنون بر اساس اسلام و وحدت اسلامی بوده، تفسیر شیعی تلقی کرده و سبب شده است تا مخالفان مهم‌ترین شاهد شیعی بودن آن را تأکیدات ایران بر مهدویت گرایی بدانند. 💬 اظهار نظرها و تفسیرهای گسترده‌ای که در سالهای گذشته در باره دولت مهدوی و تحقق آن شده، این فکر را در جهان عرب مطرح می‌کند که ایران بر اساس طرح جدی نگره مهدویت و انتظار در سطح بین‌المللی، قصد ایجاد نوعی مرکزیت و سلطه‌جویی بر دیگران را دارد. 🔗ادامه دارد... ✍🏼رسول جعفریان @bonyadsari
◽️معرفی برنامه های مهدویت در فضای مجازی ◽️ بنیاد فرهنگی حضرت موعود(عج) 🔻کانال چشم به راه 🔻لینک کانال در ایتا، سروش، بله، تلگرام و اینستاگرام: @chashmbe_rah
🔰خلاصه کتاب تالیف آیه الله صافی گلپایگانی 👈قسمت ۴۰ 💢ياأَيُّهَا الرَّسُولُ‌ لا يَحْزُنْكَ‌ الَّذِينَ‌ يُسارِعُونَ‌ فِي الْكُفْرِ مِنَ‌ الَّذِينَ‌ قالُوا آمَنّا بِأَفْواهِهِمْ‌ وَ لَمْ‌ تُؤْمِنْ‌ قُلُوبُهُمْ‌ وَ مِنَ‌ الَّذِينَ‌ هادُوا سَمّاعُونَ‌ لِلْكَذِبِ‌ سَمّاعُونَ‌ لِقَوْمٍ‌ آخَرِينَ‌ لَمْ‌ يَأْتُوكَ‌ يُحَرِّفُونَ‌ الْكَلِمَ‌ مِنْ‌ بَعْدِ مَواضِعِهِ‌..۴۱،مائده✨ «اى پيامبر! آنان‌كه به زبان گفتند: ايمان آورديم؛ ولى قلب‌هايشان ايمان نياورد و به‌سوى كفر سرعت گرفته‌اند، تو را ناراحت نكنند و همچنين آن يهوديانى كه حرف‌هاى تو را تحريف كرده و به دروغ، سخنان فتنه‌خيز براى قومى كه پيش تو نيامده‌اند، نقل مى‌كنند. اينان سخنان را مطابق ميل و هواى‌نفس خود از مواضع اصلى‌اش تحريف مى‌كنند. 📗منبع:کتاب انتظار عامل مقاومت @bonyadsari
🔰خلاصه کتاب تالیف ایه الله صافی گلپایگانی 👈قسمت‌ ۴۳ 💢دراین موقعیت اگر عمر بدون مداخله در وضع آینده بمیرد، گروهش از صحنه حکومت کنار رفته و زمامداری علی علیه السلام یک امر حتمی بود که به طور قطع،تاریخ اسلام این چنین که اکنون هست، نبود؛ نه جنگ جمل و..،نه انقلاب و شورش علیه عثمان، و نه سلطه بنی امیّه واقع می شد. 📗منبع:کتاب پیرامون معرفت امام @bonyadsari
🔰 به مناسب شهادت (ع) ⬅️ روایتی بسیار تکان دهنده و هشدارگونه به همه شیعیان 🌺 صقر بن أبی دلف گوید: از امام جواد علیه السّلام شنیدم که می فرمود: امام پس از من فرزندم علیّ است، دستور او دستور من و سخن او سخن من و طاعت او طاعت من است و امام پس از او فرزندش حسن است، دستور او دستور پدرش و سخن او سخن پدرش و طاعت او طاعت پدرش باشد، سپس سکوت کرد. گفتم: ای فرزند رسول خدا! امام پس از حسن کیست؟ او به شدّت گریست و سپس فرمود: پس از حسن فرزندش قائم به حقّ امام منتظر است، گفتم: ای فرزند رسول خدا! چرا او را قائم می گویند؟ فرمود: زیرا او پس از آنکه یادش از بین برود و اکثر معتقدین به امامتش مرتدّ شوند قیام می کند، گفتم: چرا او را منتظر می گویند؟ فرمود: زیرا ایّام غیبتش زیاد شود و مدّتش طولانی گردد و مخلصان در انتظار قیامش باشند و شکّاکان انکارش کنند، و منکران یادش را استهزاء کنند، و تعیین کنندگان وقت ظهورش دروغ گویند، و شتاب کنندگان در غیبت هلاک شوند، و تسلیم شوندگان در آن نجات یابند. 📚 منبع : کمال الدین و تمام النعمه ، باب 36 ، ح 3 @bonyadsari
🔰خلاصه کتاب 👈قسمت‌۴۳ 💢 پاسخ ابتکاری شهید صدر:تحولِ بسیار بزرگ،نیازمند روحیه‌ای بزرگ، همّتی بلند،احساسی عمیق به برتری خود و پوچی تمدنِ فریبنده و ابرقدرت‌های استثمارگر است. این فرمانده برای نابودی این تمدّن ذخیره شده تا بتواند تمدن کنونی را به یک دنیای جدید دگرگون سازد. 📗منبع:کتاب مهدویت و امام مهدی از نگاه شهید صدر @bonyadsari
3527-fa-ghadir dar bayane maghame moazame rahbari.pdf
1.2M
📚 معرفی کتاب ویژه 1 💠 کتاب غدیر در بیانات مقام معظم رهبری 🌀 دانلود و نشر کتاب حلال می باشد
13279-fa-ghadir dar quran.pdf
700.5K
📚 معرفی کتاب ویژه 3 💠 کتاب غدیر در قرآن 🌀 دانلود و نشر کتاب حلال می باشد
3526-fa-ghadir az adam ta khatam.pdf
1.42M
📚 معرفی کتاب ویژه 4 💠 کتاب غدیر از آدم تا خاتم 🌀 دانلود و نشر کتاب حلال می باشد
3118-fa-tajali-ghadier-dar-aser-zohor.pdf
395.7K
📚 معرفی کتاب ویژه 2 💠 کتاب تجلی غدیر در عصر ظهور 🌀 دانلود و نشر کتاب حلال می باشد
◻️🔘◻️ ⁉️چــرا اظهارات مربوط به ظهـور از تب و تاب افتاده است؟ ◀️ قسمت 8⃣1⃣ ⬅️ تلقی دیگران از ارتباط بحث انتظار مهدی(ع) با سیاست ایران(بخش دوم) ✍🏼 یک نویسنده وهابی در این زمینه، مهم‌ترین وجه ایدئولوژیک ایران اسلامی ایران را مهدی‌گرایی دانسته و آن را نظریه‌ای برای برپایی امپراطوری شیعی با محوریت ایران می‌داند. از نظر وی تلقی ایرانی‌ها با طرح این ایدئولوژی آن است که دیگر مسلمانان، مانند سایر مردم دنیا، همه در گمراهی بوده و ایران باید با نگره مهدویت، فراهم کردن شرایط ظهور آنان را از گمراهی درآورد. به نظر او ایران در صدد تشکیل یک جهانی است که نه تنها مسلمانان بلکه همه مردم دنیا را تحت سایه آن درآورد. ⬅️ این وظیفه‌ای است که در روایات برای مهدی (ع) گفته شده و در حال حاضر ایران با طرح بحث‌های مهدویت گرایی و تشکیل دولت مهدوی، به دنبال تحقق آنهاست. وی می‌نویسد: برای دولت مهدی (ع)، سرزمینی به وسعت تمام کره خاکی در نظر گرفته شده و این ایده در ایدئولوژی حاکم بر انقلاب ایران که به دنبال تحقق این امر است، حضور دارد. نویسنده با اظهار این که رئیس جمهور ایران احمدی نژاد در باره نزدیک بودن ظهور حضرت مهدی (ع) آن را مرتبط با مسأله توسعه انژری هسته‌ای در ایران دانسته و بر آن است که این نکته ریشه در این باور دارد که باید دولتی قوی تشکیل داد تا با آمدن مهدی (ع) بتوان آن ایده جهانی را در عمل محقق کرد. 🔹به نظر وی برای ایران، این نکته مهم است که به جهت رسیدن به این نقطه ایدئولوژیک، همه مشکلات و تحریمها را تحمل کند. وی همچنین با تأکید بر این باور رئیس جمهور ایران که مهدی و عیسی با هم خواهند امد اشاره به مدعای وی در باره هاله نور در اطراف وی در وقت سخنرانی در سازمان ملل کرده، بر این باور است که بسیاری در ایران بر این باورند که ایران دارای استعداد و آمادگی استقبال از حضرت مهدی (ع) را دارد. 🔗ادامه دارد... ✍🏼رسول جعفریان @bonyadsari
🔰خلاصه کتاب تالیف آیه الله صافی گلپایگانی 👈قسمت ۴۱ 💢ارزش انتظاردرقرآن وحديث: ✨وَقُلْ‌لِلَّذِينَ‌ لا يُؤْمِنُونَ‌ اعْمَلُوا عَلى‌ مَكانَتِكُمْ‌ إِنّا عامِلُونَ‌* وَ انْتَظِرُوا إِنّا مُنْتَظِرُونَ‌✨۱۲۱و۱۲۲،هود✨ «بگو به آنان‌كه ايمان نمى‌آورند (از راه تهديد)!: عمل كنيد به حال خود، ما هم عمل مى‌كنيم و منتظر باشيد، ما هم منتظريم». 📗منبع:کتاب انتظار عامل مقاومت @bonyadsari
سلام بر شما عزیزان که اهل انفاق بدون ریا هستید وَمَثَلُ الَّذِينَ يُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمُ ابْتِغَآءَ مَرْضَاتِ اللَّهِ وَتَثْبِيتًا مِنْ أَنْفُسِهِمْ كَمَثَلِ جَنَّةٍ بِرَبْوَةٍ أَصَابَهَا وَابِلٌ ...ومثل كسانی كه اموالشان را برای طلب خشنودی خدا و استوار كردن نفوسشان بر حقایق ایمانی و فضایل اخلاقی‌ انفاق می‌كنند، مانند بوستانی است در جایی بلند كه بارانی تند به آن برسد، در نتیجه میوه‌اش را دو چندان بدهد، مرد نيكوكارى در حال نشاط و خوشحالى خدمت امام جواد (ع) رسيد.حضرت فرمود: چه خبر است كه اين چنين مسرور و خوشحالى؟آن مرد عرض كرد ای فرزند رسول خدا، از پدر شما شنيدم كه مى فرمود بهترين روز شادى انسان، روزى است كه خداوند توفيق انجام كارهاى نيک و خيرات و احسانات به او دهد و او را در حل مشكلات برادران دينى موفق بدارد.امروز نيازمندانى از جاهاى مختلف به من مراجعه كردند و به خواست خداوند، گرفتاری هايشان حل شد و نياز ده نفر از نيازمندان را برطرف كردم.بدين جهت چنين سرور و شادى به من دست داده است.امام جواد (ع) فرمود: به جانم سوگند كه شايسته است چنين شاد و خوشحال باشى، به شرط اينكه اعمالت را ضايع نكرده و نيز در آينده باطل نكنی صلوات امروز را هدیه می کنیم به کسانی که با دست گیری از آبرومندان زمینه ساز ظهور منجی عالم هستند 🌺 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🌺 @bonyadsari گروه مهدوی ام در استان مازندران https://eitaa.com/joinchat/473759805Cc028b56d03
🔰خلاصه کتاب تالیف ایه الله صافی گلپایگانی 👈قسمت ۴۴ 💢این جریان فتنه ساز وصیت عمر، سرآغاز حوادث خطرناک درجهان اسلام شد.سیّد قطب می گوید: از بدبختی مسلمانهابعد از قتل عمر،کنار ماندن علی علیه السلام وروی کار آمدن عثمان بود. امّا نمی گوید: این بدبختی را چه کسی برای مسلمان ها فراهم کرد؟! 📗منبع:کتاب پیرامون معرفت امام @bonyadsari
🍃🌺 🌀حجت الاسلام «محمدرضا فوادیان» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، درباره ارتباط حجاب با تحقق سبک زندگی منتظرانه، اظهار کرد: امام عصر(عج) در دعای «اللَّهُمَّ ارْزُقْنَا تَوْفِيقَ الطَّاعَةِ...» برای افراد و اصناف مختلف دعا می کنند و وقتی نوبت به جامعه بانوان می رسد، عرضه می دارند: «عَلَى النِّسآءِ بِالْحَیآءِ وَ الْعِفَّهِ» یعنی خدایا! به جامعه زنان عفت و حیا ارزانی بدار. 🔸این کارشناس مهدوی ادامه داد: این یعنی دو نقیصه مهم عصر غیبت برای زنان، بی حیایی و بی عفتی است. ما اعتقاد داریم حجاب و عفاف و حیا برای زن و مرد است و صرفاً به زنان اختصاص ندارد اما از آنجایی که خلقت زن با مرد تفاوت هایی دارد و جاذبه های کلامی و رفتاری او متفاوت از جامعه مردان است، لذا تحقق رسالتی که خدا برایش در نظر گرفته و شکوفایی استعدادهایش، به دستورالعمل هایی نیاز دارد. 👌وی تصریح کرد: حجاب، زن را از خطرات و تهدیدات مصون می دارد. شخص علاقمند به امام زمان(عج) درصدد کسب رضایت ایشان است. باید توجه داشت بی عفتی، بی حیایی و بی حجابی مورد رضایت حجت خدا نیست اگر در پی کسب رضایت ولی خدا در سبک زندگی هامان هستیم باید به عوامل این رضایت توجه کنیم. 🖋حجت الاسلام فوادیان تاکید کرد: از مسائل مهم در رشد حیات فردی، خانوادگی و اجتماعی مسئله تربیتی و رفتاری است، از زنان خواسته شده در تعامل با نامحرم حجاب داشته باشند اما در تعامل با محارم دستورات دیگری به آنها توصیه شده است. انسان روابط چهارگانه ای با خدا، خود، خلق و طبیعت دارد و تنها در رابطه با خلق و دیگران است که حجاب معنی می یابد و مصالح آن نیز به خود فرد بازمی گردد. 🗣این کارشناس مهدوی درباره نقش حجاب و عفاف در زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج)، گفت: در زمینه سازی برای ظهور مهمترین عامل ولایت پذیری است اینکه این روحیه در فرد و جامعه موج بزند، خصیصه ای که متاسفانه در زمان حیات و ظهور ائمه(ع) قبلی وجود نداشت و به همین دلیل آن حضرات(ع) را کنار گذاشتند. 👌وی در ادامه بیان کرد: در زمینه سازی برای ظهور باید اضطرار به وجود حجت برای جامعه معنی و مفهوم بیابد و از ولی زمان تبعیت کنند، جامعه ای برای ظهور ولی خدا مهیا می شود که افراد آن جزئی ترین مسائل را به دلیل آنکه در منظر امام زمان(عج) هستند، رعایت و اینچنین ولایت پذیری را تمرین می کنند. 🔸حجت الاسلام فوادیان ابراز کرد: رعایت حجاب هم از جلوه های ولایت پذیری است، البته این بدان معنا نیست که اشخاص بدحجاب و بی حجاب، دشمن ولی خدا هستند بسیاری از بدحجابی ها و بی حجابی ها معلول ناآگاهی است، چون سبک زندگی ها به گونه ای است که دین کارکردهایش را به منصه ظهور نرسانده است. 🌀وی با اشاره به کتاب های «حجاب، میوه شناخت» و «گرانفروش ها به بهشت می روند» درباره حجاب، خاطرنشان کرد: رعایت حجاب به شناخت انسان و پی بردن به جایگاه الهی خویش باز می گردد، اگر انسان اینها را درک کرد این حکم دینی را می پذیرد و این مهم برای او مصونیت اجتماعی می آورد. برای همین است که می بینیم بانوان محجبه در کشورهای غربی با همه فشارها و محدودیت ها، حاضر به دست کشیدن از حجاب خود نیستند. 🖨خبرگزاری شبستان @bonyadsari
⚫️ واژة انتظار را می‌توان از دو نگاه لغوی و اصطلاحی معنا کرد : 🔺انتظار در لغت از مادة «نظر» گرفته شده که به معنای نگاه همراه با دقت و تأمل است. ⚫️ استاد شهید مطهری در توضیح معنای انتظار و بررسی ریشه قرآنی و روایی آن بیان مبسوطی دارد که خلاصه آن، چنین است: 🔺 اندیشه پیروزی نهایی نیروی حق و صلح و عدالت بر نیروی باطل و ستیز و ظلم، گسترش جهانی ایمان اسلامی ، استقرار کامل و همه‌جانبه ارزش‌های انسانی و تشکیل مدینه ‌فاضله و جامعه ایده‌آل به وسیله شخصیتی مقدس و عاليقدر که در روایات متواتر اسلامی از او به «مهدی» تعبیر شده است اندیشه‌ای است که کم و بیش، همة فرق و مذاهب اسلامی بدان مؤمن و معتقدند زیرا این اندیشه، به حسب اصل و ریشه قرآنی است. 🔺قرآن با قاطعیت تمام، پیروزی نهایی ایمان اسلامی، غلبة قطعی صالحان، کوتاه‌شدن دست ستمکاران و جباران برای همیشه و آیندة درخشان و سعادتمندانه بشریت را نوید داده است. 🔺 این اندیشه، بیش از هر چیز مشتمل بر عنصر خوش‌بینی نسبت به جریان کلی نظام طبیعت و سیر تکاملی تاریخ و اطمینان به آینده و طرد عنصر بدبینی نسبت به پایان کار بشر است که طبق بسیاری از نظریه‌ها و فرضیه‌ها، فوق‌العاده تاریک و ابتر است. امید و آرزوی تحقق این نوید کلی جهانی انسانی در زبان روایات اسلامی «انتظار فرج» خوانده شده و عبادت ـ بلکه افضل عبادات ـ شمرده شده است. 🔺 اصل انتظار فرج از یک اصل کلی اسلامی و قرآنی دیگر استنتاج می‌شود و آن ، اصل «حرمت یأس از رَوح‌الله» است. 🔺 مردم مؤمن به عنایات الهی، هرگز در هيچ شرایطی امید خویش را از دست نمی‌دهند و تسلیم یأس و ناامیدی و بیهوده ‌گرایی نمی‌گردند. ⚫️ پس می‌توانیم نتیجه بگیریم مراد از جامعة منتظر، جامعه ای است که سیر تاریخی و حرکت اجتماعی خود، چشم اندازی روشن را می‌بیند که در آن، به تمام خواسته های انسانی و ایده های دینی خود خواهد رسید. ⚫️جامعة منتظر، جامعه ای است که هویت واقعی انسانی و مکتبی خود را در دوران طولانی ظهور بزرگمردی از تبار پیامبر بزرگ اسلام می‌بیند که تحقق‌بخش آرزوی همه پيامبران الهی خواهدبود. @bonyadsari گروه مهدوی ام در استان مازندران https://eitaa.com/joinchat/473759805Cc028b56d03
❇️ باز هم پخش یک روایت جعلی و دروغ به مناسب ایام منتسب به (ع) 💠 هر ساله وقتی به زمان ولادت یا شهادت (ع) می رسیم ، یک روایت جعلی به وفور در فضای مجازی پخش می شود و متاسفانه امسال هم خیلی بیشتر پخش شده !!!!!!! 👈 این روایت همان است که جوانی می رود پیش امام جواد (ع) و می گوید: مولای من! حالم خوب نیست، ازمردم خسته شدم، تهمت، غیبت و... چه کنم؟ بریده ام، نفسم در این بلاد بالا نمی‌آید. پس امام جواد علیه السلام فرمود: به سمت حسین (علیه السلام) فرار کن.👉 منبع دروغین هم که برای آن نوشته اند کتاب«شعشعة الحسینیه، جلد۱ صفحه ۵۰» ✳️ اما این کتاب متعلق به «محمد جواد یزدی مشهدی» است،و با نگاهی به این آدرس و حتی صفحات قبل و بعد آن روشن می‌کند که چنین حدیثی در این آدرس هم وجود ندارد. هر چند اگر پیدا می‌شد هم دردی را دوا نمی‌کرد چرا که مربوط به یک مؤلف معاصر است و معتبر نیست. ⬅️⬅️⬅️ این روایت در هیچ کتابی از کتب حدیثی موجود نمی باشد ، یعنی جعلی و ساختگی و دروغین است، کسی در پناهگاه بودن امام حسین (ع) شکی ندارد، اما نیازی نیست برای اثبات این قضیه دست به دامان روایت سازی و جعل حدیث بشویم !!! @bonyadsari
🔰خلاصه کتاب 👈قسمت‌ ۴۴ 💢این فرماندهِ انقلابی، هر اندازه که به پوچی این تمدن بزرگ، ایمان داشته باشد و آن را فقط نقطه‌ای در مسیر طولانی و تکاملی تمدن انسانی ببیند، در براندازی این تمدن عظیم تواناتر خواهد بود. 📗منبع:کتاب مهدویت و امام مهدی از نگاه شهید صدر @bonyadsari
🔰خلاصه کتاب تالیف آیه الله صافی گلپایگانی 👈قسمت۴۲ 💢رسول خدا صلى الله عليه و آله فرمود: «أَفْضَلُ‌ الْعِبادَةِ‌ انْتِظارُ الْفَرَجِ‌»؛ «برترين عبادت انتظار فرج (و پايان نابسامانى‌ها ودشوارى‌ها وبى‌عدالتى‌ها وظهور دولت حقّه حضرت مهدى عليه السلام وبرقرارى مطلق نظام اسلامى) است». 📗منبع:کتاب انتظار عامل مقاومت @bonyadsari
◻️🔘◻️ ⁉️چــرا اظهارات مربوط به ظهـور از تب و تاب افتاده است؟ ◀️ قسمت9⃣1⃣ ⬅️تلقی دیگران از ارتباط بحث انتظار مهدی(ع)با سیاست ایران(بخش سوم) 🔵پس از درگذشت آیت الله خوشوقت در 2 اسفند 1391 در گزارشی چنین آمد: در یک نقل قول خبرساز دیگر از عزیزالله خوشوقت، فاطمه کاشانی، همسر مصطفی احمدی روشن، یکی از متخصصان هسته ای ایران که ترور شد، به نقل جمله ای از او پرداخت که نشان دهنده نوع نگاه این روحانی نسبت به فعالیت های حساس هسته ای ایران بود. همسر آقای احمدی روشن، که ظاهرا از شاگردان درس اخلاق این روحانی بود، در اواسط دی ماه گذشته به خبرگزاری تسنیم گفت: [همسرم] یک بار پیش آیت‌الله خوشوقت رفته بودند و از ایشان پرسیده بودند که «ظهور چقدر نزدیک است»؛ آقای خوشوقت فرموده بودند: این بستگی به این دارد که شما در نطنز چه کار می‌کنید. ⬅️ هرچند گوینده این نقل قول توضیح بیشتری در مورد نگاه آقای خوشوقت به ارتباط میان غنی سازی اورانیوم در نطنز و ظهور امام غایب شیعیان نمی داد، اما به نظر می‌رسید که این روحانی، به نوعی سرنوشت فعالیت های حساس هسته ای ایران را در آنچه "جنگ آخرالزمان" خوانده می شود موثر می داند. 🔗ادامه دارد... ✍🏼رسول جعفریان @bonyadsari
پیک غدیر کودکان نهایی1.pdf
3.51M
فایل رایگان پیک غدیر مناسب برای چاپ و هدیه به کودکان ویا برگزاری مسابقه. غدیر را زنده نگه می داریم.