eitaa logo
🇮🇷 برای ایران اسلامی 🇮🇷
559 دنبال‌کننده
21.4هزار عکس
19.6هزار ویدیو
16 فایل
🚨 اخبار وکلیپ های ویژه🚨 سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-طنز و سرگرمی-ورزشی از ایران و جهان ارتباط با مدیر @Yassiran
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عصبانیت شدید مزدوران تلویزیون تروریستی موساد از برگزاری باشکوه مراسم حسینی و استقبال گسترده مردم از پیاده‌روی
سلبریتی تراز مثل نجم الدین شریعتی و مصطفی راغب شب ، در حال پذیرایی از زائرین ارباب ع
تاثیر خانواده اینجوریه که: : مدالم را به تقدیم میکنم -پدر مبینا نعمت‌زاده: از نجف تا تک‌تک قدم‌هایم را نذر آمدنت میکنم یا صاحب‌الزمان
‏در این روزها این مردخدا ،خادم خستگی ناپذیر را یاد کنید. برای رونق اربعین ومهیا کردن سفر آسانتر وبهتر زوار کم نگذاشت. سال گذشته وامسال که مشکلات مسیر به حداقل رسید پیگیری وهمت این عزیز، مثال زدنی بود. انشالله سرسفره حضرتش میهمان باشد. ع مهرداد بذر پاش
آره حاج اقا همونایی که تو قوه شون پاره پاره شدن تا وزیر کشورتو عزل کنن همونایی که بوقچی غوغا نگرشون ر به ر برات توییت تمسخر میزد همونایی که از حرف زدنت راه رفتنت اب خوردنت خاکی شدنت توییت تمسخر میزدن الان همه باهم وفاق دونشون ورم کرده! چقدررر دلمون برات سوخت چقدر مظلومانه رفتی... .
حذف ارز جهانگیری، پوست موزی بود که محور اصلاحات زیر پای دولت شهیدرئیسی انداخت و با تورم وحشتناکش باعث شد محبوبیت ۱۸میلیونی ایشون بین مردم تقریبا از بین بره! کاری که روحانی تو دولت خودش هرگز زیر بار انجامش نرفت… ‎.
. ♻️ در این اشتباهات مردمی هستند که واقعا نابود شدند! خانواده هایی که از هم پاشید، پدرانی که شرمنده خانواده شدند و هزار مصیبت دیگر! اما سؤال این است، ارز ترجیحی با اصرار چه کسانی و در کدام مجلس حذف شد؟!
حرفی برای گفتن نمانده... تبریک تولد جناب قالیباف توسط مهاجرانی، وزیر ارشاد خاتمی و از اپوزیسیون های لندن نشین!
من دیگه دارم نمیتونم 😂😂 .
‌‌ 🌀 وحدت و و وفاق بر سنت حسنه‌ی مشترک است و نه بر بدعت سیئه‌ی مستفرنگ... ● حجت‌الاسلام فاطمی‌صدر
یادآوری: حسن روحانی مثل علی لاریجانی، اصول‌گرایی بود که در گذر زمان به تدریج با اصلاح‌طلبا وفاق کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 💢بیانات صریح رهبری در عدم دخالت در امور قواء 💢چرا همه وزرای پزشکیان رای آوردند؟ کامران غضنفری نماینده مردم تهران در مجلس پاسخ می دهد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بچه کلاس ششمی فهمید؛ یه عده مدعی تحلیلگری و... نفهمیدن 🙃
یکبار برای همیشه : ۱-جنگ ما با صدام و حزب بعث بود ۲-شیعه و محور مقاومت برادران ما هستند و هر جا باشند، هموطن ما هستند. ۳-شیعه ناموس ماست و عرب و عجم نداره ۴-اینجور اختلاف افکنی ها دیگه قدیمی شده و عاقلان فریب نمیخورند .
🔻انتصاب شائبه‌برانگیز وزیر نفت در اولین روز کاری
🔸جناب آقای هستند، مدیرکل جدید دفتر وزارت نفت! 🔹درود بر مجلس که با وفاقی مثال زدنی کمک کرد تا نوچه‌های زنگنه در وزارت نفت و سایر باورمندان به انقلاب اسلامی و نظام در وزارت‌خانه‌ها مانند وزارت‌خانه بهداشت دوباره به قدرت برسند!
آغاز برجام‌بازی در دولت جدید؟! خدا به خیر کند... حامیان دوآتشه عراقچی از هم‌اکنون خود را برای پاسخگویی در مقابل مخاطرات این بازی از پیش باخته و خطرناک آماده کنند. ابتدا می‌گفتند برجام را کسی نمی‌تواند بهم بزند حالا می‌گویند قابل احیا هم نیست! و گویا در تدارک برجام جدید اند کشور را باید از دام نجات داد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا اینجا ایران است؟ زبان رسمی بر پایه قانون اساسی ایران چیست؟ واقعا بکجا در حال حرکت هستیم؟!!!
احسان موحدیان (کارشناس مسائل بین‌الملل) ✅ رشید دانشجویی که معلوم نیست به نمایندگی از چه کسانی به رئیس‌جمهور میگفت: "من آمدم سلام ملت ‎ را به شما برسانم!"در حال تقدیم گل به قبر محمد بی‌ریا وزیر فرهنگ پیشه‌وری و از اصلی‌ترین مهره‌های نفوذی استالین.چه کسانی و باچه هدفی ملاقات ‎ و یک تجزیه طلب را ترتیب دادند؟
اصلاح‌طلبان برای رئیس جمهور بحرانی سازی می‌کنند! یک روزنامه اصلاح‌طلب تصریح کرد هر عمل و اقدام آقای مومنی به عنوان وزیر کشور در صورت مغایرت با رویکرد اصلاح‌طلبی با واکنش تند اصلاح‌طلبان مواجه خواهد شد. روزنامه «آرمان ملی» طی گزارشی با بیان اینکه پزشکیان چه بخواهد و چه نخواهد با انتخاب مومنی خود را در معرض تیغ تیز منتقدان قرار داده، نوشت: «شرایط به شکلی است که هر اقدام مومنی و وزرات کشور در صورتی که با رویکرد اصلاح‌طلبی و حقوق شهروندی مغایرت داشته باشد، با واکنش‌های تندی نسبت به شخص رئیس جمهور مواجه خواهد شد و به همین دلیل پزشکیان خود را معرض یک آزمون پر ریسک قرار داده است.» این روزنامه در ادامه با طرح مطالبه خود مبنی بر انتخاب یک وزیر اصلاح‌طلب برای وزارت کشور، تصریح کرد: «شاید اگر پزشکیان از یک گزینه اصلاح‌طلب با عملکرد ضعیف‌تر نسبت به مومنی هم استفاده می‌کرد تا به این اندازه مورد نقد قرار نمی گرفت.»
واکنش ایران به اقدام تروریستی اسرائیل حتمی است وزیر امور خارجه: 🔹وزیر خارجه ایتالیا امروز برای تبریک تماس گرفت. بحث مفصلی در مورد منطقه داشتیم. 🔹به ایشان گفتم واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در تهران حتمی است. این واکنش دقیق و حساب‌شده خواهد بود. 🔹برخلاف رژیم صهیونیستی ایران به دنبال گسترش تنش نیست اگرچه از آن هراسی ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دیدار نخست وزیر قطر با عراقچی 🔹محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر که به منظور دیدار و گفتگو با مقامات ایران به تهران سفر کرده، ظهر امروز با عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد. 🔹وی همچنین قرار است با مسعود پزشکیان، رئیس جمهور کشورمان دیدار کند.