eitaa logo
🇮🇷 برای ایران اسلامی 🇮🇷
559 دنبال‌کننده
21.4هزار عکس
19.6هزار ویدیو
16 فایل
🚨 اخبار وکلیپ های ویژه🚨 سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-طنز و سرگرمی-ورزشی از ایران و جهان ارتباط با مدیر @Yassiran
مشاهده در ایتا
دانلود
یکبار برای همیشه : ۱-جنگ ما با صدام و حزب بعث بود ۲-شیعه و محور مقاومت برادران ما هستند و هر جا باشند، هموطن ما هستند. ۳-شیعه ناموس ماست و عرب و عجم نداره ۴-اینجور اختلاف افکنی ها دیگه قدیمی شده و عاقلان فریب نمیخورند .
🔻انتصاب شائبه‌برانگیز وزیر نفت در اولین روز کاری
🔸جناب آقای هستند، مدیرکل جدید دفتر وزارت نفت! 🔹درود بر مجلس که با وفاقی مثال زدنی کمک کرد تا نوچه‌های زنگنه در وزارت نفت و سایر باورمندان به انقلاب اسلامی و نظام در وزارت‌خانه‌ها مانند وزارت‌خانه بهداشت دوباره به قدرت برسند!
آغاز برجام‌بازی در دولت جدید؟! خدا به خیر کند... حامیان دوآتشه عراقچی از هم‌اکنون خود را برای پاسخگویی در مقابل مخاطرات این بازی از پیش باخته و خطرناک آماده کنند. ابتدا می‌گفتند برجام را کسی نمی‌تواند بهم بزند حالا می‌گویند قابل احیا هم نیست! و گویا در تدارک برجام جدید اند کشور را باید از دام نجات داد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا اینجا ایران است؟ زبان رسمی بر پایه قانون اساسی ایران چیست؟ واقعا بکجا در حال حرکت هستیم؟!!!
احسان موحدیان (کارشناس مسائل بین‌الملل) ✅ رشید دانشجویی که معلوم نیست به نمایندگی از چه کسانی به رئیس‌جمهور میگفت: "من آمدم سلام ملت ‎ را به شما برسانم!"در حال تقدیم گل به قبر محمد بی‌ریا وزیر فرهنگ پیشه‌وری و از اصلی‌ترین مهره‌های نفوذی استالین.چه کسانی و باچه هدفی ملاقات ‎ و یک تجزیه طلب را ترتیب دادند؟
اصلاح‌طلبان برای رئیس جمهور بحرانی سازی می‌کنند! یک روزنامه اصلاح‌طلب تصریح کرد هر عمل و اقدام آقای مومنی به عنوان وزیر کشور در صورت مغایرت با رویکرد اصلاح‌طلبی با واکنش تند اصلاح‌طلبان مواجه خواهد شد. روزنامه «آرمان ملی» طی گزارشی با بیان اینکه پزشکیان چه بخواهد و چه نخواهد با انتخاب مومنی خود را در معرض تیغ تیز منتقدان قرار داده، نوشت: «شرایط به شکلی است که هر اقدام مومنی و وزرات کشور در صورتی که با رویکرد اصلاح‌طلبی و حقوق شهروندی مغایرت داشته باشد، با واکنش‌های تندی نسبت به شخص رئیس جمهور مواجه خواهد شد و به همین دلیل پزشکیان خود را معرض یک آزمون پر ریسک قرار داده است.» این روزنامه در ادامه با طرح مطالبه خود مبنی بر انتخاب یک وزیر اصلاح‌طلب برای وزارت کشور، تصریح کرد: «شاید اگر پزشکیان از یک گزینه اصلاح‌طلب با عملکرد ضعیف‌تر نسبت به مومنی هم استفاده می‌کرد تا به این اندازه مورد نقد قرار نمی گرفت.»
واکنش ایران به اقدام تروریستی اسرائیل حتمی است وزیر امور خارجه: 🔹وزیر خارجه ایتالیا امروز برای تبریک تماس گرفت. بحث مفصلی در مورد منطقه داشتیم. 🔹به ایشان گفتم واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در تهران حتمی است. این واکنش دقیق و حساب‌شده خواهد بود. 🔹برخلاف رژیم صهیونیستی ایران به دنبال گسترش تنش نیست اگرچه از آن هراسی ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دیدار نخست وزیر قطر با عراقچی 🔹محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر که به منظور دیدار و گفتگو با مقامات ایران به تهران سفر کرده، ظهر امروز با عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد. 🔹وی همچنین قرار است با مسعود پزشکیان، رئیس جمهور کشورمان دیدار کند.
❌ پیام امریکا به ایران؛ احتمال دارد نخست‌وزیر قطر پیام‌هایی از طرف دولت بایدن به ایران منتقل کند 🔹ریچارد گلدبرگ مشاور ارشد اندیشکده «بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها» میگوید قطر و ایران دیدگاه مشترکی در مورد حماس دارند. اگرچه جایگاه و موضع قطر نسبت به واشنگتن با ترور هنیه به میزان قابل توجهی تضعیف شده، اما این احتمال مطرح است که آل ثانی اکنون پیام هایی را از طرف دولت بایدن به ایران منتقل کند و در عین حال گام های بعدی را در قبال شریک استراتژیک خود در غزه با ایران طراحی نماید.
‏سخنرانی «ایستاده» آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی همزمان با «عملیات » حزب الله و به صراحت نام بردن از جنگ با «سلاح اتمی» و هوش مصنوعی در مقابل دشمنان، نشان از عزم جدی برای پاسخ به دشمن و تغییر در رفتار نظامی ایران در آینده حکایت دارد!
🔴سرلشکر باقری: ایران در دام بازی و تحریکات رسانه‌ای دشمن نمی‌افتد 🔹جمهوری اسلامی خودش برای انتقام تصمیم می‌گیرد و محور مقاومت نیز در این راستا همان‌طور که روز گذشته دیدیم جداگانه عمل خواهد کرد. 🔹ترور ناجوانمردانۀ شهید هنیه فراموش‌شدنی نیست و انتقام توسط محور مقاومت و ایران قطعی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پیرمرد عراقی: سید علی خامنه ای اسرائیل را می‌زند. ان‌شاءالله میخوام سید را در مقابل دشمنان شرور یاری کنم. ‌‌‌
جوک سال😳 همونه که چند ماه پیش، عکس جابه جایی با موتور و دمپاییش تو کل جهان پخش شد! بعد یه همچین آدمِ دست از جان شسته‌ای، یه همچین شرطی بذاره؟! جوک ساله!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥روزهای ناآرام فرودگاه بن گوریون 🔸فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون در فلسطین اشغالی روز یکشنبه مملو از مسافران برای ترک تل‌آویو بود.
🔴وال‌استریت‌ژورنال به‌نقل از یک مقام آمریکایی: تخمین دولت بایدن این است که اسرائیل و حزب‌الله به زودی وارد یک جنگ بزرگ نخواهند شد.
🔴رویترز: مذاکرات آتش‌بس در قاهره بدون نتیجه پایان یافت 🔹رویترز به نقل از ۲ مقام مصری گزارش داد که مذاکرات آتش‌بس میان اسرائیل و حماس بدون دستیابی به هیچ‌گونه نتیجه‌ای به پایان رسیده است. 🔹براساس این گزارش، هیئت‌های حماس و اسرائیل هرکدام با بندهایی از توافق که ازسوی میانجی‌گران ارائه شده بود، مخالفت کردند. 🔹هیئت حماس می‌گوید که اسرائیل از تعهدات خود مبنی بر خروج نیروهایش از جادهٔ فیلادلفیا پس‌از آغاز آتش‌بس عقب‌نشینی کرده و شروط اضافیِ دیگری مانند غربالگریِ آوارگان هنگام بازگشت به شمال غزه را پیش کشیده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بریتانیا، لندن مردم در ومبلی لندن حمایت خود را از آزادی فلسطین از سلطه ی اسراییل جنایتکار جنگی و نسل کش و اشغالگر و آپارتایدی اعلام می کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 برافراشتن پرچم فلسطین روی پلی تاریخی در مادرید 🔹گروهی از فعالان حامی فلسطین به نشانه همبستگی با غزه پرچم فلسطین را روی پلی تاریخی در شهر مادرید اسپانیا برافراشتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماموریت یگان 8200 که جزء بانک اهداف حزب الله بود چه می‌باشد؟
دیشب، خط پایان یکی از معروفترین مسابقات دوچرخه سواری توی اسپانیاست! عکس واضحه و نیاز به توضیح بیشتر نداره! .
🔴محموله تسلیحاتی جدید آمریکا به دست اشغالگران اسرائیلی رسید! 🔹وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد پانصدمین هواپیمای نظامی حامل کمک‌های تسلیحاتی آمریکا به این رژیم از آغاز جنگ علیه غزه در اراضی اشغالی به زمین نشسته است. 🔹ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که از آغاز جنگ بیش از ۵۰ هزار تن اسلحه، موشک و تجهیزات نظامی را از آمریکا تحویل گرفته است.
صهیونیست‌ها بازهم در کمین مقاومت افتادند 🔹گران‌های القسام اعلام کرد که رزمندگان این گردان کمین محکمی در شرق خان‌یونس در جنوب نوار غزه برای صهیونیست‌ها قرار دادند و نظامیان صهیونیست که ۵ نفر بودند در این کمین افتاده و گرفتار شدند. 🔹همه نظامیان اسرائیلی در آن کمین کشته و زخمی شدند.
حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی 🔹رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله موشکی از جنوب لبنان به الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.