eitaa logo
اخبار بسیج
224 دنبال‌کننده
6.2هزار عکس
4.5هزار ویدیو
74 فایل
اخبار محلی و اطلاعیه ها و رخدادها و گزارشات خود را جهت انعکاس عمومی برایمان ارسال کنید: ارتباط باما : عضویت در کانال: https://eitaa.com/bsjtakestan
مشاهده در ایتا
دانلود
🟣🟣🟡🟣🟣آقای محترم، لطفا حجابت را رعایت کن! زن محجبه هاج و واج نگاهش کرد اما زن جوان بدجور عصبانی شده بود و کوتاه نمی‌آمد: «بفرما. آن آقا را می‌بینی چطور دنبال دخترها افتاده؟ چرا به او چیزی نمی‌گویی؟ برو. به او بگو آقای محترم، لطفا حجابت را رعایت کن! جرأتش را داری؟ یا این حجاب اسلامیِ شما فقط برای ماست؟!» خبرگزاری فارس؛ حنان سالمی: همه ماجرا از کتابفروشی شروع شد. خانم جوانی آمده بود تا برای دختر کوچکش کتاب بخرد که شال روی گردنش افتاد و دیگر آن را روی سرش برنگرداند. هیچ‌کس حرفی نزد اما زنی محجبه، با این فکر که آن خانم مشغول فرزندش شده و حواسش نیست، شال را روی سرش گذاشت و زن جوان ناگهان مثل انبار باروت شعله کشید: «به تو چه ربطی دارد؟ تو باحجابی برایمان کافی‌ست!» زن محجبه هاج و واج نگاهش کرد اما زن جوان بدجور عصبانی شده بود و کوتاه نمی‌آمد: «بفرما. آن آقا را می‌بینی چطور دنبال دخترها افتاده؟ چرا به او چیزی نمی‌گویی؟ برو. به او بگو آقای محترم، لطفا حجابت را رعایت کن! جرأتش را داری؟ یا این حجاب اسلامیِ شما فقط برای ماست؟!» پسر جوان که بعد از داد و بیداد و اشاره‌های زن، همه‌ی چشم‌ها به طرفش چرخیده بود دستپاچه از کتابفروشی بیرون رفت. زن محجبه هم چند جمله‌ای با آن زن ردوبدل کرد اما این همه‌ی جواب آن سوال نبود. من هم محجبه‌ بودم ولی تا اینجای کار، حق را به این زنِ جوان می‌دادم و تا وقتی که روبه‌روی صندوق کتابفروشی ایستادم با خودم می‌گفتم: «واقعا چرا هیچ‌کس به مردها تذکر نمی‌دهد و نمی‌گوید «آقای محترم، لطفا حجابت را رعایت کن!» مگر حجاب، در اسلام، فقط برای ما زن‌هاست؟» حجابِ مردان وقتی مسلمانی باید قوانین این دین را هم بپذیری؛ هرچند که از بعضی جهات آن‌ خوشت نیاید یا ببینی تنی از حکومت‌دارانِ کشورهای مسلمان به بعضی دیگر از قوانین اسلام به درستی عمل نکنند و این تو را مُجاب کند که از انجام وظایف شرعی و دینی‌ات دست بکشی. پس در کل بر هیچ مسلمانی پوشیده نیست و واضح و شفاف است که حجاب، حکم اسلام است و برای فهمیدنِ درستش، اولین منبع مناسب، قرآن است. من هم سوره‌ها را به جست‌وجوی مضامین حجاب ورق زدم اما نکته عجیب این بود که آیات حجاب، برای مردان و با توصیه به آنان شروع شده بود! حتی قبل‌تر از نام بردن از حجاب زنان! خداوند در سی‌امین آیه از سوره نور به پیامبر (ص) فرموده: «به مردان مؤمن بگو: چشمان خود را (از آنچه حرام است مانند دیدن زنان نامحرم و عورت دیگران) فرو بندند، و شرمگاه خود را حفظ کنند، این برای آنان پاکیزه‌تر است، قطعاً خدا به کارهایی که انجام می‌دهند، آگاه است.» و جالب اینکه در آیه سی‌ویکم و تازه در ادامه‌ این آیه است که به حجاب زنان تاکید می‌شود و خداوند این‌گونه به پیامبر (ص) ابلاغ می‌کند که: «و به زنان با ایمان بگو: چشمان خود را از آنچه حرام است فرو بندند، و شرمگاه خود را حفظ کنند، و زینت خود را (مانند لباس‌های زیبا، گوشواره و گردن بند) مگر مقداری که (طبیعتاً مانند انگشتر و حنا و سرمه، بر دست و صورت) پیداست (در برابر کسی) آشکار نکنند، و (برای پوشاندن گردن و سینه) مقنعه‌های خود را به روی گریبان‌هایشان بیندازند، و زینت خود را آشکار نکنند.» یعنی شروع حفظ حجاب با مردان است و خداوند در پایان آیه با تاکیدی مجدد بر رستگاری جامعه‌ای که حجاب مرد و زن در آن رعایت شده باشد و با خطاب کلمه «مؤمنون» که هم مردان را و هم زنان را شامل می‌شود، می‌فرماید: «اى مؤمنان، همگى (از مرد و زن‌) به درگاه خدا توبه کنید، امید که رستگار شوید.» سیلی امام علی (ع) به مرد بی‌حجاب با توجه به آیات صریح حجاب، هر عقل سلیمی می‌تواند نتیجه بگیرد که حجاب تنها مختص زنان نیست و مردان نیز موظف‌اند که حجابی را که خداوند برایشان معین کرده رعایت کنند. اما چرا تا به حال کسی یقه‌ مردها را برای بی‌حجابی‌هایشان نگرفته؟! به ساعت کوتاهی از تاریخ اسلام برمی‌گردیم. می‌گویند عمر بن خطاب در سفر حج بود که یکی از مردان با لباس احرام و در حالی که چشمش لطمه دیده بود کنارش نشست. عمر گفت: «چه کسی به صورتت سیلی زده؟» مرد گفت: «علی بن ابی طالب!» وقتی که امام (ع) تشریف آوردند و ماجرا را از ایشان جویا شدند، فرمود: «این مرد طواف می‌کرد ولی به زنان نگاه می‌کرد!» در جای دیگری نیز، پیامبر (ص) به امام علی (ع) فرمودند: «اولین نگاه، مفت تو است اما نگاه دوم به زیانت می‌باشد نه سودت!» که شهید مطهری در شرح این حدیث گفته بود: «این حدیث می‌خواهد این مطلب را بگوید که انسان احیانا چشمش به زنی می‌افتد، خوشش می‌آید و می‌خواهد برای بار دوم نگاه کند و لذت ببرد! نوبت اول چون غیر عمدی است مانعی ندارد اما نوبت دوم چون به قصد تلذذ است جایز نیست.» و تمام این روایات نشان از حجابی دارد که اسلام برای مردان در نظر گرفته است. می‌خواهی روسری بپوشیم؟! 👇👇👇
🟣🟣🟡🟣🟣هرچند که خیلی‌ها یا این مطلب را نمی‌دانند و یا خودشان را به ندانستنش می‌زنند اما همه ما خوب می‌دانیم که خون پاک شهید «خلیلی» و «الداغی»ها برای همین تذکر حجابِ مردان، قبل از تذکر حجاب به زنان بود که به ناحق ریخته شد و ای کاش آن زن جوان را در کتابفروشی دوباره می‌دیدم و می‌توانستم به او بگویم: «مردها هم باید حجاب را رعایت کنند خواهر جان. ما برای تذکرِ «آقای محترم، حجابت را رعایت کن!» شهیدها داده‌ایم.» پایان پیام/
🟣🟣🟡🟣🟣با وجود این، دوست داشتم بدانم مردها چه نظری درباره حجاب شرعی‌شان دارند! به خاطر همین، این سوال را از چند جوان دانشجو که قلب تپنده جامعه هستند پرسیدم. احمدرضا که حقوق می‌خواند و برای هر چیزی دنبال دلیل و منطق می‌گشت گفت: «موضوع حجابِ مردان کاملا منطقی‌ست اما باید جا بیفتد. الآن تمام نگاه‌ها متوجه خانم‌هاست درصورتی که حکم حجاب در قرآن صراحتا هم برای مرد بیان شده است و هم زن. پس چه می‌شود که زن باید طبق حکم صریح قرآن، جلباب یا همان روسری بپوشد و موهایش را بپوشانَد اما مرد حجابش را که نگاهِ هیز نداشتن است را رعایت نکند؟ کلکم راع و کلکم مسئول. نمی‌شود که زن‌ها به تکلیفشان عمل کنند و ما مردها از هفت دولت آزاد باشیم.» شایان که سال دوم مهندسی کامپیوتر است با خنده گفت: «می‌خواهید روسری بپوشیم؟» اما بعد جدی شد و ادامه داد: «من حتی نماز هم نمی‌خوانم! اما فکر می‌کنم این آیه‌ی حجابِ مردانی که خواندید واقعا اینقدر واضح است که جای هیچ بحثی نیست. خداوند نگفته به دختر محجبه یا بی‌حجاب نگاه بد نکن، هیچ تبعیضی در کار نیست، خدا گفته تو که مَرد هستی اجازه نداری به هیچ دختری چه محجبه و چه بی‌حجاب، نگاه بد داشته باشی و این واقعا حیرت‌انگیز است. من دوستی داشتم که وقتی ایران بود رفتارهای کاملا مذهبی داشت اما به سفرهای خارجی که می‌رفت واقعا آدم دیگری می‌شد و می‌گفت «این زن‌ها که مسلمان نیستند! پس اشکالی ندارد!» اما حجاب مردان که فقط برای ایران یا کشورهای مسلمان نیست، درست نمی‌گویم؟ واقعا برایم جالب بود. هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم که ما مردها هم باید مثل زن‌ها حجاب داشته باشیم.» حجاب پوششی مردان با وجود نظرهای شایان و احمدرضا درباره حجاب مردان و به ویژه حجابِ چشم مردان اما نظر اسلام در این موضوع به همین محدوده بصری ختم نمی‌شود و حتی بر نازکی و ضخامت و کوتاهی و بلندی پوشش نیز در احادیث و روایات مختلفی از اهل بیت علیهم السلام تاکید شده است. برای مثال روزی اصحاب پیامبر (ص) گرداگرد ایشان نشسته بودند که لباس یکی از آن‌ها مقداری کنار رفت. با اینکه این شخص مرد بود و به تفکر عوام، نیازی به حجاب نداشت اما پیامبر با تاکید بر اهمیت حفظ حجاب حتی توسط مردان، فرمود: «ران خود را بپوشان که آن، جزو عورتین به حساب می‌آید.» امام علی (ع) نیز در جای دیگری با اشاره مستقیم به مردان، فرموده: «برای مردان مناسب نیست که در حالی که در میان قومی نشسته‌اند، لباس‌هایشان کنار رفته و ران‌هایشان مشخص شود.» اسلام،راهبه‌پرور نیست اما در این شرایط خیلی‌ها تلاش دارند با تمرکز و بزرگ‌نمایی بر حجاب زنان و نادیده گرفتن تکلیف حجاب مردان که در قرآن و روایات، پیوسته به آن تاکید شده، دین اسلام را تک بعدی، نافی حقوق زنان و منع کننده‌ی هر لذت دنیوی معرفی کنند و این در حالی است که تمام احکام اسلام آنقدر پویاست که گره از مشکلات جوامع در هر عصری می‌گشاید و عملا اگر مسلمانان چه زن و چه مرد، به درستی به این احکام عمل کنند و پایبند باشند و برای مثال در مقوله حجاب، زن و مرد، متقابلا به رعایت آن تشویق و ترغیب شوند، هیچ گونه نابه‌هنجاری‌ای نخواهیم داشت. خداوند حکمی که مانعی بر لذت‌یابی‌های مشروع باشد بر پیامبرش نازل نکرده و در سی‌ودومین آیه از سوره اعراف، ضمن نکوهش تحریم‌کنندگان لذت‌های مشروع، فرموده: «بگو چه کسی زینت‌هایی که خدا برای بندگان خود آفریده و روزی‌های پاک را حرام کرده است؟» در تاریخ آمده که عثمان بن مظعون که از بزرگان صحابه پیامبر (ص) بود تلاش کرد که به تقلید از راهبان، تارک دنیا شود و زن و زندگی را رها کرد و همه لذت‌ها را بر خودش حرام کرد. همسرش برای گلایه نزد پیامبر (ص) آمد و گفت: «ای رسول الله! عثمان روزها را روزه می‌گیرد و شب‌ها به نماز برمی‌خیزد.» پیامبر (ص) خشمگین شد و به طرف خانه‌ عثمان رفت و به او فرمود: «خدا مرا به رهبانیت دستور نفرموده است و دین من روشی منطبق بر واقعیت و در عین حال ساده و آسان است.» شهیدانِ راه تذکر حجاب به مردان در نتیجه می‌بینیم که اسلام، به مانند بسیاری از ادیان که دچار تحریف شدند، دینی راهبه‌پرور نیست و تمام احکام و قوانین آن اعم از حجاب و غیره، در عین سادگی و مبنای انسانی داشتن، برای بهبود زندگی فردی و جمعی بشر است. دینی که در پنجاه‌ونهمین آیه سوره احزابش به پیامبر (ص) می‌گوید: «به همسران و دخترانت و زنان مؤمنین بگو که جلباب‌های (روسری) خویش را به خود نزدیک‌تر سازند. این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت قرار نگیرند نزدیک‌تر است.» در همان کتاب مقدس هم به مردان می‌گوید که چشم‌هایشان را از نگاه ناروا به زنان فرو ببندند. و نشان می‌دهد که حجاب امری متقابل است. گروه روشنگری و تبیین روایت ها 👈 گام دوم انقلاب 👇 https://eitaa.com/joinchat/1198194870Cc4637fb806 👇کانال گام دوم‌ انقلاب👇 https://eitaa.com/joinchat/869073078C29271ed308
🚨سکوتی که بوی خون می‌دهد! محمد فخرا، فعال رسانه‌ای: 🔹نمی‌دانم شنیدید یا نه ولی در هفته‌ای که گذشت یازده گلوله بر تن انسانی اصابت کرد و چاقو سینه‌ای را شکافت و دو فرزند پانزده و شانزده ساله از نعمت پدر و مادر محروم شدند؛ خداروشکر اما ماست بر سر کسی ریخته نشد! احتمالا اینها به گوشتان نرسیده است چون بریده شدن گلوی یک طلبه آنقدر جذاب نیست که ترند فضای مجازی شود. یا مثلاً برای حمید علیمی و امثالش گلوله خوردن یک آیت الله کمتر از چپه شدن یک سطل ماست اهمیت دارد. حتی مسئله ماست هم نیست؛ مسئله کسی است که ماستی شده است. صد سیلی به زن مسلمان بخورد عده‌ای چشم از خلخال زن یهودی بر نمی‌دارند که مبادا خش بردارد. 🔺آیت الله سلیمانی عضو سابق خبرگان رهبری بر روی صندلی بانک مورد هدف یازده گلوله قرار گرفت. خب به ضارب هم حق بدهیم؛ با خود گفته دیگر کی فرصت می‌کنم یک چنین مقام سابقی را بدون خدم و حشم در یک مکان عمومی میان مردم پیدا کنم. شاید آمده پول شارژ بادیگاردها و ماشین ضد گلوله‌اش را تحویل بگیرد. در مجازی گفتند بحث روی عدد چهار میلیارد تومان بالا گرفته بود. تقصیر خود شهید بود که فکر می‌کرد آن مقدار پول در جیب عبا جای میگیرد و با خدمتکاران خود تعارف کرد بر سر تحویل پول از بانک. واقعیت این است که آیت الله سلیمانی میان مردم یازده گلوله خورد و آنها که در ذهن مشوش خود توانایی هضم بادیگارد و نوکر نداشتن عضو سابق خبرگان را هم ندارند، به او تهمت‌های میلیاردی زدند تا شاید وجدانشان را اینچنین گول بزنند. وجدانی که هر چند سنگ شده باشد اما از سکوت تناقض آمیز برای خون یک انسان اندکی بدرد میاید. 🔹به طلبه‌ی دیگری با ماشین حمله شد و سپس ضارب با چاقو به جان او افتاد و خون انسانی بر زمین جاری شد. خوشبختانه آن طلبه فوت نکرده است اما وجدان بعضی زودتر از اینها مرده است. هر چقدر مقایسه کنیم که سوز چاقو بیشتر است یا ماست کم گفتیم. شاید به آن ضارب هم گفته‌اند این طلبه‌ها خطرناکند. اگر با چاقو سینه‌شان را نشکافیم فردا روزی بر سر مردم ماست می‌ریزند. امروز بزن بر قلبش تا فردا ماستی نشوی. 🔸عده‌ای ناشناس زنی را در سراوان به شهادت رساندند. مولوی عبدالحمید بخاطر این زن بالای منبر می‌رود؟ حمید علیمی برای بچه‌های پانزده و شانزده ساله‌اش توئیت می‌زند؟ عزاداران خلخال زن یهودی و سطل ماست لبنیاتی آیا برای آنها عزاداری می‌کنند و هشتگ زن زندگی آزادی می‌زنند؟ یا وقتی بفهمند شوهر این خانم فرمانده نیروی انتظامی سراوان بوده و در ماشین همراه همسرش به شهادت رسیده است، روضه سکوت می‌گیرند؟ اینها یک طرف و شهید امر به معروف که برای دو دختر کم حجاب غیرت داشت یک طرف. باز هم هست و نیازی به گفتنش نیست. آخر کلام اینکه مواضعتان خونی شده است. توئیت‌های شما بوی خون می‌دهد. از ماست گفتن‌های‌تان خون می‌چکد. سکوت شما همه جا را خونی کرده است. ✍محلل ـــــــــــــــــــــــ 📝کانال ↙️ ➥ @bsjghaghazan1
⭕️سعید جلیلی: در این چهل و چهار سال فقط مقاومت نکردیم، پیشرفت هم کردیم نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در برنامه کارگزار ملت در دانشگاه علامه طباطبایی: 🔸 دشمن می‌گوید صادرات تجهیزات نظامی ایران می‌تواند معادلات جنگ در اوکراین را تغییر دهد. چرا ما این موفقیت‌ها را در عرصه خودرو نداشته ایم؟ چون راه حل‌ها غلط ارائه شده است. 🔸 سال ۹۲ تجویز داده شد اگر مشکلات را با فلان کشور حل کنیم، مشکلات کشور حل می‌شود. بر این اساس این راهکار، توافق می‌شود، اما طرف مقابل زیرمیز می‌زند و شرایط اقتصادی بدتر می‌شود. 🔸 اگر راهکار ارائه شده خطا داشت، باید آن خطا اصلاح شود. اینجا دانشگاه می‌تواند نقش داشته باشد نه اینکه با توئیت، مسائل را بالا و پایین کرد. 🌹☘️🌹☘️🌹☘️🌹☘️🌹☘️🌹☘️
🔷طبق ماده 286 قانون مجازات اسلامی؛ هر شخص و گروهی با دول خارجی متخاصم به هر نحو علیه جمهوری اسلامی ایران همکاری نماید، در صورتی که محارب شناخته شود مجازات این اتهام، «اعدام» و اگر محارب شناخته نشود، به یک تا ده سال حبس محکوم می گردد. و اینکه ؛ دکتر حسن عباسی در سال ۱۳۹۵ از اتهام به نشر اکاذیب درباره ادعای دیدار "روحانی با نماینده‌ای از رژیم صهیونیستی در سال ها قبل" تبرئه شده است. حال باید پرسید معنای این تبرئه چیست؟ و چرا مسولین امنیتی جهت مقابله با عامل پرونده ایران گیت در سال ۱۳۶۵ یعنی حسن روحانی اقدامی نکرده اند که اینگونه طلبکارانه از افراد انقلابی همچون استاد رحیم‌پور ازغدی شکایت نماید؟!؟ ✔️ جامعه نیازمند تبیین و آگاهیست
🔥اطلاع رسانی در انتظار انقلاب❗️ 🔻معروفترین و ناشناخته ترین بخش در سازمانها ها هستند. 🔻عامل ناشناخته بودن روابط عمومی‌ها، کم اطلاعی غالب مدیران و مخاطبان از کارکرد حقیقی روابط عمومی است. 🔻روابط عمومی ها، از ابزار تبلیغ و خبر و رسانه استفاده می کنند اما معمولا با و خبرگزاری و تشریفات و سازمان و مدیران اشتباه گرفته می شوند!! 🔻روابط عمومی را می توان «» و «تنظیم چهره سازمان در افکار عمومی» و «زمینه ساز به روز رسانی مداوم سازمان» در بستر ارتباط دوجانبه، صادقانه، سریع، محبت آمیز و راهبردی تعریف کرد. 🔻با این نگاه لزوما میزان تولید خبر از مدیران و اتفاقات درون سازمان، هزینه های سنگین تولید محتوای رسانه ای فیزیکی و دیجیتال، چاپ بنر و بروشور، استفاده گسترده از سایت‌ها و صفحات اجتماعی بیانگر موفقیت روابط عمومی نیست بلکه اینها ابزاری هستند که اگر در درون راهبرد صحیح اطلاع رسانی به مقدار لازم قرار داده شوند، ممکن است موفقیت روابط عمومی حاصل شود. 🔻یک روابط عمومی زمانی موفق است که بتواند با بکارگیری این ابزار بعلاوه «تسهیل کامل دریافت انواع اطلاعات از مخاطبین» و «تنظیم صادقانه ریزش اطلاعات پردازش شده»، «همدلی و شادابی را در درون سازمان»، «رضایت و امید را در بیرون سازمان» و «کارامدی در فرآیندهای سازمان» را تضمین کند. 🔻از یک زاویه اطلاعات به دو گونه اطلاعات عمومی و اطلاعات محرمانه تقسیم بندی می شود. 🔻در کشور برای ورود به عرصه سازمانی ، ساختار های نسبتا خوبی پیش بینی شده است به طوری که نه تنها هیچ کس بدون احراز کامل انواع شرایط نمی تواند وارد ساختارهای اطلاعاتی امنیتی شود بلکه حتی انتصاب و تایید مدیران حراست و گزینش همه سازمانها بطور متمرکز توسط مراجع عالی تخصصی انجام می گیرد و نقش مدیران عموما در حد پیشنهاد است. 🔻به نظر می رسد با رشد و البته پیچیدگی زیاد فناوری های ارتباطات و دیپلماسی عمومی در سطح بین الملل و از جمله کشور ما و اهمیت فوق العاده تنظیم افکار عمومی در جنگ های رسانه ای، لازم است در ساختار کلان اطلاع رسانی کشور یک عمیق و جدی انجام شود. 🔻ایجاد که حتی بصورت فراقوه ای (با ادغام برخی ساختارهای ناقص کنونی) برای انتصاب یا تایید مدیران روابط عمومی و رسانه در سطح کلان و خرد و احراز توان فنی کارشناسان در تمامی سطوح در کنار موضوع افزایش توان تخصصی بدنه اطلاع رسانی و رسانه ای بر اساس راهبردهای موثر سرفصل این اقدامات است که توضیح آن از ظرفیت این متن خارج است. 🔻خلاصه، ۲۷ اردیبهشت روز جهانی بر عموم اصحاب اطلاع رسانی متعهدانه و پیشرفت محور رسمی و مردمی مبارک باد. به امید تحول بزرگ... ✍حمیدرضا ابراهیمی ✔️ جامعه نیازمند تبیین و آگاهیست
🔴 دو روز نیست که با سر رفاقت باز کرده. تا دیروز حکم گاو شیرده رو برای داشت و بدون اجازه‌اش حتی نفس نمی‌کشید؛ اما الان برا آمریکا لات بازی در میاره و به فرستاده‌هاش می‌گه: "هر کاری که خودم صلاح بدونم و دلم بخواد انجام می‌دم." 🔹حالا فهمیدید چرا مستکبرا از می‌ترسن؟! ✔️ جامعه نیازمند تبیین و آگاهیست 👈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ «ناامید کردن مردم از اهداف اصلی دشمن است» بسیار بسیار مهم ‼️ حتما ببینید و برای دوستانتان بفرستید!👆🏻 پ‌ن: قابل توجه تمامی کانال‌دارانی که به اسم حوزه و حجره و ولایتمداری و مطالبه‌گری، صبح تا شب در حال تزریق ناامیدی و القاء یأس و فلاکت و بدبختی در اذهان ملت هستند!! مدعی انتقاد کردن هستند و در عمل در حال تخریب و تضعیف کل نظام !!!⛔️ ✔️ جامعه نیازمند تبیین و آگاهیست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 کلیپ استاد «آیا روحانی به دنبال رهبر شدن بود؟» گروه روشنگری و تبیین روایت ها 👈 گام دوم انقلاب 👇 https://eitaa.com/joinchat/1198194870Cc4637fb806 👇کانال گام دوم‌ انقلاب👇 https://eitaa.com/joinchat/869073078C29271ed308
19.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 📌 کسانی که در قبر ما را همراهی می کنند؟ 🎙 استاد محمدی شاهرودی گروه روشنگری و تبیین روایت ها 👈 گام دوم انقلاب 👇 https://eitaa.com/joinchat/1198194870Cc4637fb806 👇کانال گام دوم‌ انقلاب👇 https://eitaa.com/joinchat/869073078C29271ed308
47.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حتما گوش بدید. "برنامه موساد برای فتنه ی اردیبهشت وخرداد" متدینین و کشف حجابها بگوش باشید. 📢📣سخنرانی جدیدو فوق العاده مفید👌 "" 🔴 دوست عزیزی که کشف حجاب کرده ای! ▪️بدجوری سرت کلاه رفته! این پیام مهم شیخ قمی را گوش بده! 📣📣گوش کردن این کلیپ هم برای متدینین و هم برای کشف حجاب کرده ها فوق العاده ضروریه. گروه روشنگری و تبیین روایت ها 👈 گام دوم انقلاب 👇 https://eitaa.com/joinchat/1198194870Cc4637fb806 👇کانال گام دوم‌ انقلاب👇 https://eitaa.com/joinchat/869073078C29271ed308
🟪 افول یک قرن تسلط آمریکا بر خاورمیانه آغاز شده است. نیوزویک تام اوکانر 🟣 اکنون مدت‌هاست که تحولات جهانی به سمت دنیایی چندقطبی حرکت می‌کند که آمریکا دیگر قدرت بلامنازع آن نیست. این واقعیت خودش را بیش از هر جایی در خاورمیانه نشان داده است. آمریکا در قرن بیست‌ویکم هزینه‌های زیادی در این منطقه کرده است اما کم‌کم در حال ازدست‌دادن نفوذ و تأثیر خود در آن است. 🟣 چاس فریمن، دیپلمات کهنه‌کار آمریکایی، معتقد است که: «ما غرغر می‌کنیم، تهدید می‌کنیم، تشر می‌زنیم، تحریم می‌کنیم، تفنگداران دریایی‌مان را می‌فرستیم، بمباران می‌کنیم، اما هرگز از هنر متقاعدسازی استفاده نمی‌کنیم». «شکوه و عظمت دیپلماتیک واشنگتن مدت‌هاست که سرآمده است. آنچه اتفاق افتاده این است که توانایی آمریکا برای اجبار دیگران کم شده است اما ما همچنان خیال می‌کنیم در دنیای پس از اتمام جنگ سرد هستیم که اقتدار بدون چالشی داشتیم» 🟣 واقعیت این است که امروز مدت‌هاست که اغلب کشورهای دنیا خودمختاری استراتژیک را مبنای عملکرد خود و تعیین مسیرشان در سیاست خارجی خود قرار داده‌اند. برای مثال، هند سیاست خارجی خود را همینگونه پیش می‌برد و درعین‌حال که روابط خود را با آمریکا بهبود و ارتقا می‌دهد، از سایر کشورها نیز غافل نیست. همچنین این خودمختاری استراتژیک در سخنان امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، در سفیر اخیرش به چین نیز نمود داشت. 🟣 به گفتۀ فریمن، که زمانی هم سفیر آمریکا در عربستان بوده است، جهان در حال تغییر است اما ما همچنان می‌خواهیم همه چیز را در همان موقعیت‌های قبلی‌شان نگه داریم. هدف اساسی سیاست خارجی ما همچنان این است که خودمان را در جایگاه برتر قرار دهیم، درحالی‌که این غیرممکن است چراکه هیچ چیزی ابدی نیست و هیچ قدرتی نمی‌تواند برای ابد قدرت برتر باقی بماند. بحث این نیست که فقط برتری 50 سالۀ آمریکا به پایان رسیده باشد، بلکه اساساً برتری 500 سالۀ جهان یورو-آتلانتیک رو به افول است. 🟣 چین مدت‌هاست که این تغییر شرایط را درک کرده و برای آن تلاش می‌کند و سعی دارد بیشترین بهره را از آن ببرد. هونگدا فن، کارشناس برجستۀ چینی و استاد دانشگاه مطالعات بین‌المللی شانگهای، باور دارد که: «از زمان اجرای سیاست اصلاحات در اواخر دهه 1970، چین در حال تعمیق و توسعۀ روابط خودش با سایر کشورها بر اساس منافع مشترک و احترام متقابل بوده و دهه‌هاست که هیچ درگیری‌ای را با هیچ کشوری شروع و حتی تحریک نکرده است. همین امر سبب شده که چین دشمنان کمی در جهان داشته باشد و محیط مناسبی را توسعۀ روابط خارجی خود به دست آورد». شطرنج سیاست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بی‌بی‌سی صوتی را با لهجه اصفهانی منتشر کرده و ادعا دارد صاحب صوت مجید کاظمی یکی از متهمان حادثه خانه اصفهان تحت شکنجه اعتراف کرده ▪️صحت‌سنجی این صوت کار آسانی است. ▪️روزی که مجید کاظمی مرتکب جنایت خانه اصفهان شد، پس از آن به کله‌پزی رفت و با ویدئویی که در فضای مجازی منتشر کرد، گفت: مثل سگ کشتیمشون و حالا هم داریم می‌ریم ▪️مستر بی‌بی‌سی اعتراف قبل از دستگیری هم تحت شکنجه بود؟ 🔴 @qods_iraa
🔴 این را هم باید از هنجارشکنان بگیرید 🔰برخی افراد از طریق هنجار شکنی و تشکیل پرونده و ... در دستگاه قضایی، توسط شبکه های معاند و فضای مجازی یله و رها معرفی و از این طریق سر زبان ها می افتند. پس از مدتی، از این طریق، تعداد فالوورهایشان زیاد می شود. ◀️ برای اینکه کسی به طمع دیده شدن و بالارفتن فالوورها هنجارشکنی نکند، بعضی از هنجارشکنان باید از فعالیت هم محروم شوند و فقط در حد ارتباطات خصوصی در فضای مجازی، امکان فعالیت داشته باشند. 🇮🇷 تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
. ♻️ نکته قابل تأمل علمای قم و قوه قضاییه در تفسیر آقای قرائتی 🔰 به تناسب مباحث روز آیه ۶۰ سوره احزاب را در تفسیر آقای قرائتی می‌خواندم. آیه این است: لَئِنْ لَمْ يَنْتَهِ الْمُنافِقُونَ وَ الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ وَ الْمُرْجِفُونَ فِي الْمَدِينَةِ لَنُغْرِيَنَّكَ بِهِمْ ثُمَّ لا يُجاوِرُونَكَ فِيها إِلَّا قَلِيلًا «60» اگر منافقان و كسانى كه در دل‌هايشان بيمارى است و آنان كه در مدينه شايعه پراكنى مى‌كنند (از كارشان) دست بر ندارند، حتماً تو را بر ضّد آنان مى‌شورانيم، آنگاه جز مدّت كوتاهى نمى‌توانند در كنار تو در اين شهر بمانند. 🔹در تفسیر ایشان به این نکات اشاره شده بود: «مرجفون» از «ارجاف»، به كسانى گفته مى‌شود كه با شايعه‌سازى، در جامعه‌ى اسلامى دلهره ايجاد مى‌كنند. كسانى كه به جبهه نمى‌رفتند، امّا در شهر شايعه مى‌كردند كه مسلمانان شكست خوردند و كفّار پيروز شدند يا پيامبر اسلام شهيد شد، آنان با اين اقدام زشت سبب‌ نگرانى مردم مى‌شدند. «لَنُغْرِيَنَّكَ» از «اغراء» به معناى چسباندن و كنايه از تسلّط همه جانبه است. اين آيه را اگر در ادامه آيه قبل ببينيم، مراد آن است كه منافقان و بيماردلان مدينه مزاحم زنان مؤمن بودند كه خداوند در آيه قبل به زنان دستور پوشش كامل داد و در اين آيه به اين بيماردلان هشدار مى‌دهد و ممكن است اين آيه مستقل باشد، و مراد اين باشد كه با توطئه‌گرانى كه با جنگ سرد و شايعه‌سازى، ايجاد دلهره مى‌كنند برخورد كرده و آنها را قلع و قمع نماييد. 🔹اما نکته قابل تاملی که ایشان در تفسیر خود ذکر کرده بود و باید مورد توجه علمای حوزه و قوه قضاییه قرار بگیرد، این بود: با آن كه تندترين تهديدها در اين آيه آمده و جامعه‌ى اسلامى همواره بزرگ‌ترين ضربه‌ها را از شايعه‌سازان خورده است، امّا متأسفانه در كتب فقهى كمتر به اين موضوع توجّه شده و حتّى يكى از مجتهدان كه سال‌ها قاضى بود مى‌گفت: من 54 كتاب فقهى را گشتم و تحت عنوان «ارجاف» بابى را نيافتم. 🔺برای دیدن یادداشت‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 eitaa.com/rasaee eitaa.com/rasaee
✅ پرسشهای یک طلبه اصلاح طلب از سید حسن خمینی جناب آقای سید حسن خمینی! باسلام با توجه به اینکه شما حامی فتنه گران سال 88 بودید و تا کنون که سال 1402 است هنوز از حامیان آنها هستید، سؤالاتی از شما می پرسم که همچنان بی پاسخ مانده است: 1ـ اگر شما ولایت فقیه را قبول دارید، با توجه به موضع گیری های آیت الله خامنه ای که فتنه 88 را «برهم زدن امنیت جامعه» ، «به هم زدن آسایش جامعه» ، «جامعه را به سمت اغتشاش و ناامني سوق دادن» ، «ايجاد آشوب و اغتشاش» و «معارضه با نظام» توصیف کردند، آیا این عناوین مصداق بغی یا محاربه یا افساد فی الارض نیست؟ لابد می دانید که مجازات هر کدام از این جرائم، اعدام است. اگر حتی یکی از این جرائم برای آنها ثابت است، چرا از آنها حمایت کردید و چرا هنوز هم حمایت می کنید؟ 2ـ شخص ولی فقیه از فتنه گران این گونه تعبیر کرد: «مفسدین صحنه»، «برهم‏زنندگان امنيت عمومي و آرامش اجتماعی» ، «اصحاب فتنه» ، «مزدوران داخلی دشمن» ، «مفسد و اغتشاشگر و ضدانقلاب و ضدامنيت». با هر کدام از این عناوین فقهی و حقوقی می توان جرم فتنه گران را ثابت کرد. پس چرا هنوز آخرتتان را به دنیای آنها می فروشید؟ 3- اگر در اثر مدیریت یا همکاری در مدیریت فتنه 88 و ارتباط یکی از مدیران آن آشوب (محمد خاتمی) با دشمنان کافر خارجی، شخص ولی فقیه برای عمل او لفظ «بغی» را به کار برده باشد، مگر حکم اولی مجازات او که از نزدیکان فکری و سیاسی و مورد علاقه شماست، اعدام نیست؟ حالا اگر به هر دلیلی حکومت نتواند مجازات باغی را اجرا کند، لابد حکم ثانوی دارد. حکم ثانوی او چیست؟ به هر صورت اگر جرم او ثابت است که هست، چرا هنوز رفیق گرمابه و گلستان او هستید؟ 4ـ اگر فتنه گران که رفقای سیاسی شما هستند و همواره حامی آنها بوده اید، در حکومت دارای نفوذ باشند و اجرای حدود شرعی برای آنها به مصلحت جامعه اسلامی نباشد، آیا این باعث رفع تکلیف از حکومت می شود و جرم آنها کان لم یکن تلقی می شود؟ قطعاً اگر به مرور زمان شرایط برای اجرای حدود الهی درباره آنها فراهم شود، حکومت باید حد شرعی آنها را اجرا کند. شما که مسلمان هستید، چرا خواهان مجازات شرعی آنها نمی شوید؟ خواهان مجازات شدن، پیش کش. چرا از مخالفان مجازات سران فتنه هستید؟ خون کشته شدگان آن فتنه برای شما ارزشی ندارد؟ تا کجا حاضرید در مقابل اجرای احکام الهی بایستید و مخالف قرآن عمل کنید؟ 5ـ کسانی که مستقیماً مرتکب بغی نشده اند اما با باغی همراهی کرده اند، و باغی به پشتوانه آنها مبادرت به این عمل کرده، مجازاتشان چیست؟ آیا اگر حد آنها اجرا نشود، لااقل نباید تعزیر شوند؟ اگر تعزیر شوند یا حتی اگر نشوند، آیا باز هم دین خود را در حمایت از آنها به حراج می گذارید؟ 6ـ در جریان فتنه 88، دهها نفر از مردم بی گناه کشته شدند. مسؤول خونهای ریخته شده کیست؟ اولیاء دم باید از چه کسی شکایت کنند و قصاص، مجازات چه کسانی است؟ آیا سران فتنه که همواره از حمایت بی فایده و بی ارزش شما برخوردارند، نباید قصاص شوند؟ حکم حامیان سیاسی آنها که با حمایتشان نمی گذارند احکام خدا جاری شود، چیست؟ 7ـ در صورتی که حد شرعی سران فتنه 88 و حامیان آنها طبق مصالحی اجرا نشود و آنها حتی عذرخواهی و توبه زبانی هم نکنند، آیا ارتکاب این جرائم موجب فسق نیست؟ آیا حمایت از سران فتنه موجب فسق نیست؟ اگر موجب فسق است که هست، آیا فاسق می تواند در مسئولیتهای حکومت اسلامی که شرطش تقواست، حضور داشته باشند؟ آیا فاسق می تواند سالانه بیش از 500 میلیارد تومان بودجه بیت المال را دریافت و هزینه کند؟ 8ـ با توجه به این بیان ولی فقه درباره فتنه گران که فرمود: «خودشان به دست خودشان صلاحيت حضور در نظام اسلامي را دارند از دست مي‌دهند و صلاحيت ندارند»، آیا می توان هیچ مسئولیتی در رده های مختلف مدیریتی به آنان که فسقشان ثابت است، داد؟ حرف آخر: فقه امام خمینی، اگر بازیچه هواهای نفسانی سیاست بازان شود، فاتحه اسلام خوانده می شود. دشمن این را خوب فهمیده است. اما چرا شما نفهمیده اید؟ ✍️ فرزند روح الله😘😘اقا ی سیدحسن خمینی کلاهت بالا بگیروبذار چگونه اسم نوه خمینی روی خودگذاشتی نشرحداکثری داده شود؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت های قابل تامل دادستان تاکستان با مردم در هلدینگ طراوت نوین غفاری. 📍شرکت باید به سمت تولید رود. راهکار: شرکت را تبدیل به شرکت سهامی خاص کنند و همه طلبکاران بعنوان سهامدار و باندازه طلبشان مالک هلدینگ باشند. هولدینگ با پول همین مردم هلدینگ شده! 📝کانال ↙️ ➥ @bsjghaghazan1
آقای رئیسی! با ۶ کلاس سواد چه کرده ای با منطقه؟ مومن حواست هست ژئو استراتژیک و ژئوپلیتیک و شمال و جنوب و شرق و غرب را به هم دوخته ای؟ تو فقط قرار بود خیابان بکشی در پیاده رو! :)) "عبدالرحیم انصاری"
۷۸ دعوا سر بستن روزنامه نبود ۸۸ دعوا سر نتیجه انتخابات نبود ۹۶ دعوا سر معیشت نبود ۹۸ دعوا سر بنزین نبود ۱۴۰۱ دعوا سر حجاب نبود دعوا همیشه سر ایران قوی بوده و بس!
🟣🟡🟢 این متن رو اینقدر نشر دهید تا به دست خبیث ترین افراد و احمق ترین بهانه جویان و بی غیرت ترین آدمای خائن و کدخداپرستان داخلی، و در یک کلام به دست افسادطلب و لیبرالها و اتاق فکرشون برسد. ماجرای ترکیه؛ درس یا عبرت؟! 🔹درباره انتخابات ترکیه، باید سر فرصت نوشت. اکنون به رفتار مغشوش غربگرایان و مدعیان اصلاحات در ایران می پردازیم که هر اتفاقی را بهانه عقده گشایی قرار می دهند. ♦️آنها دو دهه قبل که شعار "جدایی دین و سیاست" را کوک کردند و هنوز خود را قائل به اسلام جا می زدند، گفتند نظام سیاسی در کشور اسلامی را باید از ترکیه و اسلامگراهای سکولار آموخت، که هم دین و سیاست را از هم جدا کرده اند و هم به پیشرفت می کنند. 🔹بعدها که کودتا اتفاق افتاد و اردوغان به سرکوب متهمان پرداخت، بعضی از همان اصلاح طلبان، روی خود را سمت دیگری گرفتند و برخی که وقیح تر بودند، گفتند این هم اسلامگرایان و سرکوبگری شان(!) ♦️حالا که انتخابات ترکیه، دو قطبی و هیجانی شده و -ضمنا به خاطر جریمه رای ندادن- ۸۸ درصد در انتخابات شرکت کرده اند، غربگرایان ایرانی می گویند درس دموکراسی را باید از ترکیه آموخت! 🔹اردوغان، ۲۷ میلیون و ۸۸ هزار رای (۴۹.۵ درصد) و قلیچدار اوغلو ۲۴ میلیون و ۵۶۸ هزار رای (۴۴.۸۹ درصد آرا) را به خود اختصاص داده اند. ♦️با وجود این که فاصله رای دو رقیب، ۲/۵ میلیون نفر بیشتر نبوده، طرفداران قلیچدار اوغلو مدعی تقلب و مرتکب آشوب نشدند. 🔹اما مدعیان اصلاح طلبی در ایران، با وجود فاصله بیش از ۱۱ میلیونی رای موسوی و احمدی نژاد (۱۳ میلیون رای در برابر ۲۴/۵ میلیون رای) در انتخابات ۱۳۸۸، کشور را طبق نقشه آمریکا و انگلیس و اسرائیل به آشوب کشاندند و سرمایه مشارکت ۸۵ درصدی را به آتش کشیدند. ♦️پس از کودتای ژوئیه ۲۰۱۶ در ترکیه، دولت اردوغان ۷۷ هزار نفر را بازداشت کرد. ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر محاکمه شدند. ۱۳۰ فرماندار و استاندار، ۲۷۴۵ قاضی و دادستان (توأم با ضبط دارایی و املاک)، ۱۷۵۵ رئیس‌ و معاون رئیس‌دانشگاه، ۳۶ هزار معلم و ۹۰۰۰ کارمند وزارت داخله اخراج شدند. بیش از ۱۰۰ هزار نفر کارشان را از دست دادند. 🔹دولت اردوغان، ۴۵ روزنامه، ۱۵ مجله، ۲۳ فرستنده رادیو، ۱۶ فرستنده تلویزیون و ۲۹ بنگاه نشریاتی را تعطیل کرد. گذرنامه ۵۰ هزار نفر باطل اعلام شد. ♦️دولت اردوغان به غرب و آمریکا اعتماد کرد و در جنگ افروزی های آنها در منطقه همراه شد، اما این کار نه موجب شد تا ترکیه را در اتحادیه اروپا عضو کنند، نه رونق اقتصادی به بار آورد، و نه غرب را از کودتا علیه اردوغان باز داشت. 🔹اردوغان ۱۱ مرداد ۹۵ گفت: «با وجود دشمنی میان من و بشار اسد، او کودتا را محکوم کرده، در حالی که همپیمانان ما، آمریکا و اروپا، در زمانی که ما نیازمند کمک‌شان بودیم، از پشت به ما خنجر زدند». ♦️برآیند اعتماد چند دهه ای به نسخه های غرب، چیزی جز سقوط اقتصاد ترکیه، بدهی ۴۶۵ میلیارد دلاری و ثبت رکورد تورم ۱۰۸ درصدی در سال گذشته نبوده است. پول ترکیه در یک سال، ۴۰ درصد ارزش خود را از دست داد. 🔹ترکیه پس از اوکراین، دومین کشور در مرزهای شرقی اروپاست که در بیگاری دادن به ناتو و آمریکا، تا سر حد انتحار پیش رفت، اما خسارت های هنگفت نصیبش شد. 👇👇👇
قابل توجه افساد طلبهای بی غیرت بخصوص کلیدساز پست فطرت و بی شرف ، این مزدور افتخاریِ کثیفِ خوک صفتِ نجاست محض ! این خائن دوتابعیتی انگلیسی، با این همه سوء سابقه و بی شرفی، چگونه ست که آزادانه فعالیت های تخریبی خودشو ترک نکرده و قوه قضائیه و مسئولین مربوطه، در قبال این خوک کثیف منفعلانه، رفتار می‌کنند و اختیار خودشونو به افسادطلبهای خبیث سپردند و تابع دستورات این طیف منحوس هستند ؟؟؟؟؟ آیا در نظر شما، برخی مسئولین مربوطه مقام پرست که هم از توبره میخواهید و هم از آخور، که هم برای فردای میز و مقامتون، مقابل افسادطلبها خم شده و دست به سینه اید و هم برای اکنون خودتون ،مقابل دولت انقلابی دست به سینه اید، مردم جزء آمارِ افراد زنده در کشور محسوب می‌شوند؟ ؟؟؟؟ یا فقط ۲ روز مردم رو زنده فرض میکنید و ۳۶۳ روز دیگه با مردم مانند مردگان رفتار میکنید !!!!!؟؟؟؟؟؟ دولت انقلابی و در راس رئیسی جمهور انقلابی سرت سلامت، فقط حواستونو بیشتر جمع باشه، بانیان وضع موجود، همان افساد طلبهای اند که فقط ذلت رو در ۸ سال برای کشور و نظام اسلامی به ارمغان آوردند. اینها همان، پاچه خواران آمریکا و غرب هستند، که در سرویس بهداشتی منتظر ایستاده بودند تا، جان کری، جواب سلامشونو بده! و .....
24_گزارش بسیار مهم/این داستان مهاجرت ایرانیان/ راه حل: مذاکره و تبدیل شدن به آلمان حال بخوانید حقایق اروپا که فیک نیوزهایی مانند وبسایت انتخاب انکار کننده حداکثری زمستان‌سرد اروپا که تلفاتی بیش از کووید داشت هرگز به شما نخواهند گفت فرار مغزها، مهاجرت متخصصان به دلیل بیکاری و مشکلات کمرشکن معضل بزرگ قطب صنعتی اروپا یعنی آلمان):: آیا می دانستید نزدیک به ۴ میلیون آلمانی اکنون با مهاجرت از آلمان در خارج از آلمان ساکنند؟ و آیا می دانستید طبق گفته دویچه وله وبسایت خبری وابسته به دولت آلمان بر اساس پژوهش انستیتوی تحقیقات جمعیت در ویسبادن آلمان، سالیانه به طور متوسط ۱۸۰ هزار نیروی تحصیلکرده از آلمان مهاجرت می‌کنند۷۶ درص تحصیلات عالی دارند و بیشتر آنان نیروی جوان ۲۰ تا ۴۰ ساله هستند. لینک دوبچه وله موجود و اما اشپیگل مجله بین المللی و پراعتبار آلمانی، پر تیتراژترین مجله اتحادیه اروپا در گزارشی در مورد علل مهاجرت نوشت: در مواجهه با چشم‌انداز شغلی ضعیف، مالیات‌های بالا و بوروکراسی مزاحم آلمانی‌ها تصمیم به مهاجرت می‌گیرند و اکثر کسانی که مهاجرت می‌کنند، واجد شرایط و متخصص هستند - که می‌تواند به معنای عواقب اقتصادی ویرانگر برای آلمان باشد. واقعاً خسته شده اند. خسته از مشاجره مداوم بر سر هزینه ها، مزایا و حقوق، اصلاحات اجتماعی، حذف یارانه ها، ساعات تعطیلی فروشگاه ها و همه معضلات کشوری که در بن بست بوروکراسی و قانونگذاری گیر کرده است. آنها از زندگی در کشوری خسته شده اند که یافتن شغل مانند قمار یک بازی است،‌کشوری که حتی نیمی از شهروندان آن از طریق شغل سودمند [شغل ثابت با دستمزد مکفی] زندگی نمی‌کنند و کشوری که در آن حتی دانشگاهیان تا اواسط 40 سالگی خود با مشکلات مواجه هستند. به همین دلیل است که آن‌ها می‌خواهند تا جایی که ممکن است سریع‌تر به مکان‌هایی بروند که معتقدند امیدی برای آینده‌ بهتر وجود دارد. امروزه پزشکان به نروژ، مهندسان به ایالات متحده و کارشناسان کشاورزی به نیوزیلند مهاجرت می کنند. آلمان در حال تبدیل شدن به یک صادرکننده خالص مردم است. استفانی وال از موسسه اقتصاد و جامعه در بن می‌گوید: «کسانی که می‌روند اغلب با انگیزه و تحصیلات عالی هستند. اما به عکس داستان کاملاً متفاوت است. افرادی که به اینجا میهاجرت می‌کنند معمولاً فقیر، بی مهارت و با تحصیلات کم هستند.» دقیقا مشکل همین است، نه فقط مهاجرت بالاست که کسانی که می روند معمولاً بهترین ها و باهوش ترین هستند. بر اساس مطالعه ای که توسط سازمان همکاری و توسعه اقتصادی او‌ای‌سی‌دی(متشکل از ۳۸ کشور اروپایی استرالیایی و آمریکایی که آلمان یکی از آنان است) انجام شده است، به ندرت کشور صنعتی دیگری این همه متخصص و دانشگاهی و فارغ التحصیل دارای مدارک بالا را مانند آلمان از دست می‌دهد. درصد مهاجران با مدرک دکترا 10 برابر بیشتر از جمعیت عمومی است. و نیمی از مهاجران جوان‌تر از 35 سال هستند. [و این در حالیست که جمعیت آلمان به شدت رو به پیریست اما در حال از دست دادن نیروی جوان متخصص است.] لودویگ گئورگ براون، رئیس انجمن اتاق های بازرگانی و صنعت آلمان، اخیرا گفت: "این علامت هشدار است." توماس استرابهار، اقتصاددان هامبورگ، نسبت به این‌واقعیات هشدار می‌دهد، اگر آلمان افراد متخصص و کارآمد و مستعد نوآوری پ‌را از دست بدهد، همانطور که در آلمان شرقی سابق اتفاق افتاد < مشکلات آلمان شدیدتر از چیزی خواهد بود که تصورش را بکنید.> بحران جمعیتی در حال بدتر شدن است و تعداد مرگ و میرها سال قبل 144000 نفر بیشتر از تولد بود و این سکاف همچنان رو به افزایش است. فراتر از سیستم اجتماعی، مهاجرت نخبگان کشور به اقتصاد آلمان نیز ضرر می رساند. دولت هزاران یورو برای تحصیل و آموزش هر زیست شناس، دانشمند کامپیوتر یا مهندس خرج می کند. و سپس این متخصصان ناامید می شوند و کشور را ترک می کنند. نیمی از پزسکان خارج از آلمان به دنبال شغل هستند. آموزش حدود 3000 پزشک که در نهایت مهاجرت می کنند حدود 600 میلیون یورو برای دولت هزینه دارد -- هزینه ای که در نهایت به نفع بیماران کشورهایی است که به آن‌جا مهاجرت می کنند. در نهایت، چنین صادرات ثروت فکری آلمان را به عنوان مکانی برای سرمایه گذاری تضعیف می کند. بر اساس یک نظرسنجی اخیر، بیش از نیمی از دانشجویان دانشگاه های آلمان می‌توانند در فکر مهاجرت باشند. این شامل نخبگان نمی‌شود. کارگران از نانوا، قصاب، لوله کش، نجار، آشپز و .. مهاجرت را می پذیرند و از قضا صنعتگران ماهری هستند. در مقابل‌کارگرانی که به آلمان می‌آیند نیروی‌کار کارآمد و فوق العاده ای نیستند. لینک اشپیگل موجود
مجازات خائن در آمریکا: اعدام یا حبس و جریمه ۱۰ هزار دلاری. vs مجازات سلبریتی‌هایی که سردمداری فتنه رو در ایران می‌کنن: نهایتاً تشکیل پرونده! نتیجه: ترانه علیدوستی برای جلوگیری از مجازات قاتلین خانه اصفهان، از سازمان ملل کمک خواسته! 🗣محمدمهدی‌مصلحی🇮🇷 ➺ @Twitter_eita [عضویت]
ناکارآمد نشان‌دادن حکومت دینی توسط بی‌بی‌سی فارسی هدف انگلیس از راه اندازی شبکه بی‌بی‌سی فارسی چه بود؟  اینکه چرا رسانه دولتی انگلیس در سال 1387 یک شبکه فارسی زبان به‌نام بی‌بی‌سی فارسی را تأسیس کرد نکته مهمی است. آیا آنها دلشان به حال ما ایرانی‌ها می‌سوزد؟ یا دنبال منافع خود هستند؟ آنچه در برنامه‌های این شبکه و در واقع خروجی این شبکه است را در 8 محور عرض می‌کنم: 1- گسترش و تقویت فمینیسم در مقابل نگاهی که اسلام و ایرانی به زن دارد 2- ترویج عرفان‌های کاذب و مذاهب قلابی مثل بهائیت 3- تغییر سبک زندگی مردم به سمت فرهنگ لیبرال غربی 4- گسترش اندیشه و فکر سکولاریزم و جدایی دین از سیاست 5- ترویج جریانات روشنفکری غربی و روشنفکران ایرانی متمایل به غرب 6- ترویج نوعی لاابالی‌گری و اباحه‌گری مخصوصاً در مسائل جنسی 7- سعی در ناکارآمد نشان دادن حکومت دینی با محوریت ولایت فقیه  8- دمیدن در آتش اختلافات قومی و مذهبی در کشور مهمترین رویکرد شبکه بی‌بی‌سی القای غیر مستقیم اهداف به مخاطبان است. القای غیر مستقیم یک مطلب از طریق تکرار زیاد آن یا تحریک غیر مستقیم مخاطب علیه نظام و گاهی برجسته‌سازی نقاط ضعف، همراه با نادیده گرفتن نقاط قوت، شرطی‌‌سازی و تلقین و تخدیر ذهن مخاطب از جمله روش‌های بی‌بی‌سی است. به عنوان نمونه بعضی از برنامه‌ها و سوژه‌هائی که در چند سال اخیر در برنامه‌های بی‌بی‌سی فارسی به آن پرداخته شده است به این شرح است: 1- نظارت استصوابی شورای نگهبان از نظر شما؟ 2- آیا ایران به اصلاحات نیاز دارد؟ 3- فارغ از هر محدودیت رئیس جمهور ایده‌‌ال شما کیست؟ 4- حجاب محدودیت است یا مصونیت؟ 5- احساسات ضد همجنس‌گرایی در جامعه شما چگونه است 6- چقدر بر ریخت و پاش مسئولان نظارت دارید؟ 7- کارنامه اقتصادی دولت نهم و دهم از نظر شما؟ 8- نگرانی از تقلب در انتخابات سال 88 9- ناآرامی‌ها در ایران، نظرات و مشاهدات شما؟ 10- جمهوری اسلامی 30 سال پس از تأسیس 11- آیا زن مکلف به ازدواج است؟ 12- روز سپاه بررسی عملکرد سپاه پاسداران 13- ازدواج در خارج از کشور
تحلیل الگوی رفتاری تروریسم تکفیری و نسبت آن با جریان های ضدانقلاب/ چرخش از «توحش» به «براندازی» تحولات اخیر در گروه‌های اپوزیسیون مانند طرح وکالت به پهلوی یا دیدارش با مقامات صهیونیست و یا ارتقای وزن منافقین و تحول شبکه‌سازی رسانه‌ای و تشکیلاتی این گروهک، پیام‌های سیاسی متعددی دارد. سرویس دیدگاه مشرق - از ابتدای بحران سوریه در ۲۰۱۱ و تکوین و توسعه فرقه‌های تکفیری (مانند داعش) تاکنون، با اینکه ایران به عنوان کانون تشیع، همواره یکی از اصلی‌ترین اهداف گروه‌های سلفی تندرو بوده و هست اما به لطف امنیت منطقه‌ای ایجاد شده توسط کمربند مقاومت و امنیت ملی پایدار کشور، از میان ده‌ها عملیات تروریستی داعش در سراسر جهان، فقط دو حمله در ایران به وقوع پیوست؛ یکی حمله همزمان به مرقد حضرت امام(ره) و ساختمان اطراف مجلس شورای اسلامی در روز هفدهم خرداد ۱۳۹۶ و دیگری حمله به زوار و خدام حرم احمد بن موسی(ع) در روز چهارم آبان ماه سال گذشته. یک عملیات تروریستی با سلاح سرد هم در شانزدهم فروردین (سوم رمضان) سال گذشته در حرم رضوی به وقوع پیوست که در آن فردی ازبک تبار به ضرب چاقو به سه روحانی حمله کرد. با اینکه انتساب ضارب به داعش قطعی نبود اما آنچه به قطعیت اثبات شد این بود که وی دارای گرایش تکفیری بوده و براساس تعالیم سلفی‌گری مبادرت به این کار کرده است. یکی از تمایزات عمده گروه‌های تروریستی تکفیری با جریانی مانند سازمان منافقین در این است که عاملیت گروهک نفاق، کاملاً به صورت سفارشی، دستوری و وابسته به منویات دولت‌ها و سرویس‌های خارجی صورت می‌گیرد و فاقد پشتوانه گفتمانی است. با اینکه سازمان سعی دارد خود را نماینده یک گفتمان ضدظلم معرفی کند، اما از واضحات است که مسائل نظری و ایدئولوژیک در این فرقه کاملاً جنبه صوری و تزئینی دارد. درحالی که اقدامات گروه‌های سلفی، براساس انگیزه‌ها و اهداف گفتمان تکفیر مذهبی انجام می‌شوند، هرچند که در نهایت، پرونده این فرقه‌ها و تعیین اهداف و خطوط کلان آنها نیز توسط نهادهای‌ اطلاعاتی غربی و به طور خاص سرویس اطلاعات خارجی اسرائیل (موساد) مدیریت می‌شود. تیغ تکفیر ابزار سختی که مورد استفاده گروه‌های تکفیری برای عملیات تروریستی قرار گرفته عمدتاً در چند مورد خلاصه می‌شود؛ اسلحه گرم خودکار و نیمه خودکار، جلیقه و چاشنی انفجاری، نارنجک، تجهیزات ارتباطی و سلاح سرد. در سه عملیات مذکور، به تناسب از این گونه‌های تجهیزات گرم و سرد استفاده شد. در عملیات تروریستی حمله به مجلس و حرم حضرت امام(ره)، هم از عامل انتحاری، هم از عامل انفجاری و هم از اسلحه سبک استفاده شد. از عنصر تروریستی حمله به حرم احمد بن موسی شاهچراغ(ع) نیز سلاحی از خانواده کلاشنیکف به انضمام ۱۸۰ فشنگ جنگی و ۷ خشاب کشف و ضبط شد. اما علاوه بر ادوات فوق، باید به اسلحه و تجهیزات کشف شده و استفاده نشده هم اشاره کرد که در عملیات‌های متعددی توسط نیروهای امنیتی کشف و ضبط شدند. تجهیزاتی مانند اسلحه نیمه‌سنگین، مقادیر زیادی فشنگ جنگی و مواد لازم برای ساخت بمب دست‌ساز و انتحاری و…. شبکه پشتیبانی مهم‌تر از خود ابزارها و نیروهای عامل، ساختار حامی و هادی این نیروها است که روند اجرای عملیات را طی تمام مراحل تسهیل می‌کند. تحلیل شبکه پشتیبانی (اعم از حمایت و هدایت) بحث مفصلی است که می‌تواند موضوع نوشته مستقلی باشد، در اینجا به برخی از موارد مهم آن اشاره می‌شود. یکی از موارد مهم در پشتیبانی عملیات، فرایند پیچیده‌سازی آن است که بسیار حیاتی است؛ چراکه مجموعه اقداماتی که در این فرایند انجام می‌شوند، مانند تغییر پی در پی اماکن سکونت و تنوع و تعدد راه‌های برقراری تماس، می‌توانند ضریب شکست عملیات را کاهش دهند. تمهید امکانات و تهیه ابزار لازم برای عملیات در کنار کسب اطمینان از سفید بودن منطقه عملیاتی ازجمله مواردی هستند که برعهده این ساختار پشتیبانی متصل به سرویس‌های خارجی هستند. یک شیوه جدید! درمورد شیوه اختصاصی و کم‌نظیر ترور سه روحانی در حرم رضوی، بهتر است به صورت مجزا مواردی را طرح کرد. نکته اول نزدیکی زمانی این حادثه با ترور دو طلبه اهل سنت در گنبدکاووس بود که فرضیاتی را ایجاد کرد که در ادامه اجمالاً ذکر خواهند شد. نکته دوم به هدفمند و سازمان یافته بودن این اقدام بازمی‌گردد که از جاسازی سلاح تا نحوه وارد کردن ضربات به شاهرگ قربانیان قابل تأمل است. مثلاً رئیس شورای قضایی خراسان رضوی درباره نحوه ورود سلاح سرد به حرم مطهر رضوی گفت: «متهم از طریق فضای مجازی آموزش‌هایی را در خصوص جاسازی سلاح در عملیات انتحاری دریافت کرده بود و با جاسازی ماهرانه، سلاح را وارد حرم کرده بود. این سه اقدام در کمتر از ۲ دقیقه صورت گرفتند و طبق فیلم‌های موجود، حرکت مشکوکی تا زمان حمله وجود نداشت». ضربات وارده به شاهرگ و نواحی حیاتی مضروبان نیز کاملاً به صورت حساب شده با هدف قتل در کمترین زمان صورت گرفتند.
همان طور که ملاحظه می‌شود، طبق این اظهارات مقام قضایی و نشانه‌های دیگر، نمی‌توان این اقدام را به انگیزه‌های شخصی تقلیل داد. چند هدف بر اقدامات تروریستی گروه‌های تکفیری مترتب می‌شود که در تنظیم رفتار این گروه‌ها مؤثر هستند؛ ازجمله تخریب هویت شیعی و ارعاب شیعیان، برهم زدن تمرکز امنیتی نظام، تحت‌الشعاع قراردادن برنامه‌ها و کنش‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی، برقراری موازنه وحشت میان اهل سنت و از بین بردن فضای وحدت شیعه و سنی و فشار روی جهان تسنن برای دوری از فضای گفت‌وگو با شیعیان، انحراف مسیر مبارزه ملل مسلمان علیه اشغالگری و کشتار در فلسطین اشغالی و گشایش راه تنفس برای اسرائیل و نهایتاً تسهیل سیاست اسلام‌هراسی جهان غرب به رهبری ایالات متحده امریکا. زمان و مکان عملیات فارغ از بحث ابزار و اهداف و شیوه‌ها، پرداختن به دو عنصر مکان و زمان هم در تشخیص بافت رفتاری این جریان‌ها مؤثر خواهد بود؛ به لحاظ مکانی، یک صورتبندی سه‌گانه وجود دارد که این گروه‌ها برحسب آن عمل می‌کنند: یا طبق گفتمان وهابیت و سایر فرق مذهبی رادیکال ضدشیعی، سراغ اماکن مقدس شیعیان می‌روند مانند عملیات در حرم مطهر رضوی و مرقد امام خمینی(ره) و یا اماکن حاکمیتی دارای حساسیت را انتخاب می‌کنند مانند عملیاتی که در مجلس انجام شد و یا به اصطلاح «عملیات در عمق» انجام می‌دهند که هدف آنها اقدام تروریستی در نواحی پرجمعیت برای گرفتن تلفات حداکثری است. به لحاظ زمانی نیز عمدتاً زمان‌هایی برای عملیات انتخاب می‌شوند که منازعات داخلی توسعه پیدا کرده مانند حمله به حرم شاهچراغ در چهلمین روز از آشوب ۱۴۰۱ و زمان‌هایی که به هر ترتیب، تمرکز امنیتی معطوف به رخدادها و پیشامدهای خاصی است. تحولات اخیر در گروه‌های اپوزیسیون مانند طرح وکالت به پهلوی یا دیدارش با مقامات صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی و یا ارتقای وزن منافقین و تحول شبکه‌سازی رسانه‌ای و تشکیلاتی این گروهک، پیام‌های سیاسی متعددی دارد. برای مثال، ایالات متحده و سایر دولت‌ها و سرویس‌های غربی با حمایت از منافقین، از یک سو، قصد برقراری موازنه جدید میان اپوزیسیون جمهوری اسلامی دارند و در این دینامیسم جدید، عملاً اعلام کردند که ملاک حمایت از گروه‌های مدعی براندازی جمهوری اسلامی، به توان عملیاتی و میدانی این گروه‌ها وابسته است و از سوی دیگر، با کنار گذاشتن نقاب‌های حقوق بشری، به طور ناخواسته رادیکالیسم آمیخته با توحش و کشتار را به مثابه انتهای مسیر براندازی ترسیم کردند. دولت صهیونیستی نیز با دعوت از ربع پهلوی، صرف‌نظر از اهدافی که به صورت مستقل باید بازخوانی شوند، به نظر می‌رسد قصد دارد تعادل لازم میان گروه‌های اپوزیسیون جمهوری اسلامی را خصوصاً پس از شکست اغتشاشات و برهم خوردن ائتلاف آنان برقرار کند. از سوی دیگر، احیا و انتقال نیروهای سلفی به مناطقی واقع در شرق و شمال غرب ایران در کنار ایجاد پیوند میان سازمان منافقین و گروهک‌های تجزیه‌طلب مرزی و مهم‌تر از همه، تحرکات موساد در استان سیستان و بلوچستان که از بهار ۱۴۰۱ به بعد شدت گرفت، نشان از امتداد مسیر آشوب مسلحانه و برنامه‌ریزی برای تحقق فاز سوم اغتشاشات، یعنی اقدامات مسلحانه و تروریستی به صورت متمرکز، یکپارچه و تحت مدیریت اتاق کنترل واحد دارد. با این اوصاف، یکپارچه شدن مدیریت جنگ مسلحانه علیه جمهوری اسلامی مستلزم تنوع شیوه‌های عملیات تروریستی و پیوست رسانه‌ای آن است که متقابلاً تنوع در مکانیسم‌های دفاعی و آفندی (اعم از نرم و سخت) را اقتضا می‌کند. نویسنده:امیر فرشباف
🟢🟣🟢ماهیگیری جریان غرب‌گرا از انتخابات ترکیه/ سکوت حامیان شعار «زن،زندگی، آزادی» و سانسور رشادت مأمور فراجا محمدرضا عارف در یادداشتی با اشاره به انتخابات ترکیه تلویحا ایده «جدایی دین از سیاست» را تایید کرده است.این یادداشت تاکید دارد که می توان با تعامل اسلامگرایان و لائیک‌ها، به نتایج خوبی در حکمرانی رسید. به گزارش مشرق، پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، رسانه های منتسب به جریان غربگرا همصدا با فعالین و رسانه های اپوزیسیون، با حسرت از این انتخابات یاد کردند. به عنوان نمونه، روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان «نمونه ای توسعه یافته از دموکراسی» به قلم «محمدرضا عارف» نوشت:« آنچه در انتخابات اخیر کشور دوست، برادر و همسایه با جمعیت اکثریت مسلمان شاهدیم، نمونه‌ای توسعه‌یافته از دموکراسی و مشارکت در کشوری غیرغربی است که بیش از هر چیز نشان‌دهنده آن است که از طرفی می‌توان به سنت‌ها و ارزش‌های دینی پایبند بود و از سویی می‌توان دستاوردهای بشر در عرصه‌های مدرنیته و مدرنیزاسیون را پذیرفت.» در ادامه این مطلب آمده است:«اگر به دنبال مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود هستیم باید در اتاق فکر حاکمیت نگاه نخبگی دست برتر را داشته باشند نه نگاه امنیتی. باشد که در شکل‌دهی به فصل جدیدی از مناسبات بین مردم و حاکمیت و غلبه بر نقشه‌های شوم بدخواهان ایران عزیز، شاهد تصمیماتی بزرگ در عرصه سیاست کشور باشیم در غیر این صورت صرفا باید با نگاه حسرت‌آلود، انتخاباتی نظیر انتخابات ترکیه را نظاره‌گر بود.» انتشار یادداشت محمدرضا عارف در روزنامه اعتماد این یادداشت تلویحا ایده «جدایی دین از سیاست» را تایید کرده است. همچنین این یادداشت تاکید دارد که می توان با تعامل اسلامگرایان و لائیک ها، به نتایج خوبی در حکمرانی رسید. یکی از فعالین رسانه ای با نقد الگوقراردادن ترکیه، در مطلبی نوشت:«دولت اردوغان به غرب و آمریکا اعتماد کرد و در جنگ افروزی های آنها در منطقه همراه شد، اما این کار نه موجب شد تا ترکیه را در اتحادیه اروپا عضو کنند، نه رونق اقتصادی به بار آورد، و نه غرب را از کودتا علیه اردوغان باز داشت. اردوغان ۱۱ مرداد ۹۵ گفت: «با وجود دشمنی میان من و بشار اسد، او کودتا را محکوم کرده، در حالی که همپیمانان ما، آمریکا و اروپا، در زمانی که ما نیازمند کمک‌شان بودیم، از پشت به ما خنجر زدند.» این فعال رسانه ای در ادامه نوشت:«برآیند اعتماد چند دهه ای به نسخه های غرب، چیزی جز سقوط اقتصاد ترکیه، بدهی ۴۶۵ میلیارد دلاری و ثبت رکورد تورم ۱۰۸ درصدی در سال گذشته نبوده است. پول ترکیه در یک سال، ۴۰ درصد ارزش خود را از دست داد... ترکیه پس از اوکراین، دومین کشور در مرزهای شرقی اروپاست که در بیگاری دادن به ناتو و آمریکا، تا سر حد انتحار پیش رفت، اما خسارت های هنگفت نصیبش شد.» جریان غربگرا در حالی از ترکیه به عنوان نمونه موفق حکمرانی نام می برد که دولت این کشور در جریان کودتای ۲۰۱۶ حدود ۷۷هزار نفر را بازداشت کرد. دولت ترکیه در جریان این کودتا ۴۵ روزنامه، ۱۵ مجله، ۲۳ فرستنده رادیو، ۱۶ فرستنده تلویزیون و ۲۹ بنگاه نشریاتی را تعطیل کرد و گذرنامه ۵۰ هزار نفر باطل اعلام شد و دارایی و املاک تعداد قابل توجهی از محکومان ضبط شد. حالا شما تصور کنید که اگر حاکمیت در ایران با بانیان فتنه ۸۸ و کودتای مخملی در آن سال، اینچنین رفتر می کرد، شاهد چه واکنشی از سوی جریان غربگرا و همچنین اپوزیسیون بودیم؟! لازم به ذکر است که جریان غربگرا به این دلیل که مشارکت ۸۵ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ را با دروغ تقلب به آشوب و التهاب بدل کرد، به هیچ عنوان صلاحیت اظهارنظر درباره دموکراسی و مردم سالاری و موارد مشابه را ندارد. سکوت تأسف برانگیز حامیان دروغین شعار «زن، زندگی، آزادی» و سانسور رشادت مأمور فراجا در پی گروگان‌گرفته شدن دو زن از استان کرمان توسط اشرار و انتقال آنان به شهرستان خاش و دستور مرجع قضایی به ماموران اداره کل اطلاعات استان، بلافاصله عملیات با همراهی و پشتیبانی پلیس شهرستان خاش به منظور رهایی گروگان ها انجام می شود. به محض شروع عملیات، اشرار به صورت مسلحانه با ماموران درگیر شدند که در این درگیری سروان «یاسر عبدلی»، جانشین پلیس اطلاعات خاش و از افسران شجاع، متعهد و متخصص پلیس بر اثر اصابت گلوله اشرار به شهادت می رسد. شهادت مامور فراجا در عملیات نجات دو گروگان زن از دست اشرار در خاش نکته قابل تأمل اینجاست که رسانه های جریان غربگرا به هیچ عنوان به این حادثه اشاره نکرده و تیغ سانسور بر آن کشیدند. این در حالی است که این طیف خود را حامی حقوق زنان نیز می نامد!
سال گذشته و در جریان اغتشاشات، جریان غربگرا همصدا با دشمن، به نفرت پراکنی علیه حافظان امنیت پرداخته و آنان را تضییع کنندگان حقوق زنان جا زدند. این نفرت پراکنی و فضاسازی مسموم موجب شد که عده ای از اوباش و اشرار به خود جرأت داده و گلوی مأمور پلیس را پاره کردند و مأمور دیگر را آتش زده و طلبه بسیجی را نیز وسط خیابان شکنجه کردند. حادثه اخیر گروگانگیری، سند دیگری بود مبنی بر رسوایی حامیان دروغین شعار «زن، زندگی، آزادی». همان طیفی که وقتی فعال سیاسی هم قبیله آنان، همسر دوم خود را با سلاح گرم به قتل رساند، در مقابل این عمل شنیع سکوت کرده و حتی پا را فراتر گذاشته و «قاتلِ یک زن» را به عنوان قهرمان معرفی کردند! حادثه اخیر گروگانگیری یکبار دیگر ثابت کرد که حاکمیت در ایران و همچنین حافظان امنیت، حامیان اصلی شعار «زن، زندگی، آزادی» هستند و در بزنگاه ها، نه تنها به طور تمام و کمال از حقوق زنان دفاع کرده بلکه جان خود را نیز در طبق اخلاص می گذارند. منبع: فارس
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - طرحی برای فردا ۱۴۰۲ - شبکه 1 - ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲.mp3
28.01M
🟢🟡🟣 ارزیابی اساطیر آریایی، ایرانِ پیش از اسلام 🎙 استاد: رحیم پور ازغدی نشست (فردوسی "افسانه" را افسون نمود) - روز بزرگداشت زبان فارسی و بزرگداشت فردوسی @rahimpoor_azghadi @historysvoic