بچة هآي بآبآ حسینـــ🖤
من چی کار می کنم آنقدر لف میدید 🥺🤨😢
کلی عکس می زارم 💐
کلی ادیت می زارم 🌷
کلی بکگراند می زارم 🌹
کلی نقاشی می زارم 🌼
کلی امضا می زارم 🌸
کلی فونت می زارم 🌺
تازه بیشترشون هم کسی نداره و خودم گرفتم و درست کردم و خیلی کمیابن 🌱
برای اینکه لف ندید مجبورم همه چیز رو کپی آزاد بزارم ☘
فقط من نیستم ✖️
بقیه ادمین ها هم همین طور ✔️
دیگه نمی دونم چه کنم 😒
#مالک
JOIN ➡️ @c45573