بسه
دیگه بسه.
خسته شدم از لف هاتون .
دیگه نمی تونم تحمل کنم.
چقدر صبر کنم آخه.
منم صبری دارم.
آخه چقدررررر لف.
یعنی من دل ندارم.
می دونید چقدر دلم شکسته.
نمی دونم دیگه چکار کنم.
بالای ۲۰۰,۳۰۰ تا لف
من چی کار می کنم آنقدر لف میدید 🥺🤨😢
کلی عکس می زارم 💐
کلی ادیت می زارم 🌷
کلی بکگراند می زارم 🌹
کلی نقاشی می زارم 🌼
کلی امضا می زارم 🌸
کلی فونت می زارم 🌺
تازه بیشترشون هم کسی نداره و خودم گرفتم و درست کردم و خیلی کمیابن 🌱
برای اینکه لف ندید مجبورم همه چیز رو کپی آزاد بزارم ☘
فقط من نیستم ✖️
بقیه ادمین ها هم همین طور ✔️
دیگه نمی دونم چه کنم 😒
#مالک
JOIN ➡️ @c45573
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام دخترا کی اون یکی فیلمشو داره که فقط دوقلوهام بای بای میکنن؟
@HS_TR_MR