Ρόζι του Απόλλωνα
رینا، راستش نمیدونم از کجا شروع کنم. شاید از اینجا که ؟؟؟
امروز روز توئه؛ تولدت مبارک رینا.
با آرزوی آسمونی پر از ستاره، روزهایی پر از نور و آیندهای که ارزش صبر کردن براش رو داشته باشه.
—Ro☀️.
Ρόζι του Απόλλωνα
݁݁ ݁˖🦌⁸⁹ جاده، همه آهنگای ایمجین درگنز تو ضبط ماشین، نیل قطعا نیل نیل نیل، "When apollo wants to sa
݁݁ ݁˖🦌⁹⁰
ساعت ۲۱:۴۴ پرایوت (🙏🏻🙏🏻🙏🏻) همراه لال شدن و "رزانا چرا نیش ت بازه"، خورشید، ریننننننننا و پروووفایلش، نیل، آهنگای رندوم، children of olympus و طومار های فراوان و "من عاشق هرمس بودنم"، بچه های کمپ و کوررراای🌟، آرچی عزیزم و "از اینکه شما در اینجا حضور دارید بسی شادمان و سپاسگذارم🙏😭" که آینه بهش😭😭😭، وی وی کله طلایی☀️، پروفایل دوم آستارته کله آتیشی، دلارام و "چقدر پیشرفت کردییی" و "رز کتاب بنوی-".