صاحبکانالیام که هر صاحبکانالی واسه عیدغدیر؛
عیدی بده توی کانالش، اینجا خبر میدم، برید بگیرید.
دیگه چی از خدا میخواستین که بهتون نداده؟
هدایت شده از بَچِّههِیئَتي
بَچِّههِیئَتي
- یک شب به نجف مارا؛ دعوت بنما یارا تا دور سرت گردیم، ای رب جهانآرا...
عیدیای که دوست دارم از امیرالمؤمنین بگیرم:
از توصیهی حکیمانهی آدم های رندومی که سر راهم
قرار میگیرن خوشم میاد. آدمی که تا ۵ دیقه قبل اصلا نمیدونستم وجود داره بهم گفت: بزرگترین کار برای غدیر،
ایجاد حس و حال خوبه. یهکاری کنیم #غدیر رو به حال
و هوای خوب و حس خوب بشناسن.
میگفت:
به بقیه لبخند بزنیم.
حال و احوال کنیم(حتی با آدمهای ناشناس روزمره).
از قشنگی و تیپ و استایل و عطر و .. آدما تعریف کنیم.
تا جایی که از دستمون بر میاد کار دوست و غریبه رو راه بندازیم.
جوری باشیم که هرکی از راه رسید بگه داداش خبریه؟ کبکت خروس میخونه؟ و تو در جواب بگی: اتمسفر حال و هوای غدیر روم تاثر گذاشته و از بابتش در بالا و پایینتنهم عروسیه❤️
حتما لازم نیس میلیارد باشید تا برای غدیر مایه بزارید، کلهتونو به کار بندازید و ایده های ناب، کمهزینه (در چنين مواردی حتی رایگان) و تأثیرگذار در مواجهه با #غدیر اجرایی کنید✨.