eitaa logo
کانال توسل به شهدا 🌹🌼🌹
10.5هزار دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
704 ویدیو
27 فایل
بسمه تعالی 🌺هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده اند مرده مپندار بلکه زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی داده میشوند🌺 🌷چله صلوات،زیارت عاشورا ، هدیه به۱۴معصوم وشهدای والامقام روزی دو قسمت داستان‌های شهدای📚 ادمین 👇 @R_keshavarz_sh @K_khaleghiBorna
مشاهده در ایتا
دانلود
معرف 🌷 شهید بزرگوار در حاجت دهی معروفه. همسر شهیدبزرگوار بارها از کرامت شهید تعریف کردند. شب شهادت سردار دلها،دقیقا قبل از ساعت شهادت سردار، خواب شهید می‌بینند که در حیاط در میزنند.ایشون در رو باز می‌کنند می‌بینند شهید سید حسین و شهید ابوالقاسم رضایی(باجناق شهید) هردو کنار همند.بعد از سلام و احوالپرسی به این دو شهید تعارف کردن که وارد منزل شوند شهید عزیز هدیه ای به همسرشان میدهند و میگویند که باید بریم مأموریت داریم.خیلی کار داریم و به این مضمون که سرمان شلوغه و انگاری عجله داشتند. همسر شهید تعریف میکنند بعد از این خواب که بیدار شدم خیلی آشفته و پریشان تلویزیون روشن کردم و دیدم خبری نیست. تا نیمه شب به دوستم زنگ زدم و خوابم رو تعریف کردم بهم گفت ان شاءالله خیره.ولی تا صبح خوابم نبرد تا اینکه صبح اخبار اعلام کرد که سردار شهید شده و خوابم به حقیقت پیوست. عجله شهید و کارشان استقبال از سردار بوده. و این خواب رویای صادقانه است. چرا که شهدا زنده اند. شهید سید حسین موسوی تو حاجت دهی خیلی گره گشایی داره اگه با پای دل بری. هم ساداته و هم جاویدالاثر. خوبیها و تعریف هایی که از ایشان نقل می‌کنند بس شنیدنیه. با رفیق نابش شهید پاسدار،جاویدالاثر یوسف میر میگویند شب‌هایی که برق نبود اون زمان،با فانوس که دستی درستش میکردند می‌رفتند مسجد دعای کمیل می‌خواندند. ارادت ایشان به مردم و خانواده و خصوصا همسرشان بی‌نظیر بوده. 💖 کانال توسل به شهدا 💖 /eitaa.com/joinchat/3605659854C4f0b892d04 ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯ 🆔@Canal_tavasol_be_shohada «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢 سلام ..من مشکلی که حدود دوماهه باهاش درگیر بودم با توسل به شهیدی که امروز بهشون متوسل شدیم شهید سید حسین موسوی ونیز شهید غفاری وشهید صادقی حل شد ...وقتی پیام گره گشایی شهید موسوی رو خوندم مصمم شدم به ایشون ودو شهید بزرگوار صادقی وغفاری متوسل شدم والحمدالله جواب گرفتم ...روح همه شهدا شاد .. 💖 کانال توسل به شهدا 💖 /eitaa.com/joinchat/3605659854C4f0b892d04 ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯ 🆔@Canal_tavasol_be_shohada «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕊 🌹 🕊 🕊 🌹 🕊 🌹 🕊 🌹 🕊 🕊 🌹 🕊 🌹 🕊 🌹 🕊 🌹 🕊 🌹 🕊 🌹 🕊 🌹 «دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۱ 6⃣3⃣ سی و ششمین روز چله »
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💚 اولین ســـــلام تقـــدیم به ســـــاحت قدســـــے قطب عالــم امکان حضـــرت صاحـــب الـــزمان(عج) 💫 السَّلامُ علیڪَ یا بقیَّةَ اللهِ یا اباصالحَ المَهدي یا خلیفةَالرَّحمن و یا شریڪَ القران یا امامَ الاِنسُ و الجّانّ سیِّدے و مَولاے الاَمان الاَمان 🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿 💚 بـه رســـمِ ادب ســـلام بـه اربـــاب و ســـالارِ شیعیـــان... 💫اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتي حَلَّتْ بِفِنائِكَ عَلَيْكَ مِنّي سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقيتُ وَبَقِيَ اللَّيْلُ وَالنَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّي لِزِيارَتِكُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَعَلى عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ 🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷 💚 به نیت حاجت روایی همه اعضای محترم کانال 💫 ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮّﺣﻤﻦ ﺍﻟﺮّﺣﯿﻢ يَا مَنْ‏ أَظْهَرَ الْجَمِيلَ‏ وَ سَتَرَ الْقَبِيحَ‏ يَا مَنْ لَمْ يُؤَاخِذْ بِالْجَرِيرَةِ وَ لَمْ يَهْتِكِ السِّتْرَ يَا عَظِيمَ الْعَفْوِ يَا حَسَنَ التَّجَاوُزِ يَا وَاسِعَ الْمَغْفِرَةِ يَا بَاسِطَ الْيَدَيْنِ بِالرَّحْمَةِ يَا صَاحِبَ كُلِّ نَجْوَى وَ يَا مُنْتَهَى كُلِّ شَكْوَى يَا كَرِيمَ الصَّفْحِ يَا عَظِيمَ الْمَنِّ يَا مُبْتَدِئاً بِالنِّعَمِ قَبْلَ اسْتِحْقَاقِهَا يَا رَبَّنَا وَ يَا سَيِّدَنَا وَ يَا مَوْلَانَا وَ يَا غَايَةَ رَغْبَتِنَا أَسْأَلُكَ يَا اللَّهُ أَنْ لَا تُشَوِّهَ خَلْقِي بالنَّار 🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿 💖 کانال توسل به شهدا 💖 https://eitaa.com/joinchat/3605659854C4f0b892d04 ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯ 🆔@Canal_tavasol_be_shohada «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💖بسم الله الرحمن الرحیم💖 6⃣2⃣ بیست و ششمین دوره چله توسل و هدیه صلوات به شهدا 🕊️🌷🕊 💖 دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۱💖 🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💐 «سی و ششمین» روز چله صلوات ،زیارت عاشورا و توسل به شهدا 💐 🌷 شهید والامقام 🌷 💠 لبیک حق : ۱۹ سالگی 💠مزار: گلزار شهدا بی بی سکینه قطعه ۱ ردیف ۱. شماره ۶۲ 💠 معرف : لیلا ماهوتچی،خواهر زاده شهید 🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹 💖کانال توسل به شهدا 💖 https://eitaa.com/joinchat/3605659854C4f0b892d04 ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯ 🆔@Canal_tavasol_be_shohada « »
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕊🌷 شهید والامقام جهانگیر بیات در مهر ماه سال ۱۳۴۲ در یك خانواده مذهبی و كشاورز ساكن در ماهدشت كرج دیده به جهان گشود. 🌻 جهانگیر خصوصیات اخلاقی و اجتماعی والا و پسندیده ای داشت. با اینكه درآمد ناچیزی داشت از كمك و مساعدت نسبت به پدر و مادر و مستمندان و بخصوص به جبهه ها دریغ‌‌ نمی‌كرد. جهانگیر از روحیه مذهبی بالایی برخوردار بود. و عشق و علاقه خاصی به خانواده عصمت و طهارت داشت و همیشه جهت شركت در راهپیمایی ها و تظاهرات و در سوگواری شهدا و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پیشگام بود. 🌻 بخاطر عشق و علاقه ای كه به انقلاب داشت فعالیت های شبانه روزی در بسیج محل داشت و به استخدام سپاه پاسداران درآمد. 🌻 پس از گذراندن دوران آموزشی راهی جبهه های جنوب شد و در خط مقدم خدمت‌‌ می‌كرد و پس از مدتی مبارزه علیه صدامیان ظالم به خانه آمد. مدتی درشهرخود بود و برای بار دوم به جبهه رفت و 3 ماه در جبهه كردستان جنگید و برای بار سوم بی خبر از خانواده به جبهه جنوب اعزام شد . 🥀🍂در سال۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه بر اثر اصابت ترکش مستقیم دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد ولی پیکر او بازنگشت. 💠 پیکر مطهر شهید پس از ۴۲ سال در مورخه 1403/02/11 کشف و شناسایی شد. مسئولین استان البرز با حضور در منزل شهید خبر مسرت بخش تفحص و شناسایی شهید را به بازماندگان شهید رساندند در حالیکه مادر شهید پس از سال‌ها چشم انتظاری، فرزندش را در بهشت در آغوش کشیده بود. 💖 کانال توسل به شهدا 💖 /eitaa.com/joinchat/3605659854C4f0b892d04 ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯ « »
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعلام خبر تفحص و شناسایی پیکر مطهر شهید به خانواده محترمش ،پس از ۴۲ سال چشم انتظاری🕊🌷 🆔@Canal_tavasol_be_shohada
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عملیات تفحص شهدا ، بهمن ۱۴۰۲ منطقه عملیاتی والفجر، فکه 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 در شبهای تاریک فکه خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها دست مادری بر سر فرزندانش کشید او مادر است برایش ابوالفضل ع و حسین ع فرقی ندارند ... 🆔@Canal_tavasol_be_shohada
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💌✨💌✨💌✨💌✨ ✍ وصیت نامه اینجانب جهانگیر بیات فرزند جهانشاه متولد سال 1342 شماره شناسنامه 1 صادره از کرج. ✨بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم ✨ خداوندی که سلامتی و توفیق داد تا بتوانم در راه دین مقدسش قدم برداشته و همراه با رزمندگان غیور و پاکدل و به رهبری زعیم عالیقدر امام امت امید مستضعفین ، روح اله الموسوی الخمینی که عنایت خدا و امام زمان (عج) پشت اوست.(در نبرد حق علیه باطل شرکت کرده و با دشمنان و قرآن و امت اسلامی به پیکار بپردازم. 🌹سلام و درود فراوان بر پیامبر بزرگ اسلام و 14 معصوم سلام و زعما و روحانیون متعهد و عالیقدر اسلام در گذشته و حال مخصوصا رهبر معظم امام خمینی عزة العالی و تمام کسانیکه به هرنوع در راه دین مقدس اسلام زحمت کشیده و از بذل وقت و مال و خود دریغ ننموده اند . 🌹سلام بر پدر و مادر گرامیم که خود مسلمان بوده و مرا نیز در جهت اسلام تربیت کردند. سلام بر والدین عزیزم که نه تنها مرا از رفتن به جبهه منع نکردند بلکه تشویقم نیز نمودند و همین نکته باعث مباهات من می باشد. از پدر ومادر خود خواهشمندم مرا ببخشید و حلالم کنند. من ایشان را از گریه کردن منع نمی کنم ولکن دوست ندارم با شیون و فریاد گریه کنند (مادر وخواهران) که در غیر این صورت باعث شادی دشمنان خواهد بود و اگر چنانچه خود صبر و شکیبایی داشته و گریه نکنند افتخار من خواهد بود و همچنین از برادران و خواهران و دیگر فامیلها و آشنایان و هرکسی که مرا می شناسد ویا بدی من به آنها رسیده حلالم کنند و در صورتیکه من شهید شدم از پدر خود تقاضا دارم در صورت امکان کنار قبر مسعود گروسی دفن کند. والسلام و علیکم و رحمه الله وبرکاته جهانگیر بیات فرزند جهانشاه بیات 💖 کانال توسل به شهدا 💖 /eitaa.com/joinchat/3605659854C4f0b892d04 ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯ « »
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷 💫 طبق قرار عاشقانه هر روز ۱۰۰گل صلوات هدیه میکنیم به انبیاء الهی ، ۱۴ معصوم علیهم السلام و «شهید والامقام جهانگیر بیات » 🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
به نیابت از : 🌹 " شهید والامقام جهانگیر بیات » اللهم ارزقنا توفیق شهادت فی سبیلک🤲 💖کانال توسل به شهدا💖 /eitaa.com/joinchat/3605659854C4f0b892d04 ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯ 🆔 @Canal_tavasol_be_shohada «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا