eitaa logo
کانال توسل به شهدا 🌹🌼🌹
10.5هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
704 ویدیو
28 فایل
بسمه تعالی 🌺هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده اند مرده مپندار بلکه زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی داده میشوند🌺 🌷چله صلوات،زیارت عاشورا ، هدیه به۱۴معصوم وشهدای والامقام روزی دو قسمت داستان‌های شهدای📚 ادمین 👇 @R_keshavarz_sh @K_khaleghiBorna
مشاهده در ایتا
دانلود
إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای رسمی شهادت سیدحسن نصرالله را تائید کرد 😭 🖤 کانال توسل به شهدا 🖤 /eitaa.com/joinchat/3605659854C4f0b892d04 ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯ 🆔@Canal_tavasol_be_shohada «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔈 پیام مهم رهبر انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان ▪️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان پیام مهمی صادر کردند. متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است: ▪️بسم الله الرحمن الرحيم کشتار مردم بیدفاع در لبنان از سوئی بار دیگر خوی درندگی سگ هارِ ِصهیونیست را برای همه آشکار کرد، و از سوئی کوته‌نظری و سیاست ابلهانه‌ی سران رژیم غاصب را به اثبات رساند. باند ترور حاکم بر رژیم صهیونیست از جنگ جنایتکارانه‌ی یک ساله‌ی خود در غزه درس نگرفتند و نتوانستند بفهمند که کشتار دستجمعی زنان و کودکان و مردم غیر نظامی نمیتواند در ساخت مستحکم سازمان مقاومت اثر بگذارد و آن را از پا بیندازد. اکنون همان سیاست حماقت‌آمیز را در لبنان می‌آزمایند. جنایتکاران صهیونیست بدانند که بسیار کوچکتر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ی مهمی وارد کنند. همه‌ی نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است. سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد. مردم لبنان فراموش نکرده‌اند که در روزگاری نظامیان رژیم غاصب تا بیروت را زیر چکمه قرار میدادند. این حزب‌الله بود که پای آنان را قطع کرد و لبنان را عزیز و سربلند ساخت. امروز هم لبنان به حول و قوه‌ی الهی دشمن متجاوز و خبیث و روسیاه را پشیمان خواهد کرد. بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند. والسلام على عباد الله الصالحين سید علی خامنه‌ای 7 مهر 1403 🖤 کانال توسل به شهدا 🖤 /eitaa.com/joinchat/3605659854C4f0b892d04 ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯ 🆔@Canal_tavasol_be_shohada «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🟢 البقره أَمْ حَسِبْتُمْ أَن تَدْخُلُوا الْجَنَّةَ وَلَمَّا يَأْتِكُم مَّثَلُ الَّذِينَ خَلَوْا مِن قَبْلِكُم مَّسَّتْهُمُ الْبَأْسَاءُ وَالضَّرَّاءُ وَزُلْزِلُوا حَتَّىٰ يَقُولَ الرَّسُولُ وَالَّذِينَ آمَنُوا مَعَهُ مَتَىٰ نَصْرُ اللَّهِ أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ 🟢 ﺁﻳﺎ ﭘﻨﺪﺍﺷﺘﻪ ﺍﻳﺪ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻲ ﻛﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﺣﺎﺩﺛﻪ ﻫﺎﻳﻲ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺣﻮﺍﺩﺙ ﮔﺬﺷﺘﮕﺎﻥ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻧﻴﺎﻣﺪﻩ ، ﻭﺍﺭﺩ ﺑﻬﺸﺖ ﻣﻰ ﺷﻮﻳﺪ؟ ! ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺳﺨﺘﻲ ﻫﺎ ﻭ ﺁﺳﻴﺐ ﻫﺎﻳﻲ ﺭﺳﻴﺪ ﻭﭼﻨﺎﻥ ﻣﺘﺰﻟﺰﻝ ﻭ ﻣﻀﻄﺮﺏ ﺷﺪﻧﺪ ﺗﺎ ﺟﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﻭ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺍﻭ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ [ ﺩﺭ ﻣﻘﺎم ﺩﻋﺎ ﻭ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﻳﺎﺭﻱ ] ﻣﻰ ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﻳﺎﺭﻱ ﺧﺪﺍ ﭼﻪ ﺯﻣﺎﻧﻲ ﺍﺳﺖ ؟ [ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﮔﻔﺘﻴﻢ : ] ﺁﮔﺎﻩ ﺑﺎﺷﻴﺪ ! ﻳﻘﻴﻨﺎً ﻳﺎﺭﻱ ﺧﺪﺍ ﻧﺰﺩﻳﻚ ﺍﺳﺖ .(٢١٤) 🖤 کانال توسل به شهدا 🖤 /eitaa.com/joinchat/3605659854C4f0b892d04 ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯ 🆔@Canal_tavasol_be_shohada «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم ✨ 💚 اولین ســـــلام تقـــدیم به ســـــاحت قدســـــے قطب عالــم امکان حضـــرت صاحـــب الـــزمان(عج) 💫 السَّلامُ علیڪَ یا بقیَّةَ اللهِ یا اباصالحَ المَهدي یا خلیفةَالرَّحمن و یا شریڪَ القران یا امامَ الاِنسُ و الجّانّ سیِّدے و مَولاے الاَمان الاَمان 🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿 💚 بـه رســـمِ ادب ســـلام بـه اربـــاب و ســـالارِ شیعیـــان... 💫اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتي حَلَّتْ بِفِنائِكَ عَلَيْكَ مِنّي سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقيتُ وَبَقِيَ اللَّيْلُ وَالنَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّي لِزِيارَتِكُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَعَلى عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ 🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷 💚 به نیت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان علیه السلام و حاجت روایی همه اعضای محترم کانال 💫 ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮّﺣﻤﻦ ﺍﻟﺮّﺣﯿﻢ يَا مَنْ‏ أَظْهَرَ الْجَمِيلَ‏ وَ سَتَرَ الْقَبِيحَ‏ يَا مَنْ لَمْ يُؤَاخِذْ بِالْجَرِيرَةِ وَ لَمْ يَهْتِكِ السِّتْرَ يَا عَظِيمَ الْعَفْوِ يَا حَسَنَ التَّجَاوُزِ يَا وَاسِعَ الْمَغْفِرَةِ يَا بَاسِطَ الْيَدَيْنِ بِالرَّحْمَةِ يَا صَاحِبَ كُلِّ نَجْوَى وَ يَا مُنْتَهَى كُلِّ شَكْوَى يَا كَرِيمَ الصَّفْحِ يَا عَظِيمَ الْمَنِّ يَا مُبْتَدِئاً بِالنِّعَمِ قَبْلَ اسْتِحْقَاقِهَا يَا رَبَّنَا وَ يَا سَيِّدَنَا وَ يَا مَوْلَانَا وَ يَا غَايَةَ رَغْبَتِنَا أَسْأَلُكَ يَا اللَّهُ أَنْ لَا تُشَوِّهَ خَلْقِي بالنَّار 🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿 🖤 کانال توسل به شهدا 🖤 https://eitaa.com/joinchat/3605659854C4f0b892d04 ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯ 🆔@Canal_tavasol_be_shohada «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💚 بسم الله الرحمن الرحیم 💚 8⃣2⃣ بیست و هشتمین دوره چله توسل و هدیه صلوات بر شهدا 🕊️🌷🕊 ☀️ امروز یکشنبه ۸ مهر ماه 💐 « هفدهمین روز» چله صلوات ،زیارت عاشورا و توسل به شهدا 💐 🌷 شهید والامقام 🌷 💠 لبیک حق: ۱۵ سالگی 💠مزار: بهشت زهرای تهران قطعه: ۵۰ ردیف: ۹۵ شماره: ۱۳ 💠معرف : منتظر المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف ✨🍃✨🍃✨🍃✨🍃 💖 کانال توسل به شهدا 💖 https://eitaa.com/joinchat/3605659854C4f0b892d04 ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯ 🆔@Canal_tavasol_be_shohada
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🥀🍃 یکم بهمن ۱۳۴۷، در تهران چشم به جهان گشود. پدرش علی، کارمند بود و مادرش،جواهر نام داشت. تا سوم متوسطه در رشته علوم اقتصادی درس خواند. 🥀🍃 به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. نوزدهم اسفند ۱۳۶۲، در عملیات خیبر در طلاییه به شهادت رسید. 🥀🍃پیکرش مدتها در منطقه بر جای ماند وپس از تفحص و تشییع به خاک سپرده شد. مزار او در بهشت زهرای تهران واقع است. 💖 کانال توسل به شهدا 💖 /eitaa.com/joinchat/3605659854C4f0b892d04 ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯ 🆔@Canal_tavasol_be_shohada «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷 « 💫 طبق قرار عاشقانه هر روز 🌹 ۱۰۰ گل صلوات 📖 قرائت یک بار زیارت عاشورا هدیه میکنیم به انبیاء الهی ، ۱۴ معصوم علیهم السلام ، تمامی شهدا و اموات از ازل تا ابد و « شهید مهدی قاسمی » 🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷 اللهم ارزقنا توفیق شهادت فی سبیلک🤲 💖 کانال توسل به شهدا 💖 /eitaa.com/joinchat/3605659854C4f0b892d04 ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯ 🆔 @Canal_tavasol_be_shohada «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ziarat-ashoora-gahar-ir.pdf
221.7K
📂 فایل متنی PDF 🚩 زیارت عاشورا 📝 با خط خوانا 💖 کانال توسل به شهدا 💖 @Canal_tavasol_be_shohad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
به نام خداوند بخشنده ای که نعمتهای بیشماری به انسان داده است و خدایی که بالاترین نعمت یعنی حضرت علی علیه السلام و پیروی از او و فرزندانش را به شیعیان او داده است 🌹شهادت در راه خدا بالاترین افتخار است ولی کسانی که در دفاع از مردمی شهید می‌شوند که مظلوم ترین مردم جهانند و همه ی کشورهایی دم از انسانیت و حقوق بشر میزنند، و حتی همزبان ها و هم نژاد های آنان شریک در ظلم به آنان هستند قطعا نزد خدا جایگاه ویژه تری خواهد داشت 🌹شهید سید حسن نصرالله تا قیامت در یاد آزادگان امروز جهان و آزادگان آینده ی جهان به عنوان یک قهرمان و الگو ثبت شده و خواهد شد کسانی به‌ دفاع از مظلوم ترین مردم جهان برمی‌خیزند که تربیت شده در مکتب مولای خود حضرت علی علیه السلام هستند مردانی قادر به خلق این حماسه ها و قهرمانی های کم نظیر هستند که تربیت یافته ی این مکتب باشند 🌹این مکتب تنها راه نجات بشریت است چون زمان تشنه ب کردار علیست تا قیامت او ولی است و ولیست ما همه ذرات، او خود عالم است راه وصل ذره ها بر خالق است از علی خواهی رسی تو بر خدا جز ره او راه دیگر کن رها کسی که دنیا را از ظلم و فساد و ستم ظالمان پاک خواهد کرد فرزند اوست 🌹چه افتخاری بالاتر از این که پیرو مکتبی هستیم که ابتدای آن حضرت علی علیه السلام بی نظیر ترین مرد تاریخ در تمام ابعاد و انتهای آن فرزندش حضرت مهدی علیه السلام نجات دهنده ی انسان ها از ظلم و فساد ظالمان و گسترش دهنده‌ ی عدالت در کل جهان است 🌹چه افتخاری بالاتر از امام حسین و فرزندان علی علیه السلام در این دنیا وجود دارد که ما از آنان دست برداریم تمام‌خلقت خدا به علی علیه السلام و فرزندان او افتخار و مباهات می‌کنند 🌹مکتب علیست که قادر به پرورش و تربیت سید حسن و سلحشوران جبهه ی مقاومت است که برای یاری مظلومان اگر لازم شود جلوی تمام جهان ظلم خواهند ایستاد و به شهادت در این راه افتخار خواهند کرد 🌹به خدا قسم که ما چیزی جز زیبایی در جبهه ی مقاومت و راهی که از آن پیروی می‌کنند ندیده ایم زندگی و مرگ آنان سراسر زیبایی و افتخار برای تمام آزادگان جهان است 🌹شهادت مبارک باد بر چنین مردان با عظمت و پر افتخاری که نام و رفتار و گفتار و اعمال آنان آرامش ، امید و افتخار برای مظلومان و آزادگان جهان است و ترس و وحشت و ناامنی برای ظالمان و دشمنان خدا و بشریت 🌹در جبهه ی مقاومت که‌ تربیت شدگان مکتب بی نظیر ترین مرد تاریخ بشریت در تمام ابعاد حضرت علی علیه السلام هستند مردانی از جنس سید حسن نصرالله بسیارند که ّبا ایمان و یقین راه او را ادامه خواهند داد تا ظالمان زمین را به سزای اعمال خود برسانند و زمینه ی ظهور فرزندش حضرت مهدی علیه السلام را مهیا سازند امروز تنها امید مظلومان در سراسر جهان پيروان علی علیه السلام هستند و ما با افتخار در این راه در برابر تمام ظالمان جهان در دفاع از مظلومان جهان مبارزه و ایستادگی خواهیم کرد و شهادت در این راه زیبا ترین آرزوست 📝 متن و سروده از 🖤 کانال توسل به شهدا 🖤 /eitaa.com/joinchat/3605659854C4f0b892d04 ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯ 🆔@Canal_tavasol_be_shohada «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
قسمت 140 و 141
زندگینامه شهیدعبدالحسین برونسی یک مسؤولیت کوچک چند دقیقه ی بعد برگشت با خنده گفت:« نه بابا اونا به من کار ،نداشتن یک برونسی دیگه رو می خواستن ترور کنن منواشتباهی گرفتن» آمدم مچ گیری کنم؛ به کنایه گفتم:« پس بسیج محل هم شما رو اشتباهی گرفته؟» «چطور؟» «چون تا صبح دور خونه ی ما نگهبانی می دادن» محکم و با اطمینان گفت:« دروغ میگن مگه من کی هستم که بسیج وقتش رو برام تلف کنه؟» همان جا هم نگفت که مثلاً یک مسؤولیت کوچکی تو سپاه دارم بعد از شهادتش فهمیدم آن روز صبح رفته سر وقت یدالله،، خود یدالله می گفت:« آقای برونسی حسابی از دست من ناراحت شده بود حتی به ام تشر زد که چرا به این زن ها چیزی می گویی که تو محل فکر کنن من چکاره هستم؟» یدالله می گفت:« همان روز صبح با حاج آقا پیش مادرم هم رفتیم ذهنیتی رو که براش درست شده بود، پاک کردیم» " 1 ". پاورقی ۱- یک بار دیگر هم شهید برونسی را می خواستند ترور کنند آن دفعه سوار ماشین بوده که به شان تیراندازی می شود. آن طور که ما شنیدیم یک نفر هم شهید شده بود همان قضیه را هم که به شهید برونسی گفتم محکم کتمان کرده است و گفت: «شایعه است.» 💖 کانال توسل به شهدا 💖 /eitaa.com/joinchat/3605659854C4f0b892d04 ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯ 🆔@Canal_tavasol_be_shohada «»