کاراکال .
_
باید از دستی که دادی پس بگیری عاقبت ،
آه من روزی برایت دردسر شد جا نخور .
تنها دلیلی که هنوز عشق و دوست داشتن رو باور دارم اینه که میدونم خودم چجوری میتونم عاشق باشم .
من واسه موندنت هر کاری کردم ، از خودم و هر چیزی که فکرش رو کنی گذشتم ، هیچوقت هم نزاشتم حرفهای بقیه روی حسم بهت تاثیر بذاره ، ولی میدونی از یه جایی به بعد وایسادم و فقط نگاه کردم ، دیدم همیشه من موندم ، من کوتاه اومدم ، همیشه من تلاش کردم ، ولی تو حتی یه بار هم ثابت نکردی که من واست مهمم ، درسته که من بدون تو نمیتونم ، ولی دیگه با تو هم نمیتونستم .