تنها دلیلی که هنوز عشق و دوست داشتن رو باور دارم اینه که میدونم خودم چجوری میتونم عاشق باشم .
من واسه موندنت هر کاری کردم ، از خودم و هر چیزی که فکرش رو کنی گذشتم ، هیچوقت هم نزاشتم حرفهای بقیه روی حسم بهت تاثیر بذاره ، ولی میدونی از یه جایی به بعد وایسادم و فقط نگاه کردم ، دیدم همیشه من موندم ، من کوتاه اومدم ، همیشه من تلاش کردم ، ولی تو حتی یه بار هم ثابت نکردی که من واست مهمم ، درسته که من بدون تو نمیتونم ، ولی دیگه با تو هم نمیتونستم .
کاراکال .
_
ما خوب و خوش و خرم و دلباخته بوديم ،
نفرين به دو چشمان همه شور نظرها .
شاید اگه همون دفعه اول که ناراحتم کرده بودی میزدم تو دهنت ، الان دیگه هر زریو جلو من نمیزدی .
پست و استوریای غمگینم به این معنا نیست که افسردم ، مثل تو که پستات گنگستریه ولی توی زندگی واقعی عین سگ میترسی .