ممبر مهربونیم. اسمم نازیه.همرشتم.همسنتم.تو کرمانی من بردم. میشه منو بعد از سه بااار گفتگوی طولانی بشناسی؟! 😂😂
.
بگم منظورتو نفهمیدم ناراحت میشی💔؟
مازندران زلزله هم اومد تعطیل نشد
اصلا ما به پشمشونیم
.
نیست خیلی به کرمان اهمیت دادن💔
جالبش اینه که نصف کتاب خالیه تو گروه درسی هم عکسا و فیلما باز نمیشن 😐
.
خیلی دوست داشتم اینو بگم ولی من نصف کتابام سفیده چون سرکلاس میخوابیدم