هر آنچه را که می خواهید در Unreal Engine ایجاد کنید
Create Everything You Want in Unreal Engine
--------------------------
درس 01 : راهنمای کامل Landscape برای UE5
با نحوه ایجاد منظره در Unreal Engine آشنا شوید . در این دوره شما هر آنچه را که برای شروع ایجاد منظره در UE5 نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. این شما را از ابتدا میبرد و به شما یاد میدهد که چگونه مناظر را وارد کنید، آنها را اصلاح کنید و مواد منظره جالبی ایجاد کنید.
و..
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Unreal_Engine
آموزش ساخت فیلم های جذاب و جادویی در فتوشاپ
Creating Captivating and Magical Cinemagraphs in Photoshop with Ashraful Arefin
--------------------------
برای یادگیری جزئیات در مورد سینماگراف ها و اینکه بتوانید به راحتی و بدون استفاده از هزینه های زیاد یکی را ایجاد کنید . چرخ دنده یا راه اندازی این دوره تمام جزئیات را برای ایجاد یک سینماگراف از ابتدا تا انتها پوشش می دهد. با این دوره، شما یاد خواهید گرفت که از یک سینماگراف ساده تا فیلم های پیچیده تر بسازید. همچنین نیازی به داشتن یک دانش زیاد یا استفاده از نرم افزارهای زیاد شما قادر خواهید بود با استفاده از آن، سینماگراف هایی با ظاهر جادویی ایجاد کنید.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#photoshop
شبیه سازی آب در مقیاس بزر گ در هودینی با استفاده از جلوه های FX
Large-Scale Water Fx In Houdini
--------------------------
فرآیند کاملی را که برای اجرای یک عکس شبیهسازی آب حماسی انجام میشود، کشف کنید که نشان میدهد موجودی دریایی از اقیانوس خارج میشود و دوباره به داخل شیرجه میرود. این کارگاه جامع، که توسط سرپرست CG، میگل پرز سننت تدریس میشود، با تعریف یک سطح اقیانوس بزرگ و سپس نمایش هودینی آغاز میشود. آخرین مجموعه ابزار آب برای شبیه سازی تعامل با موجود. با استفاده از آخرین حلکننده FLIP، شبیهسازی سیال پایه را ایجاد میکنید و به نکات و ترفندهایی میپردازید تا آن را واقعیتر و کارآمدتر کنید. سپس یاد می گیرید که چگونه مش مایع را با بقیه اقیانوس ها با استفاده از برخی تکنیک های هوشمندانه تولید و ترکیب کنید و نحوه استفاده از نتیجه را برای تعریف منبع انتشار آب سفید سفارشی بر اساس ویژگی های سطح مش و ویژگی های فیزیکی کشف خواهید کرد.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Houdini
امروزه بوت کمپ ها معانی متفاوتی به خود گرفته اند. آن ها با اهداف آموزشی و پرورش ویژگی ها و تخصص ها به پا می شود. بوت کمپ ها یک ویژگی بخصوص و برتری خاصی دارند و آن هم پروژه محور بودن آن است. شما با کار بر روی پروژه ها می توانید رزومه خوبی برای خود درست کنید و همچنین در یک تجربه واقعی و عملی قرار گرفته اید و خود را محک می زنید. بوت کمپ در واقع یک دوره آموزشی فشرده و هدفمند، برای پرورش افراد با استعداد و علاقهمند است.
دانشگاه رندرینگ پلاتینیوم
Rendering University Platinum
--------------------------
شامل چه چیزی است؟
هر 4 فصل اصلی از دانشگاه رندرینگ با بیش از 9 ساعت آموزش عمیق
7+ ویدیوی کاربردی در مورد مونتاژ یک صحنه در بلندر کاملاً از ابتدا
یک چارچوب اثبات شده برای بهبود آثار هنری سه بعدی و مهارت های ارائه برای جذب مشتریان، مشاغل و دنبال کنندگاk
بهعلاوه، ما «خزانه طراحی» محبوب خود را نیز در نسخه پلاتینیوم دوره گنجاندهایم.
این ویدیوها به شدت بر چگونگی بهبود زیبایی شناسی مدل خود تمرکز دارند. آن را با ویدیوهای موجود در دانشگاه رندرینگ ترکیب کنید، و واقعاً همه چیزهایی را که برای شروع به تغییر کار خود برای بهتر شدن نیاز دارید، خواهید داشت.در اینجا چیزی است که با برنامه دانشگاه رندر ما دریافت می کنید:
هر 4 فصل از دانشگاه رندر (قاب، نورپردازی، ترکیب و موتورهای رندر)
جایزه: خزانه طراحی بلندر براس
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Blender
آموزش تصویر برداری: بازی با بافت
Vector illustration: playing with texture
--------------------------
درباره این کلاس
راه های مختلفی برای افزودن بافت به گرافیک های برداری وجود دارد. بسیاری از این موارد شامل خرید برس، استفاده از روکش بافت یا شطرنجی کردن کار شما است. بیاموزید که چگونه می توانید بافتی را به کار خود اضافه کنید که می تواند در Adobe Illustrator ایجاد شود و به هر اندازه ای کوچک شود.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#illustration
بیش از 40 شاخک در براش ها و OBJ های مختلف زیبراش
TENTACLES - 40 in ZBrush brushes and OBJs
--------------------------
شما خواهید یافت:
برس منحنی Zbrush 1 و 2: 19 شاخک با عرض ثابت و نقاط انتهایی (سر) منحصر به فرد، یکی از بالا و دیگری از پهلو، بنابراین می توانید به راحتی زاویه مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
برس منحنی Zbrush 3 و 4: 35 شاخک با ریزش در امتداد منحنی به سمت نوک کوچکتر، دیگری از کنار برای جابجایی آسان بین دو جهت
فایل زیر ابزار Zbrush با تمام مش های منبع
فایل زیر ابزار Zbrush با تمام شاخک ها مستقیم کشیده شده است، برای retopology / پخت / ریگ در نرم افزارهای دیگر
و OBJهای همه مش های منبع
و...
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#ZBrush
پلاگین مدیریت دارایی در تری دی مکس
ProjectManager 3-22-10 for 3DS Max 2016-2024
--------------------------
مدیریت داراییها اغلب میتواند زمانبرترین جنبه هر پروژه 3ds Max باشد. فرآیندهای دسترسی، استفاده و ایجاد صحنه ها به همراه متریال ها، بافت ها، نورهای IES، پروکسی ها، انیمیشن ها و غیره نیز می تواند باشد.
برای ساده کردن این وظایف و کمک به تمرکز بر جنبه خلاقانه فرآیند، KStudio یک افزونه منحصر به فرد به نام مدیر پروژه ایجاد کرده است.
در3DS Max Project Manager از KStudio پیگیری پروژه های شما را بسیار ساده تر می کند.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#پلاگین
مجموعه بال شخصیت و موجود
33 Character- Creature wings
--------------------------
آنچه دریافت خواهید کرد:
12 جفت از نوع خفاش/اژدها
10 جفت از نوع پر/پرنده
6 جفت از نوع حشره
5 جفت در دسته "دیگر"
در Zbrush IMM دارای هر 33 بال (IInsertMultiMesh .ZBP)
فایل اصلی Zbrush با تمام بال ها به عنوان ابزار فرعی جداگانه (.ZTL)
درFBX جداگانه برای هر مش
در OBJ جداگانه برای هر مش
و..
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#مدل_های_سه_بعدی
آموزش ساخت بک روم
Making Your Backrooms Film in Blender
--------------------------
به دقیق ترین آموزش Backrooms که تاکنون ثبت شده است خوش آمدید. در این آموزش سعی می کنیم یک ویدیو Backrooms با جزئیات زیاد بسازیم.The Backrooms یک افسانه شهری و ماکارونی ترسناک است که داستان هزارتوی بیپایانی از اتاقهای اداری که بهطور تصادفی تولید شدهاند را روایت میکند. با بوی فرش خیس، دیوارهایی با رنگ زرد تک رنگ و نورهای فلورسنت وزوز مشخص می شود. اگرچه، کاربران اینترنت این مفهوم را با ایجاد "سطوح" و "موجودات" مختلف اتاقهای پشتی گسترش دادهاند. The Backrooms به زودی در بین نویسندگان و کاربران اینترنت محبوب شد.
و...
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Blender