آموزش طراحی شخصیت انیمه برای Level Up - تفکیک نقاط کلیدی
Anime Character Design for Level Up- Key Points Breakdown
---------------------------
چگونه هنگام طراحی شخصیت ها الهام بگیریم؟ روند کار طراحی کاراکتر چیست؟ چگونه کیفیت کار را بالا ببریم؟ این دوره نکات کلیدی در تصویرسازی مانند شبح گرافیکی، روند کانتور، نقطه را توضیح می دهد. خطوط و صفحات، طرح رنگ، هماهنگی رنگ ها. نور و سایه، امیدواریم این دوره بتواند به کسانی که می خواهند در طراحی و تصویرسازی پیشرفت کنند کمک کند.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#photoshop
آموزش اصول ایجاد یک ظاهر دوبعدی استایل شده با مدلها و مواد سه بعدی
Stylized 2D Toon Shader in Blender with Pierre Schiller
---------------------------
این دوره بر یادگیری اصول ایجاد یک ظاهر دوبعدی استایل شده با مدلها و مواد سه بعدی برای نمایش در نمای بلادرنگ EEVEE Blender تمرکز دارد که به گردشهای کاری Guilty Gear برای توسعه یک شخصیت اشاره میکند.با استفاده از تکنیکهای این دوره آموزشی، میتوانید سایهزنهای دوبعدی سفارشی خود را بررسی و توسعه دهید تا «نگاه انیمه» را برای انیمیشنهای سهبعدی خود سبکسازی کنید. چه یک شخصیت سایه زن Yugioh Style باشد یا شخصیت Mushoku Tensei، می توانید شخصیت های خود را در Blender متحرک و سبک کنید.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#photoshop
#Blender
#3DCoat
آموزش VFX در آنریل اینجین
VFX in Unreal by Tyler Smith
---------------------------
درس 1 : آتش
از همان ابتدا با انجام دادن یاد خواهید گرفت. پس از چند ویدیوی ابتدایی دوره تصادف، تایلر را گام به گام همراهی میکنید که او جلوه آتش ایجاد میکند. سپس با رسیدن به نقاط عطف خاص، آنچه را که برای درک بهتر آن خلق کرده اید، تجزیه خواهید کرد. به این ترتیب، به جای صرف زمان زیادی برای حفظ کردن چیزها در ابتدا، از همان ابتدا با Unreal آشنا خواهید شد. پس از ایجاد تمام افکتهای مختلف، یاد میگیرید که صحنه خود را بچینید و آن را برای نمونه کار خود ثبت کنید.و..
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#photoshop
#Blender
#Maya
#Unreal_engaine
مجموعه 18 عددی از شنل های Basemesh
Capes Basemesh Models
---------------------------
زمان آن رسیده که پروژه های خود را با 18 مدل Basemesh با کیفیت بالا به سطح بالاتری ببرید.در اینجا چیزی است که شما باید بدانید:10 طرح شنل منحصر به فرد وجود دارد که 8 مورد از آنها دارای تنوع در محل قرارگیری هود هستند. می توانید پیش نمایش این تغییرات را در تصاویر بالا مشاهده کنید.فایل های شامل:
فایل پروژه شگفت انگیز/CLO3D ZPRJ
همه مدل ها در حالت A-Pose هستند.
شما مدل های موجود را در هر دو چهار گوش و مثلث خواهید یافت. من مثلثها را اضافه کردهام، زیرا در برخی موارد، جزئیات بالاتری نسبت به چهارگوش حفظ میکنند و برای پخت و سایر مقاصد ایدهآل هستند.
فاصله ذرات: 3
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#مدل_های_سه_بعدی
آموزش تصویر سازی آزاد
Freelance Illustration
---------------------------
درس 1 : صنعت
این درس به بررسی اصول تصویرسازی میپردازد، چه در خلق هنر خود و چه در کسب درآمد از آن. تصویرگر آزاد بودن مستلزم این است که یک فرد تجاری خوب باشید، به این معنی که پیدا کردن کار و کنار آمدن با مشتریان به اندازه ساختن تصاویر زیبا مهم است.
درس 2 : طرح های اولیه
در این درس تصویری را برای مرحله نقاشی آماده می کنید. شما از Brief Builder برای ارائه یک مفهوم استفاده میکنید، سپس مراحل مختلفی را انجام میدهید که روند برخورد با یک کارگردان هنری را منعکس میکند. در پایان این درس، یک طراحی خطی دقیق خواهید داشت و آماده شروع نقاشی خواهید بود.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Blender
#photoshop
آموزش ایجاد VFX برای بازی - ایجاد صحنه فانتزی
VFX For Games Creating A Fantasy Scene
---------------------------
هدف این کارگاه این است که شما را در خلق صحنه های فانتزی که توسط کیگان نشان داده شده است راهنمایی کند و در عین حال مهارت های مورد نیاز برای توسعه و بیان ایده های خلاقانه خود را به صورت کارآمد، انعطاف پذیر و زیبا تقویت کند.
این کارگاه که در درجه اول برای هنرمندان مبتدی تا سطح متوسط طراحی شده است، برای کسانی که به دنبال ایجاد قطعات نمونه کار در زمان واقعی VFX هستند، به ویژه آنهایی که فراتر از سیستم های ذرات اساسی هستند، ایده آل است. صحنه نمایش داده شده از طریق این کارگاه دارای یک عنصر مرکزی VFX است، و کیگان همچنین به دنیای KineFX و Vellum هودینی، و همچنین موهای استایل، نورپردازی، طرحهای اولیه و موارد دیگر دست میزند. برخی از دانش اولیه Houdini و Unreal Engine توصیه می شود.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#unreal_engaine
#photoshop
#Huodini
مجموعه آموزشی 06
Tutorial Collection - 06
---------------------------
این مجموعه شامل آموزش های زیادی در مورد ایجاد دارایی ها و بافت های سبک شده است.
نرم افزار مورد استفاده در آموزش: Maya، Zbrush، Substance Painter، Substance Designer
اکثر ویدیوها فاقد تفسیر هستند.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Maya
#Substance_Painter
#Zbrush
#Substance_Designer
مجموعه آموزشی 07
Tutorial Collection - 07
---------------------------
شامل آموزش های زیادی در مورد ایجاد دارایی ها و بافت های سبک شده است.
نرم افزار مورد استفاده در آموزش: Maya، Zbrush، Substance Painter، Substance Designer
اکثر ویدیوها فاقد تفسیر هستند.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Maya
#Substance_Painter
#Zbrush
#Substance_Designer
آموزش ایجاد یک تپانچه علمی تخیلی برای بازی ها
Creating A Sci-Fi Pistol For Games
---------------------------
یاد بگیرید چگونه یک تپانچه علمی تخیلی برای تولید بازی بسازید. شان مارینو، معاون مدیر هنری Riot Games، گردش کار خود را برای مدلسازی یک دارایی اسلحه برای بازیها به اشتراک میگذارد که از یک مفهوم اولیه شروع میشود و در مراجع تیراندازهای کلاسیک کار میکند تا یک هدف سبک کلی برای مدل ایجاد کند.
کار در مایا آغاز می شود، جایی که شان نشان می دهد که چگونه می توان یک مانع خشن از سلاح ایجاد کرد، از این مفهوم به عنوان راهنمای شروع استفاده کرد و از آزادی های هنری برای تنظیم مدل در صورت نیاز استفاده کرد. سپس این مدل به ZBrush منتقل میشود، جایی که مقداری مجسمهسازی با سطح سخت برای ایجاد یک مدل نهایی با پلی بالا اعمال میشود. با آماده شدن مدل رزولوشن بالا، شان همه چیز را در طرحبندی اشعه ماوراء بنفش Rizom میآورد تا UVها را باز و بستهبندی کند و همه چیز را با استفاده از کیسه ابزار Marmoset بپزد.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Maya