آموزش ایجاد یک صحنه مرداب برای بازی
Creating A Swamp Scene For Games
---------------------------
این کارگاه که برای هنرمندان متوسط تا پیشرفته با دانش قبلی SpeedTree، Blender و Unreal Engine طراحی شده است، یک نمای کلی از ایجاد دارایی ارائه می دهد. آدرین با استفاده از فتوگرامتری و عکسهای استریو فوتومتریک، به ایجاد برگها، شاخهها و گلهای با وضوح بالا میپردازد و اطمینان میدهد که تمام جزئیات با دقت ساخته شدهاند.
آدرین نحوه ایجاد یک درخت قهرمان را نشان می دهد که به عنوان طرحی برای ایجاد انواع درختان عمل می کند. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه زمین ها و سنگ های اسکن شده را پردازش کنید و چگونه آنها را به مواد منظره قابل کاشی تبدیل کنید، همراه با برخی نکات کلی فتوگرامتری.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Blender
#Unreal_Engine
#SpeedTree
آموزش ایجاد یک موجود با شخصیت
How To Make A Creature With Character
---------------------------
این کارگاه سه ساعته نحوه ایجاد یک طرح موجود با نوع شخصیت و ویژگی های شخصیتی را آموزش می دهد که می تواند با یک داستان در طول یک فیلم یا بازی تکامل یابد. ایان جوینر با بیش از 15 سال تجربه در صنعت طراحی شخصیت ها و موجودات برای استودیو مارول و بسیاری دیگر، گردش کار طراحی کامل خود را با تمرکز بر اهمیت آناتومی، تاریخ و داستان باورپذیر ارائه می دهد.
و...
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Blender
#Zbrush
#photoshop
#keyshot
53 مدل آستین لباس
53 Sleeves Models (ZPRJ - FBX -OBJ - MTL)
---------------------------
فایل های موجود برای هر آستین:
طراح شگفت انگیز / Clo3D (فایل های پروژه Zprj)
فایل Obj (چند اجسام، جوش نخورده، نازک)
فایل Fbx (چند اجسام، جوش، نازک)
فایل Mtl
یک آواتار ژست
توری چهارگانه
بدون رتوپولوژی
نقشه برداری UV
بدون دوخت بالا
دون دکمه
و....
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#مدل_های_سه_بعدی
آموزش شبیه سازی چرخه آب رویه ای در هودینی
Create A Procedural Waterwheel Simulation In Houdini
---------------------------
در این آموزش ویدیویی جامع 4 ساعته هودینی، نحوه ساخت یک چرخ آبی کاملا کاربردی با شبیه سازی سیال یکپارچه را کشف کنید. چه تازه در هودینی شروع به کار کرده باشید و چه یک کاربر با تجربه، این آموزش مفید توسط هنرمند VFX دیوید سیلبرباوئر مملو از نکات و ترفندهایی است که برای همه سطوح تجربه لذت بخش خواهد بود.
این کارگاه مفصل هودینی که نحوه ساخت یک سیستم چرخ آب کاملاً رویهای را نشان میدهد، تکنیکهای رویهای متعددی برای دستکاری هندسه و شبیهسازی را پوشش میدهد. او نحوه تصادفیسازی ویژگیها برای ایجاد نتایج واقعی و قابل باور و همچنین نحوه سفارشیسازی سرعتها برای ایجاد شبیهسازی سیال قوی را توضیح میدهد. این کارگاه همچنین نحوه استفاده از گردابه برای مش بندی و آب سفید را توضیح می دهد و نحوه تبدیل تنظیمات خود را به دارایی دیجیتال هودینی (HDA) نشان می دهد. روند کامل دیوید از طریق فصلهایی که به آسانی قابل هضم هستند، همراه با فرآیند فکری او در طول مسیر، به شما کمک میکند تا هنگام کار در هودینی، انتخابهای مؤثرتر و کارآمدتری داشته باشید.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Houdini
آموزش طراحی محیط
Environment Design
---------------------------
درس 1 : آماده سازی
این درس اول بر روی آنچه برای خلق هنر عالی نیاز دارید تمرکز خواهد کرد. Gaëlle به شما کمک می کند الهام بگیرید، خلاصه خود را بسازید و منابع را جمع آوری کنید. هنگامی که این مراحل را برای ترسیم یک نقشه راه خلاقانه انجام دادید، شروع به طراحی ایده هایی برای ترکیب دو بعدی خود خواهید کرد. Gaëlle گزینه های مبتدی و پیشرفته را برای این مرحله طراحی اولیه نشان می دهد، که هر دو می توانند شما را به یک محصول نهایی باورنکردنی هدایت کنند.
و...
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#photoshop
#Blender
#OctanRender
آموزش طراحی سطح سخت
Hard Surface Design
---------------------------
درس 1 :مسدود کردن
این اولین درس شما را مستقیماً وارد عمل می کند. پس از مطالعه این که چه چیزی باعث ایجاد یک تکیه گاه عالی می شود، به یک مفهوم می رسید و مرجعی برای طراحی خود جمع آوری می کنید. Lars ابتدا به شما اصول اولیه مسدود کردن یک تکیه گاه ساده را نشان می دهد، قبل از اینکه شما را از طریق سه بلوک طراحی جداگانه راهنمایی کند. شما بهترین عناصر اینها را در یک مفهوم قهرمان ترکیب خواهید کرد، که در بقیه دوره آن را اصلاح خواهید کرد.
درس 2 : مدل سازی
درس 3 : بافت سازی
درس 4 : تفسیر
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Fusion
#Blender
#keyshot
#photoshop
#3DMax
دوره آموزشی Embergen Bootcamp
Complete Embergen Bootcamp Course
---------------------------
RedefineFX دوره جدیدی را با عنوان “The Embergen Bootcamp” راه اندازی کرده است. این دوره به منظور تجهیز هنرمندان سه بعدی به مهارت ها و دانش لازم برای ایجاد افکت های حجمی و ذرات با استفاده از EmberGen توسط JangaFX طراحی شده است.
و...
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Embergen_Bootcamp
KeyHydra یک افزونه تجربه کاربری برای 3DSMax
KeyHydra 2.008 for 3DS Max 2020 - 2024
---------------------------
KeyHydra یک افزونه تجربه کاربری برای 3DSMax است.افزایش سرعت و راحتی کاربرعملیات "in view-port" را افزایش دهید و میزان کلیک را کاهش دهید.KeyHydra بسته ای است شامل:میانبرها: میانبرهای حساس به چند ضربه و زمینه.LazerCut: جعبه ابزار Boolean Hardsurface In viewport ما.WheelCtrl: تنظیمات مدلسازی را با MouseWheel کنترل کنیداصلاح کننده ها: کلون خطی، کلون دایره ای، برش حجمی، بسته بندی و مطابقتماکروها و ابزارها: ما در حال حاضر بیش از 350 ماکرو و ابزار ارائه می دهیم
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#پلاگین
60 برس از شاخ، سوکت و سوکت شاخ
HORNS - 60 Horns- Antlers- Frills - Horn Sockets IMM - VDM
---------------------------
60 برس Zbrush IMM & VDM: 39 شیپور IMM; 9 شاخ VDM; 5 زواید VDM; 7 سوکت شاخ VDM روی یک IMM و یک برس VDM پخش شده است.شاخ های بسیار دقیق تر از آن چیزی است که می توانید یک شاخ پرتاب کنید! - شما هرگز مجبور نخواهید بود دوباره اینها را بسازید و یا به دنبال نزدیکترین مجموعه شاخ بگردید تا موجود خود را با آن "چیزی" از دستZ رفته تکمیل کنید.دانلود اختیاری فایل های FBX و OBJ از تمام مش ها گنجانده شده است.لطفا توجه داشته باشید که سرهای تظاهرات گنجانده نشده است.اینها مش های پلی بالا بدون بافت هستند.ساخته شده در Zbrush 2019.0
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Brush