eitaa logo
CGTools.ir
63 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
3 ویدیو
0 فایل
بزرگترین منبع آموزش های سه بعدی👇👇 🌐 www.CGTools.ir خدمات سایت: ❇️آموزش انیمیشن ❇️آموزش نرم افزارهای سه بعدی ❇️مدل های سه بعدی درختان، بتن و متریال لینک گروه : https://eitaa.com/joinchat/998769086C11dbe5984b ارتباط با مدیر : 🆔@Admin_CGTools
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسته آلفا 100درصد ساخته شده در ساب استنس دیزاینر Debox Studio - 65 4K Fabric Alphas(Tileable) --------------------------- این بسته آلفا 100٪ ساخته شده در طراح مواد است که الگوهای واقعی HQ یکپارچه و قابل کاشی را ارائه می دهد. شما به راحتی می توانید از این آلفاها در هر نرم افزار دو بعدی یا سه بعدی که می خواهید استفاده کنید، به عنوان مثال Zbrush، Substance Painter، Photoshop، Blender و غیره. بسته شامل: کیفیت 65 PNG 4k نقشه آلفا در 6 فایل Rar پیش نمایش های ارائه شده PNG کاتالوگ PDF 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
بسته آلفا چرم 100 درصد ساخته شده ساب استنس دیزاینر Debox Studio - 80 4K Fabric - Leather Tileble Alphas --------------------------- این بسته آلفا 100٪ ساخته شده در طراح مواد است که الگوهای واقعی HQ یکپارچه و قابل کاشی را ارائه می دهد. شما به راحتی می توانید از این آلفاها در هر نرم افزار دو بعدی یا سه بعدی که می خواهید استفاده کنید، به عنوان مثال Zbrush، Substance Painter، Photoshop، Blender و غیره. بسته شامل: نقشه 38 PNG 4k آلفا در 3 فایل Rar پیش نمایش های ارائه شده PNG با نام کامل و شماره گذاری شده 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
مجموعه ی 33 مدلی از دهان هیولا Another 33 Monster Mouths Skulls IMM Brush --------------------------- این مجموعه شامل یک برس مش درج Zbrush است که تمام فک ها را در خود جای می دهد، یک فایل اصلی Zbrush با تمام فک ها به عنوان ابزار فرعی جداگانه (سازماندهی شده و چند گروهی)، فایل های FBX و OBJ. اینها مجسمه های پلی بالا بدون بافت هستند.ساخته شده با Zbrush 2019.1 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزش تصویرسازی Mineko - حمله Illustration tutorial Mineko raid --------------------------- در این بخش شما دریافت خواهید کرد: فیلم طراحی تمام وقت: 1080p به مدت 10 ساعت 57 متر (زمان واقعی) تصویر با کیفیت بالا: 4k براش هایی که استفاده کردم فایل PSD 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👇👇👇👇👇👇
مجموعه جهان سازی - شامل تمام 18 آموزش و دمو NIMAVERSE Worldbuilding Collection - All 18 Courses -------------------------- بیاموزید که یک جهان کامل و کامل از خود بسازید. مراحل مختلف را پوشش می دهد : طراحی شخصیت/موجود/محیط تصاویر صحنه داستان پس زمینه نقاشی برای انیمیشن نقاشی پوسترهای تبلیغاتی/روکش هنری برای دنیای شما طراحی گرافیک نمونه کارها برای کمک به پیوند تمام دارایی های شما به شیوه ای منسجم و حرفه ای. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
سلااام روزتون بخیر امروز اومدیم با سه پست ویژه 🤩🤩🤩🤩🤩 👇👇👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هر آنچه را که می خواهید در Unreal Engine ایجاد کنید Create Everything You Want in Unreal Engine -------------------------- درس 01 : راهنمای کامل Landscape برای UE5 با نحوه ایجاد منظره در Unreal Engine آشنا شوید . در این دوره شما هر آنچه را که برای شروع ایجاد منظره در UE5 نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. این شما را از ابتدا می‌برد و به شما یاد می‌دهد که چگونه مناظر را وارد کنید، آنها را اصلاح کنید و مواد منظره جالبی ایجاد کنید. و.. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش ساخت فیلم های جذاب و جادویی در فتوشاپ Creating Captivating and Magical Cinemagraphs in Photoshop with Ashraful Arefin -------------------------- برای یادگیری جزئیات در مورد سینماگراف ها و اینکه بتوانید به راحتی و بدون استفاده از هزینه های زیاد یکی را ایجاد کنید . چرخ دنده یا راه اندازی این دوره تمام جزئیات را برای ایجاد یک سینماگراف از ابتدا تا انتها پوشش می دهد. با این دوره، شما یاد خواهید گرفت که از یک سینماگراف ساده تا فیلم های پیچیده تر بسازید. همچنین نیازی به داشتن یک دانش زیاد یا استفاده از نرم افزارهای زیاد شما قادر خواهید بود با استفاده از آن، سینماگراف هایی با ظاهر جادویی ایجاد کنید. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
شبیه سازی آب در مقیاس بزر گ در هودینی با استفاده از جلوه های FX Large-Scale Water Fx In Houdini -------------------------- فرآیند کاملی را که برای اجرای یک عکس شبیه‌سازی آب حماسی انجام می‌شود، کشف کنید که نشان می‌دهد موجودی دریایی از اقیانوس خارج می‌شود و دوباره به داخل شیرجه می‌رود. این کارگاه جامع، که توسط سرپرست CG، میگل پرز سننت تدریس می‌شود، با تعریف یک سطح اقیانوس بزرگ و سپس نمایش هودینی آغاز می‌شود. آخرین مجموعه ابزار آب برای شبیه سازی تعامل با موجود. با استفاده از آخرین حل‌کننده FLIP، شبیه‌سازی سیال پایه را ایجاد می‌کنید و به نکات و ترفندهایی می‌پردازید تا آن را واقعی‌تر و کارآمدتر کنید. سپس یاد می گیرید که چگونه مش مایع را با بقیه اقیانوس ها با استفاده از برخی تکنیک های هوشمندانه تولید و ترکیب کنید و نحوه استفاده از نتیجه را برای تعریف منبع انتشار آب سفید سفارشی بر اساس ویژگی های سطح مش و ویژگی های فیزیکی کشف خواهید کرد. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
سلام به تمامی شما دوستانی که در طرح سوال ما شرکت کردند .
بوت کمپ چیست ؟ و آموزش های Bootcamp چطوری هست ؟
امروزه بوت کمپ ها معانی متفاوتی به خود گرفته اند. آن ها با اهداف آموزشی و پرورش ویژگی ها و تخصص ها به پا می شود. بوت کمپ ها یک ویژگی بخصوص و برتری خاصی دارند و آن هم پروژه محور بودن آن است. شما با کار بر روی پروژه ها می توانید رزومه خوبی برای خود درست کنید و همچنین در یک تجربه واقعی و عملی قرار گرفته اید و خود را محک می زنید. بوت کمپ در واقع یک دوره آموزشی فشرده و هدفمند، برای پرورش افراد با استعداد و علاقه‌مند است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👇👇👇👇👇👇
دانشگاه رندرینگ پلاتینیوم Rendering University Platinum -------------------------- شامل چه چیزی است؟ هر 4 فصل اصلی از دانشگاه رندرینگ با بیش از 9 ساعت آموزش عمیق 7+ ویدیوی کاربردی در مورد مونتاژ یک صحنه در بلندر کاملاً از ابتدا یک چارچوب اثبات شده برای بهبود آثار هنری سه بعدی و مهارت های ارائه برای جذب مشتریان، مشاغل و دنبال کنندگاk به‌علاوه، ما «خزانه طراحی» محبوب خود را نیز در نسخه پلاتینیوم دوره گنجانده‌ایم. این ویدیوها به شدت بر چگونگی بهبود زیبایی شناسی مدل خود تمرکز دارند. آن را با ویدیوهای موجود در دانشگاه رندرینگ ترکیب کنید، و واقعاً همه چیزهایی را که برای شروع به تغییر کار خود برای بهتر شدن نیاز دارید، خواهید داشت.در اینجا چیزی است که با برنامه دانشگاه رندر ما دریافت می کنید: هر 4 فصل از دانشگاه رندر (قاب، نورپردازی، ترکیب و موتورهای رندر) جایزه: خزانه طراحی بلندر براس 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش تصویر برداری: بازی با بافت Vector illustration: playing with texture -------------------------- درباره این کلاس راه های مختلفی برای افزودن بافت به گرافیک های برداری وجود دارد. بسیاری از این موارد شامل خرید برس، استفاده از روکش بافت یا شطرنجی کردن کار شما است. بیاموزید که چگونه می توانید بافتی را به کار خود اضافه کنید که می تواند در Adobe Illustrator ایجاد شود و به هر اندازه ای کوچک شود. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
بیش از 40 شاخک در براش ها و OBJ های مختلف زیبراش TENTACLES - 40 in ZBrush brushes and OBJs -------------------------- شما خواهید یافت: برس منحنی Zbrush 1 و 2: 19 شاخک با عرض ثابت و نقاط انتهایی (سر) منحصر به فرد، یکی از بالا و دیگری از پهلو، بنابراین می توانید به راحتی زاویه مورد نیاز خود را انتخاب کنید. برس منحنی Zbrush 3 و 4: 35 شاخک با ریزش در امتداد منحنی به سمت نوک کوچکتر، دیگری از کنار برای جابجایی آسان بین دو جهت فایل زیر ابزار Zbrush با تمام مش های منبع فایل زیر ابزار Zbrush با تمام شاخک ها مستقیم کشیده شده است، برای retopology / پخت / ریگ در نرم افزارهای دیگر و OBJهای همه مش های منبع و... 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir