eitaa logo
چادگان،نگین آبی زنده رود . . .
3.1هزار دنبال‌کننده
9هزار عکس
2.9هزار ویدیو
153 فایل
🌐اخبار لحظه ای شهرستان🌐 ↩آگاهی از تصمیمات مسئولین و مراسمات عمومی ↩نشر اخبار اجتماعی،استخدامی،اطلاع رسانی 📬ارتباط با مدیر،ارسال سوژه خبر،پیشنهاد و انتقاد:👇 🆔️ @RavabetOCh
مشاهده در ایتا
دانلود
26.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اجرای مانور گشت نظارتی تعزیرات حکومتی نوروز 1403و ماه مبارک رمضان با حضور کلیه دستگاه های متولی امر بازرسی و نظارت ⭕این طرح با محوریت اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چادگان و حضور نمایندگان محترم فرمانداری،ادارات جهادکشاورزی، صنعت، معدن، تجارت، شبکه بهداشت، اتاق اصناف، بسیج اصناف، اماکن، شبکه دامپزشکی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار گردید. ⭕جهانبخشی رئیس اداره تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه این طرح از 15اسفند ماه شروع و تا پایان ماه مبارک رمضان بدون محدودیت زمانی(صبح و عصر و ایام تعطیل و غیر تعطیل) در قالب اکیپ های متعدد گشت و بازرسی و به منظور رفاه حال عموم و مسافرین نوروزی انجام خواهد شد افزود با متخلفین و برهم زنندگان نظم بازار به طور قاطع و بدون اغماض برخورد خواهدشد. ◀️ روابط عمومی تعزیرات حکومتی شهرستان چادگان استان اصفهان.
🌙شَهرُرَمَضان اَلَّذِی اُنزِلَ فِیهِ القُرآن✨   ✨🌸امام رضا علیه السلام: هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل این است که درماههاى دیگر تمام قرآن را بخواند. بحار الانوار(ط-بیروت) ج93، ص341 ✨🌸برگزاری جلسات جزءخوانی قرآن کریم ویژه خواهران درروزهای ماه مبارک رمضان ✨🌸همراه بابیان تفسیرآیات قرآن توسط استادحوزه ودانشگاه:جناب حجه الاسلام والمسلمین بنی جمالی ✨🌸مکان:حوزه علمیه الزهراء سلام اله علیهاچادگان ✨🌸زمان:روزهای ماه مبارک رمضان ازساعت ۱۰:۴۵ الی نمازظهر به همراه نماز جماعت ظهر و عصر حوزه علمیه الزهراءسلام اله علیهاچادگان
عطر خوش خانواده ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻افزایش حقوق‌ها از ابتدای سال آینده قابل‌اجراست توضیحات رئیس مجلس درباره بررسی و تصویب مرحله دوم بودجه: 🔹احکام بخش اول همچون افزایش حقوق‌ها قطعی است و از ابتدای سال آینده قابل‌اجراست. 🔹قرار است برای امکان پرداخت‌ها به‌ویژه اعمال افزایش حقوق‎ها و مالیات بر ارزش افزوده بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۳، طرحی برای اجازه پرداخت‌ها فردا اعلام وصول شود و روز سه‌شنبه به تصویب برسد تا دولت بتواند پرداخت‌ها را انجام دهد.
♦️زمان تعطیلی مدارس اعلام شد/ پیک نوروزی نداریم معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان تعطیلی مدارس: 🔹مدارس کشور تا ۲۸ اسفند به فعالیت خود ادامه می دهند. 🔹معلمان باید تا ۲۸ اسفند در مدارس حضور داشته باشند . 🔹امسال مانند سال‌های گذشته پیک نوروزی نداریم.
🔻ساعات کاری کارکنان ادارات در ماه رمضان بین ۷ تا ۹ صبح شناور است علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت: 🔹با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و با تصویب هیئت وزیران، از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲، ساعت آغاز به کار ادارات در تمامی استان‌ها، به استثنای واحدهای عملیاتی خدمت‌رسان، آموزشی، بهداشتی و غیره، با نظر مدیران دستگاه به صورت شناور، از ساعت ۷:۰۰ الی ۹:۰۰ صبح بوده و ساعت پایان کار، متناسب با ساعت شروع، مطابق با قوانین و مقررات مربوط، تعیین می‌شود. 🔹ساعت شروع به کار در روزهای بعد از شب‌های قدر، ساعت ۹:۰۰ صبح و پایان آن مطابق با قوانین و مقررات مربوط است.
52.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬|ببینید|سخنرانی فرماندار چادگان در مراسم پرشکوه روز حماسه و ایثار شهرستان ✍مرکز رسانه فرمانداری چادگان
🔺کاهش ساعات کار اداری به ۴۰ ساعت 🔹نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس، کلیات لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری که براساس آن ساعات کاری ادارات به ۴۰ ساعت کاهش و تعداد روزهای تعطیل نیز به ۲ روز در هفته افزایش می‌یابد را تصویب کردند.
🔴کاهش ساعت اداری شامل کارگران هم خواهد شد 🔹سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: مصوبۀ کاهش ساعت اداری شامل کسانی است که از قانون ۴۴ ساعت کار در هفته و ۱۷۶ ساعت در ماه استفاده می‌کنند؛ در واقع کارگران نیز شامل آن هستند. 🔹طبق این مصوبه همۀ دستگاه‌های اجرایی به استثنای بخش عملیاتی مراکز و واحدهای خدمات‌رسان مثل بهزیستی، بانک‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، اماکن ورزشی و واحدهای نظامی و انتظامی و امنیتی موظفند ساعات کار خود را در ۵ روز هفته تنظیم نمایند.
🔺زمان پرداخت عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی 🔹وزیر کار در پاسخ به این پرسش که عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی چه زمانی پرداخت می‌شود اعلام کرد «عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در همان چارچوب قانونی پرداخت می‌شود».
مخالفت مجلس با تاسیس بانک اصناف 🔹نمایندگان مجلس با طرح کمیسیون اقتصادی مجلس برای اصلاح قانون نطام صنفی و تاسیس بانک اصناف موافقت نکرد.
با سلام و عرض ادب چادگان در 24 ساعت گذشته دما 2.5- و 12.5 هوای حاضر ابري دما 8.8 سرعت باد 25.2km/h از سمت جنوب غرب پیش بینی 24 ساعت آینده دما 1- و 12 روز: کمي ابري تا نيمه ابري همراه با وزش باد گاهی وزش بادشديد شب: قسمتي ابري تا نيمه ابري گاهی وزش باد روابط عمومی هواشناسی استان اصفهان
🔴 فراخوان جذب خانه تئاتر (فیلم کوتاه) در بخش‌های: 🔻بازیگری 🔻ایده پردازی 🔻طراحی صحنه 🔻فیلمنامه نویسی علاقه مندان جهت ثبت‌نام یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09923310755 تماس حاصل نمایید. 🔘 کانون جوانان بسیج شهرستان چادگان