eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
سردار حاجی‌زاده: بزودی موضوع جدیدی رو می‌شود که اولویت اول مقابله دشمن می‌شود 🔹فرمانده نیروی هوافضای سپاه: زمانی مسئله هسته‌ای اولویت اول دشمن بود بعد موشک نقطه زن مسئله اول آنها شد و بعد دیدند پهپاد خطرناکتر است و اولویت آنها پهپاد شد و تا چند وقت دیگر موضوع جدیدی رو می‌شود که تبدیل به اولویت اول مقابله دشمن می‌شود.
🔺از معجزات خبر غنی سازی 84% ایران که خبرش دیروز منتشر شد :)))))))))) 🔻البته ایران تکذیب کرد 😜
ما با اونا فرق داریم
🔷پوتین: زمین را پایگاه‌های آمریکا فراگرفته است رئیس‌جمهور روسیه: 🔹درهای روسیه برای گفتگو با غرب در زمینه امنیت باز بود، اما در مقابل واکنش ریاکارانه و گسترش ناتو را دریافت کرد. 🔹کشورهای غربی افسران گردان‌های ملی اوکراین را آموزش داده و تسلیحات را تامین کرده‌اند. در عین حال، کی‌یف مشکلات دونباس را حل نکرد، بلکه صرفاً زمان خرید، مرتکب ترورهای سیاسی شد. 🔘ما از خانه و جان مردم محافظت می‌کنیم اما هدف غرب قدرت نامحدود است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یاخدا 😂 کانال های آمریکایی زدن، بایدن، هنگام فرود در لهستان، کله کرد! ابررررگودرتتتتتت....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 جدی جدی باید اسمش را عوض کنیم، مثلا بگوییم: ایالات منفجره ی آمریکا، یا ایالات محترقه آمریکا... کارخانه تولید فلز در اوهایو در آتش سوخته، چندین نفر شدیدا سوخته و تا کیلومترها دود به آسمان رفته و دیده شده ... هر ثانیه تداوم دولت جنگ طلب آمریکا خیانت به جهان و مردم آن است. کاش اراده ای در مردم آمریکا پیدا شود، همت کنند این بساط را جمع کنند و به این وضع پایان دهند.
🔺عکس را با دقت ببینید؛ آمریکا بعد از جنگ اوکراین تسلیحاتش را چند برابر بیشتر، گندمش را چند برابر گرانتر و دیگر نیازهای اروپا را به یک تکان اساسی در قیمت به آنها فروخته ، از طرفی آنها را وابسته به خود و روس ها را درگیر یک جنگ فرسایشی کرده است / زلنسکی هم از روز اول مدام ایستاده جلوی دوربین و هی گفته : ایران ایران ایران ! همزمان تاکید هم کرده که صهیونیست است. حالا عکس معنا پیدا میکند. یک مهره در راس کشور گذاشته اند. یک بله قربان گو و او مامور است بازی را تاجایی که نیاز دارند پیش ببرد...
41.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹چرا دلار مدام گرون میشه؟! 🔹چرا مسئولین چیزی درباره نمی‌گویند؟! چرا تا حالا با برخورد با دلالان و سلطان‌های سکه و دلار و ...، مشکل حل نشده؟
♦️باز خوبه الان به قیمت ها انتقاد میکنیم مسئولا نگران میشن و پیگیر؛ ۸سال پیش قرارگاه مرغ زده بودن با صف های طولانی و هرج و مرج کمبود اقلام، از اون بدتر روحانی نشسته بود به ریش مردم میخندید!
قیمت دلار قبل از آشوبها (۲۰ شهریور): ۲۸۵۰۰ قیمت دلار بعد از آشوبها (۱ اسفند): ۴۸۵۰۰ بی ثباتی، باعث پیشرفت هیچ کشوری نشده ننگ بر آنها که دشمن را به ایران حریص میکنند...
🖼می‌گویند دین یعنی جنگ دین انسانها را به جان هم انداخته یا بی دینی؟؟؟
🖼 وضع جهان .. قبل از بعثت پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) چنین بود👆 700 سال جنگ ویران کننده بین ایران و روم دقت کرده اید؟ در پیجهای باستانگرا مخاطب فقط فکر میکند از اول تاریخ فقط اعراب به ایران حمله کردند و ما را به زور مسلمان کردند! و هیچ! آنها ابدا به شما نمیگویند، روم (اروپای کنونی) هفتصد سال با ایران جنگید.. بارها ایران و بارها روم شکست خورد و در آخرین جنگ (خسروپرویز) ایران شکست خورد. آنها ابدا به شما نمیگویند چرا وقتی از روم یا یونان شکست میخوردیم، بت پرست یا مسیحی نمیشدیم! آنها ابدا به شما نمیگویند ایرانی وقتی دین منطق مند و اخلاقی اسلام را دید، کم کم و در عرض 400 سال مسلمان شد، نه با زور و شمشیر. آنها ابدا از جنگهای 700 ساله ایران و روم و یونان به شما نخواهند گفت.. چون خودشان از نماینده روم کنونی ( اروپا و آمریکا) مواجب میگیرند.. آنها مخاطب عوام خود را فقط نسبت به اعراب و مسلمانان متنفر میکنند👆
روزى زنبوری و ماری با هم بحث می‌کردند. مار ميگفت: آدمها از ترسِ ظاهر ترسناک من میمیرند، نه بخاطر نيشم! مار برای اثبات حرفش، به چوپانى که زير درختى خوابيده بود؛ نزديک شد و به زنبور گفت: من چوپان را نيش مى‌زنم اما تو بالاى سرش سر و صدا کن! مار چوپان را نيش زد و زنبور بالای سرش پرواز کرد.چوپان گفت: اى زنبور لعنتى! و شروع به مکيدن جاى نيش و تخليه زهر کرد و خوب شد. مار و زنبور نقشه ديگه اى کشيدند: اين بار زنبور نيش زد و مار خودنمايى کرد! چوپان از خواب پريد و همين که مار را ديد، از ترس پا به فرار گذاشت! از ضمادی استفاده نکرد و چند روز بعد، چوپان به خاطر ترس از مار و نيش زنبور مرد! این داستان زندگی ماست... خيلى از مشكلات هم همينگونه هستند؛ و آدم‌ها فقط بخاطر ترس از آنها، نابود ميشوند. همه چیز بر میگردد به برداشت ما از زندگى. مواظب تلقین های زندگیمان باشیم...
فاطمه: ☑️پوتین: غرب طلاهای ما را دزدیده است و با هدف گرسنگی دادن به مردم ما علیه ما جنگ اقتصادی به راه انداخته است، اما این موفق نخواهد شد 🔺ما به همکاری با شرکا برای ایجاد یک سیستم بانکی مستقل از دلار ادامه خواهیم داد.
low.mp3
10.78M
صوت کامل برنامه جهان آرا در گفتگو با دکتر مهدی صفری سفیر اسبق ایران در چین در این برنامه به مهمترین شبهات و سوالات درباره سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین پاسخ داده شد و ابعاد مختلف سفر رئیس جمهور به چین و فرصتهای پیش روی اقتصادی این سفر بررسی شد. ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ عضو کانال شوید 🔻 https://eitaa.com/joinchat/1844903939C0e8d01846b
💢🔞 | دولت اسپانیا تجاوز جنسی به حیوانات را قانونی اعلام کرد 🔹‏طبق مصوبه دولت اسپانیا تا زمانی که که یک حیوان آسیب جدی نبیند، می‌توان به آن حیوان تجاوز کرد. ‏"آسیبی نبیند که نیاز به درمان‌دامپزشکی پیدا کند" ➕این کثافت کاری ها واسه هم قفل بوده! ‏جا داره این پیشرفت بزرگ فرهنگی را به مردم اسپانیا و فرهنگ غنی اروپا تبریک بگیم👏👏
⭕️به ایران حمله کنید !!! 🔻تویت جدید سروش لشگری معروف به هیچکس: از مردم خواسته اجازه بدن نیروهای خارجی به ایران حمله کنن برای آزادی از دست جمهوری اسلامی !!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برخلاف قسمتهای قبلی، دیدن این قسمت را به همه پیشنهاد نمیکنیم. آشنایی با شخصیت درنده و ستمگری مثل پرویز ثابتی و جنایاتی که در زیر مجموعه او در ساواک انجام شده، اعصاب و روان میخواهد. پس اگر زیر ۱۴ سال هستید یا شرایط روحی مناسبی ندارید قسمت ۵۲ برنامه حافظه تاریخی ایرانی را نبینید!
♦️حکم اعدام شیخ یار غار صادر شد و تا یک هفته آینده اجرا خواهد شد. 🔹این روحانی نمای حامی روحانی و محمد خاتمی به جرم ارتباط با اجنه، زنای محصنه، فتوای حرام و .... در دادگاه ویژه روحانیت محکوم به اعدام شد. پرونده نامبرده از پرونده های خاص طی دو دهه اخیر بود که بدلیل ارتباطات با اصحاب قدرت و وضعیت خاص این فرد مورد توجه گسترده قرار گرفت.