eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 هدف باورنکردنی آمریکا از شروع جنگ ارزی با ایران 🔻 با تبیین امیر پوردستان 👈 آمریکا جنگ ارزی را بر علیه مالزی نیز پیاده کرد به طوری که ماهاتیر محمد به مقام معظم رهبری گفت:"ما در یک شب فقیر شدیم، بیچاره شدیم" 👈 آمریکا جنگ ارزی را بر علیه چین نیز پیاده کرد و 40 درصد اقتصاد چین را نیز نابود کرد 👈 بر علیه ما، علاوه بر مادر تحریم ها، جنگ ارزی را نیز پیاده کرد و بنا داشتند دلار را تا 120 هزار تومان افزایش دهند 👈 اگر نبود تدابیر و راهبردهای ترسیمی مقام معظم رهبری، قطعا آمریکا در سیاستهاش بر علیه ایران، پیروز میشد 👈 الانم این باور که میتوانند در جنگ ارزی بر علیه ایران به پیروزی برسند در حال رنگ باختن در نزد آمریکایی ها هست ❇️ بسیار مراقب باشیم که در این اوضاع، ما ناخواسته تکمیل کننده پازل دشمن نباشیم و به نفع او، یقه نظام و مسئولان را نگیریم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 خاندوزی: شاهد یک جنگ ارزی علیه مردم ایران هستیم 🔰 احسان خاندوزی وزیر اقتصاد: بد خواهان مردم ایران در ماه‌های اخیر از طریق هراس آفرینی و القاء انتظارات تورمی اقداماتی را صورت دادند که منجر به تغییر رفتارها در داخل کشور شد. 🔰 ما برای هفته های آینده شاهد بهبود وضعیت ارز خواهیم بود 👈 چرا این بخش از سخنان خاندوزی در فضای مجازی سانسور می شود؟!!!
🔵رسانه روسی: ایران، ستون همگرایی اوراسیا/ایران ستون سوم اتحادیه اقتصادی اوراسیا خواهد بود رسانه روسی «پراودا» در گزارشی نوشت: 🔸اکنون که چین به عنوان یک متحد و شریک راهبردی، روابطی نزدیک تر با ایران ایجاد کرده است، باید ایران را به عنوان کشوری در حال تبدیل شدن به یکی از قطب های کلیدی در چارچوب یکپارچگی و همگرایی اوراسیا دید و آن را در کنار روسیه و چین، ستون سوم این همگرایی دانست. 🔸ایران ستون سوم اتحادیه اقتصادی اوراسیا خواهد بود»؛ «طی، ۴۴ سال پس از انقلاب اسلامی، ایران از شراکت راهبردی با سه کشور اصلی حوزه بریکس یعنی چین، روسیه و هند بهره برده است.» کشوری به عنوان اولین کشور غرب آسیا که عضو کامل سازمان همکاری شانگهای (SCO) و عضو توافقنامه تجارت آزاد (FTA) با اتحادیه اقتصادی اوراسیا (EAEU) شده است. 🔸سفر اخیر ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به چین پیش از این توسط تحلیلگران سیاسی یک "رویداد انقلابی از بسیاری جهات" خوانده شده است که نشان دهنده "چرخش تهران به شرق" است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بچه ها دارن یارای آخر الزمانی رو غربال میکنند . دارن جدا می کنند . از قافله جانمونید !
🔆زنگ عبرت 😅الیاس حضرتی خبر داد: دیدار جمعی از عناصر سیاسی، اجتماعی و ورزشی با علی دایی برای دلجویی از او!! ♦️الیاس حضرتی در روزنامه اعتماد نوشت: دوشنبه در جمع گروهی از شخصیت‌های برجسته!!، بزرگان!! و شایستگان آذری‌زبان (عموما) و شخصیت‌های بزرگوار از استان اردبیل(خصوصا) اعم از مقامات سابق اجرایی، تقنینی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی، فرهنگی و... گروهی ۳۰ نفره را تشکیل داده و با جناب! علی دایی دیدار کردیم. در این دیدار صحبت‌های مفصل و اظهار همدردی با ایشان صورت گرفت. 😏شما اگر راست میگید می رفتید یک سری به مردم زلزله‌زده خوی می زدید یا حداقل از اون خانواده ای که علی دایی آبروشان را برد دلجویی می کردید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سیدصادق‌شیرازی گفته: پیامبر منافقین را نمی‌کشت ؛ پس شما نیز نباید بکشید 🛑عفو عمومی بدید و نباید خون را با خون شست (پاسخ: مرتضی‌کهرمی )
زاینده رود اصفهان
🇮🇷 📝 قشنگ نوشته: ❄️🌹❄️ 1⃣ ازدواج دختر ١٧ ساله ما میشه کودک همسری/ رابطه جنسی آزاد دختر ١٧ ساله غربی میشه آزادی انسان 2⃣ بازی نکردن ما با اسرائیل میشه سیاسی کردن ورزش/ بازی نکردن اونا با روسیه میشه اتحاد علیه دیکتاتوری 3⃣ موشک های ما تهدیدی برای بشریت/ کلاهک های هسته‌ای اونا ضامنی برای صلح جهانی.
◽️ولی جولیان آسانژ توی زندان، ادوارد اسنودن پناهنده، الکس جونز ۴۰ میلیارد دلار جریمه و ویلیام میلتون کوپر زیر خروارها خاکه این دو نفر افرادی بودند که با اولین عکس وانتشار مطالب دروغ در خصوص مهسا امینی باعث ایجاد آشوب در کشور شدند وجزء افراد موساد وبهایی بودند.
♦️ ‏کاربر عربستانی خطاب به آیت الله العظمی خامنه‌ای: 🔹 «دمپایی کهنه‌ی شما به پادشاهی آل سعود و تاج و تخت و تمام قصرهایش می‌ارزد.» جانم فدای مظلوم مقتدر. 🍃🌸🍃🌺🍃🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 💠اثرات فیزیولوژیکی کاشت ناخن احتباس انرژیکی و ایجاد اختلالات عصبی با توجه به محل قرارگیری آن ها...
✅ فرصت ما برای فرار از تله جمعیتی بسیار محدود است و بر این اساس لازم است تا سال ۱۴۰۵، بالای ده میلیون تولد داشته باشیم. نرخ زاد و ولد به ازای هر مادر در حال حاضر ۱/۶ درصد و همین نرخ نیز در حال کاهش است در حالی که نرخ جایگزینی جمعیت جوان کشور، حداقل ۲/۱ است. مسلم وافی عضو شورای راهبری جمعیت و خانواده حوزه های علمیه: 🔸طبق یکی از سناریوهای سازمان ملل،در سال ۱۴۸۰، جمعیت کشور به ۳۱ میلیون نفر کاهش خواهد یافت! 🔹در زمینه جمعیت ما با چهار بحران تجرد، پیشگیری، ناباروری و سقط مواجه هستیم که اگر فقط مشکل عدم تمایل به فرزند بیش تر را حل کنیم، از خطر تله جمعیت عبور خواهیم کرد. 🔸بالای ده میلیون زوج داریم که با اینکه نابارور نیستند،حاضر به فرزندآوری نیستند؛ اگر این تعداد خانواده در فرصت باقیمانده تا سال ۱۴۰۵ هرکدام فقط یک فرزند به خانواده خود بیافزایند، خطر پیری جمعیت از کشور دفع خواهد شد و لذا شعار ما اینست که، با گلی دیگر، ایران گلستان می شود! 🔸در یک سال گذشته، بصورت متوسط روزانه هزار اسقاط جنین داشته ایم که متاسفانه طبق اخبار موثق روزانه فقط ده مورد از این تعداد دارای مجوز قانونی بوده است!
AUD-20230215-WA0000.mp3
8.93M
سلام منم آملی ام مجید احمدی خواننده گنگستر یه آهنگ برای آقا خونده
فتنه و خیانت جدید آنجلیناجولی از زنان ایرانی خواسته تا مقداری از موی سرشون رو برای حمایت از زنان ایرانی براش بفرستند تا همشون رو در نمایشگاهی به نمایش بذاره! ساده لوحی نیست این سناریو رو باورکنیم؟ چجوری باورکنیم اون هم بعد از اینهمه ضربه خوردن؟! سال ۹۳ سلبریتی ها کمپین ارسال بزاق به بهانه تولید دارو رو برای بیماران سرطانی راه اندازی کرده بودند تا دانسته یا ندانسته به سرقت ژنوم ایرانی ها کمک کنند! جالبه الان هم آنجلیناجولی داره به بهانه حمایت از زنان گویا اون پروژه رو کامل میکنه! دوستان طرح تغییر ژنوم زنان ایرانی دوباره کلید خورده به بهانه همسان سازی حقوق زن و مرد آنجلیا جولی پست گذاشته اینستا که کمپین حمایت از زنان ایرانی راه انداختیم و مقداری از موهاتون رو قیچی کرده ودر حمایت ازاین کمپین بفرستید لطفا آگاه سازی کنید زنان ما فکر نکنن اونوری ها مهربون شدن و نشستن فقط از ما حمایت کنن.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✘ اغلبِ جهنمی‌ها آدم‌های بدی نبودند! یک ویژگی مشترک، آنان را بدین عاقبت رساند.
🔴 زنان و دختران غرب به خیابان آمده‌اند و فریاد می‌زنند: !🙂 ✅ آن‌ها در انتهای دردناک مسیری پوچ هستند که برخی زنان ایرانی با شعار  تازه آن را آغاز کرده‌اند. 😢😐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥براندازها درباره جمعیت راهپیمایی دوباره دروغ گفتند! 🔹چند روز پیش بود که براندازان مدعی شدند در تجمع لس‌آنجلس با حضور صف اولی رضا پهلوی، ۲۰۰ هزار نفر شرکت کردند، بعد آن را به ۸۰ هزار نفر تقلیل دادند اما در نهایت فیلمی از شبکه آمریکایی منتشر شد که با استناد به گفته های پلیس لس آنجلس جمعیت حاضر را ۳هزار نفر اعلام کرد 🔹بعد از این افتضاح، براندازها تلاش کردند در تجمع بروکسل اینبار با حضور صف اولی مصی علینژاد و حامد اسماعیلیون افتضاح قبلی را جبران کنند، این بار ادعا شد که در این تجمع ۲۰هزار نفر شرکت کرده اند 🔹اما با توجه به این تصویر هوایی به وضوح مشخص است که تعداد شرکت کنندگان در میتینگ انتخاباتی جناب مهرعلیزاده هم از جمعیت حاضر در این راهپیمایی براندازان بیشتر و عدد ۲۰هزار ساخته و پرداخته ذهن بیمار براندازان است
⭕️جوامع رو به پیری بهتر تن به سازش می‌دهند کاربری در توئیتی نوشت: 🔸دیوید گلمن در کتاب تمدن ها چگونه می میرند می‌نویسد: نبودعلاقه به فرزنداوری ازنشانه های افول تمدن هاست ودنیای اسلام شاهدچنین پدیده ای است.جوامع روبه پیری بهتر تن به سازش میدهند!
83 درصد زنان جوان هلند گفته اند از سوی مردان آزار جنسی دیده اند واقعیت شعار آزادی اینها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا