eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🎥 اعتراف سفیر سابق فرانسه در یمن؛ همه می‌دانند که هیچ نیروی ایرانی در یمن نیست، آمریکایی‌ها این را بهتر از همه می‌دانند! 👤 «ژیل گوتیه» سفیر سابق فرانسه در یمن در استودیوی «فرانس۲۴»: 🔺 آمریکا خوب می‌داند که هیچ نیروی ایرانی در یمن حضور ندارد؛ جامعه بین‌المللی پروپاگاندای رسانه‌ای علیه ایران راه انداخته‌ است. 🔸 وقتی سفیر یمن بودم این کشور مملو از سلاح بود. به‌ازای هر یمنی چهار اسلحه وجود داشت. پس آن‌ها نیازی به واردات سلاح نداشتند. 🔸 اراده‌ای بین‌المللی به‌خصوص از سوی اماراتی‌ها برای تضعیف یمن وجود داشت! 🔴نشانه های زوال اسرائیل از راه می رسد 1️⃣ برهم خوردن انسجام درونی صهیونیست ها و از هم گسیختگی جامعه اسرائیلی و نافرمانی مدنی نسبت به دولت 2️⃣ ناتوانی دولت در تامین امنیت ساکنان اراضی اشغالی در برابر عملیات های فلسطینی ها 3️⃣ عدم تبعیت بخش وسیعی از ارتش و نیروهای امنیتی از نتانیاهو و بن غفیر 4️⃣ تهدیدات قدرتمند وجودی در مرزهای رژیم مانند حزب الله در لبنان، ایران در سوریه و مقاومت غزه 5️⃣ درگیر شدن غرب در اوکراین و ناتوانی در کمک به اسرائیل مانند سابق 6️⃣ روی کار آمدن افراطیون مذهبی یهودی و تصمیمات رادیکال و غیرعقلانی آنها 📌سخنان ۲ روز پیش سید حسن نصرالله در خصوص آمادگی برای نبرد بزرگ و تعیین کننده در منطقه و احتمال نابودی اسرائیل در مرحله کنونی کاملا جدی و حساب شده بود.
هم سویی آل سعود و صهیونیست ...
مسئول تراز جمهوری اسلامی. وقتی بعضیا وسط فتنه سکوت کرده بودند یا یکی به نعل و یکی به میخ میزدند ایشون دانشگاه به دانشگاه و شهر به شهر رفت و از انقلاب دفاع کرد. فراموش نخواهیم کرد!
خلاصه کتاب پروتکل های یهود.pdf
12.27M
🔶 رهبر معظم انقلاب: از خواندن کتاب "پروتکل های دانشوران صهیون" غفلت نکنید. 🔶 کتاب پروتکل های صهیون، توسط گروه اتاق تحلیل خلاصه شده و در قالب یک فایل پی دی اف، تقدیم عزیزان می شود. 🔹لطفاً در حد توان این فایل را در گروه هایی که عضو هستید به اشتراک بگذارید. 🔻اینها پروتکل های صهیونیست هاست،که طبق آن عمل کرده، جهان و جهانیان را به مخاطره انداخته اند! و جز خود و اهداف شیطانی شان،هیچ چیز دیگری برایشان مهم نیست!!؟
📌 جریمه شل شلواری 🔹در کارولینای آمریکا اگر شلوار از ۳ اینچ پایین بیفتد و لباس زیر فرد مشخص شود، جریمه بار اول ۲۵، دوم ۵۰ و سوم به بعد ۷۵ دلار است. 🔹پس می‌شود برای نوع پوشش و حفظ فرهنگ و جلوگیری از برهنگی جریمه تعیین کرد. 🔹وقتی در آمریکا برای هر اینچ به اینچ پوشش مردها قانون و جریمه تعیین می‌شود، چرا در ایران برای جلوگیری از برهنگی جریمه تعیین نشود!
♨️تصاویر حاوی مقادیر زیادی محتوای برانداز سوز😅😁 الحاق ناو اقیانوس‌پیما، و ۹۹ شناور موشک‌انداز ،به ناوگان نیروی‌دریایی سپاه !
♨️دیروز «بن‌یابو نتانیابو»، _که قصد فرار از سرزمینهای اشغالی را داشته، اما هیچ الاغی حاضر نشده او را سوار کند_ با عنتری از عنترانِ‌نشنال، مصاحبه کرده و افاضه نموده است که باید به ایران حمله نظامی نُماییم!!!🤓 👈🏻از قضا، حین گفتگوی یابو و عنتر!!! هزاران صهیونیست به خیابانها ریخته، علیه یابو شعارها داده، و اتوبان منتهی به فرودگاه را بستند، تا مانع فرار وی شوند؛ 👈🏻آرایشگاه زن یابو را نیز از قبل قرق نمودند تا آن عفریته را از میکاپ و شنیون محروم نُمایند....😱 👈🏻بحران و تمرد از دستورات، در ارتش صهیونیستی، به نیروی دریایی هم رسید و بندر حیفا مسدود شد!!! 👈🏻 رئیس پلیس تل‌آویو نیز، از آن روی که عُرضه‌ی مهار آتش اعتراضات را نداشته، با اُردنگی، اخراج گشته است؛ 👈🏻أیضا دیشب، یک فقره تیراندازی در تل‌آویو، منجر به آش و لاش شدن ۳ رأس صهیونیست چاق و چله شده!!! ✅به یابوی متوهم توصیه‌ی اکید مینماییم مِن‌بعد، از گنده‌گویی علیه ، پرهیز نُماید؛ چرا که حتی سخن‌راندن از «حمله به ایران»، ممکن است، «تل‌آویو‌ و‌ حیفا‌ را‌ با‌خاک‌ یکسان‌ کند»✌️🏻✌️🏻😎
♨️ما سیلی نمی‌خوریم،سیلی می‌زنیم! ۲ پیام واضح جمهوری اسلامی همزمان با تهدید نظامی نتانیاهو علیه ایران سیدحسن نصرالله:برای نبرد بزرگ منتظر ساعت صفر هستیم امیرعبداللهیان:روزهای سختی در انتظار رژیم صهیونیستی است بعد از شکست اغتشاشات در ایران و آغاز هرج‌ومرج در تل‌آویو، معنادار است! 🇮🇷
♨️چقدر پارلمان اروپا ما رو دوست داره!!! چقدر مهربونه!!!🙃 🔥زنها در غرب، قربانی تجاوز و بردگی و بیماری‌های عفونی‌‌اند و کتک‌خورشون مَلَسه؛ (از هر ۳ زن، یک نفر خشونت جنسی یا فیزیکی را تجربه کرده) 👈🏻اونوقت سران اروپایی و آمریکایی نگران دختران ایرانی هستن که توسط نوچه‌های حرام‌لقمه‌ی خودشون، مسموم شدند!!! الحق که نام برازنده‌تونه!!!👌🏻 !
43.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 ماله کشی عجیب کنیز بن سلمان روی ساواک / انتخابی فرد: ساواک کار جمهوری اسلامی است! در روزهای گذشته فیلمی از دفاع عجیب کنیز دوگانه سوز بن سلمان در رسانه ها منتشر شده است. او در این ویدئو ضمن تطهیر ساواک ،و اقدامات آمریکا در گوانتانامو ،تاکید می‌کند که ساواک هم کار جمهوری اسلامی است!؟🤔😝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😳😱زلزله وسط برنامه تلویزیونی مذهبی🔴 واکنش حاج آقا دیدنیه😍✋
🔴ما میتوانیم یعنی این! ⏪درد و بلای بچه های سپاه ،مخصوصا نیروی دریایی و هوا و فضا، بخوره تو سر خودروسازی فشل ... اگر مدیران خودروسازی کشور، غیرت دینی و ملی داشتند ،الان وضعیت خودروی کشور هم شبیه به این ناو پیشرفته بود!! سید علیرضا آل‌داود
❇️❇️حسن مصطفوی خمینی این بودجه های فوق نجومی را چکار کرده؟؟؟ ❇️❇️پس بگیریدبیت المال قیچی شده برای فتنه گری را ❇️🌏🔸 بمدت حدود بیست سال هر ساله بودجه فوق العاده کلانی از بیت المال را قیچی کردندو دادند به حسن مصطفوی خمینی ❇️🔷🔸امسال مجلس مراقب این شخص فتنه گر باشد قبلا این بودجه تماما صرف برنامه های خود باند نفاق میشد برای انهدام نهضت حضرت امام خمینی ❇️🔷اگر چه اسما به اسم نشر آثار امام خمینی تصویب میشده ❇️🌏ضمنا منافقین اینده قصد دارند این موجود مفلوک را به میدان بیاورند ،والان خواباندنش در اب نمک برای اینده. با در اختیار قرار دادن ارقام فوق نجومی هر ساله ❇️❇️واو که در دو انتخابات روحانی وخاتمی خودش را به اب واتش زده بود برای تبلیغ وترویج ورای اوردن اینها ،متقابلا در عرض این سالیان طولانی ،شصت میلیارد،تومان، کمتر وبیشتر ،به بهانه مثلاترویج افکارامام خمینی،جیره دزدی داشت، که دران سالها تقریبا برابر با بودجه وزارتخانه ای بوده که یک ریال ان پولها راهم در راه ترویج افکار امام هزینه ننموده است ❇️❇️اوکه باحمایت ازخاتمی وروحانی و واردشدن درتمامفتنه ها یکی ازبزرگترین خیانتکاران به امام خمینی وبیت المال بوده ❇️✡❇️ آیا با این پولها آثار امام را نشر میدادند بایستی آثار حضرت امام درتمام سیارات و کهکشانها پخش شده باشه ثانیا این آثار در قالب کتابند که هرکس خریده پولش را داده؟ ❇️🌏پس این پولها کجا رفته؟؟ مجلس نباید بودجه ای به این جوجه منافق بدهد ودر مورد بودجه های قبل هم تحقیق وتفحص کند ❇️🌏❇️برای حفظ جمهوری اسلامی باید منافق شناس باشیم !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجاب برای جمهوری اسلامی چه فایده‌ای دارد؟ •┈••✾••✾••┈• 🎙حجت الاسلام 💛
🔸علت مخفی شدن ما از آنان (شیعیان)، چیزی نیست جز آنچه از اعمالشان به ما می رسد، و ما توقع انجامش را از آنان نداریم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یه زمانی عربستان دنبال کشوندن جنگ به داخل ایران بود ولی الان مثل بچه‌های باادب اومد با ایران توافق کرد :)))
خبرگزاری تسنیم: توافق ایران و عربستان صدای صهیونیست‌ها را درآورد ▪️بنت: این توافق پیروزی سیاسی برای ایران است نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی: 🔹این توافق شکست کوبنده و بیانگر سهل انگاری و ضعف اسرائیل است. 🔹ازسرگیری روابط عربستان و ایران تحول خطرناک برای اسرائیل و یک پیروزی سیاسی برای ایران به شمار می رود.
🔴رسانه عبری: اتحاد منطقه ای علیه ایران رویایی دست نیافتنی است. وزیرسابق دادگستری اسرائیل: نتانیاهو وعده صلح با عربستان سعودی را داد اما در نهایت آنها با ایران این کار را کردند.