eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️چقدر پارلمان اروپا ما رو دوست داره!!! چقدر مهربونه!!!🙃 🔥زنها در غرب، قربانی تجاوز و بردگی و بیماری‌های عفونی‌‌اند و کتک‌خورشون مَلَسه؛ (از هر ۳ زن، یک نفر خشونت جنسی یا فیزیکی را تجربه کرده) 👈🏻اونوقت سران اروپایی و آمریکایی نگران دختران ایرانی هستن که توسط نوچه‌های حرام‌لقمه‌ی خودشون، مسموم شدند!!! الحق که نام برازنده‌تونه!!!👌🏻 !
43.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 ماله کشی عجیب کنیز بن سلمان روی ساواک / انتخابی فرد: ساواک کار جمهوری اسلامی است! در روزهای گذشته فیلمی از دفاع عجیب کنیز دوگانه سوز بن سلمان در رسانه ها منتشر شده است. او در این ویدئو ضمن تطهیر ساواک ،و اقدامات آمریکا در گوانتانامو ،تاکید می‌کند که ساواک هم کار جمهوری اسلامی است!؟🤔😝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😳😱زلزله وسط برنامه تلویزیونی مذهبی🔴 واکنش حاج آقا دیدنیه😍✋
🔴ما میتوانیم یعنی این! ⏪درد و بلای بچه های سپاه ،مخصوصا نیروی دریایی و هوا و فضا، بخوره تو سر خودروسازی فشل ... اگر مدیران خودروسازی کشور، غیرت دینی و ملی داشتند ،الان وضعیت خودروی کشور هم شبیه به این ناو پیشرفته بود!! سید علیرضا آل‌داود
❇️❇️حسن مصطفوی خمینی این بودجه های فوق نجومی را چکار کرده؟؟؟ ❇️❇️پس بگیریدبیت المال قیچی شده برای فتنه گری را ❇️🌏🔸 بمدت حدود بیست سال هر ساله بودجه فوق العاده کلانی از بیت المال را قیچی کردندو دادند به حسن مصطفوی خمینی ❇️🔷🔸امسال مجلس مراقب این شخص فتنه گر باشد قبلا این بودجه تماما صرف برنامه های خود باند نفاق میشد برای انهدام نهضت حضرت امام خمینی ❇️🔷اگر چه اسما به اسم نشر آثار امام خمینی تصویب میشده ❇️🌏ضمنا منافقین اینده قصد دارند این موجود مفلوک را به میدان بیاورند ،والان خواباندنش در اب نمک برای اینده. با در اختیار قرار دادن ارقام فوق نجومی هر ساله ❇️❇️واو که در دو انتخابات روحانی وخاتمی خودش را به اب واتش زده بود برای تبلیغ وترویج ورای اوردن اینها ،متقابلا در عرض این سالیان طولانی ،شصت میلیارد،تومان، کمتر وبیشتر ،به بهانه مثلاترویج افکارامام خمینی،جیره دزدی داشت، که دران سالها تقریبا برابر با بودجه وزارتخانه ای بوده که یک ریال ان پولها راهم در راه ترویج افکار امام هزینه ننموده است ❇️❇️اوکه باحمایت ازخاتمی وروحانی و واردشدن درتمامفتنه ها یکی ازبزرگترین خیانتکاران به امام خمینی وبیت المال بوده ❇️✡❇️ آیا با این پولها آثار امام را نشر میدادند بایستی آثار حضرت امام درتمام سیارات و کهکشانها پخش شده باشه ثانیا این آثار در قالب کتابند که هرکس خریده پولش را داده؟ ❇️🌏پس این پولها کجا رفته؟؟ مجلس نباید بودجه ای به این جوجه منافق بدهد ودر مورد بودجه های قبل هم تحقیق وتفحص کند ❇️🌏❇️برای حفظ جمهوری اسلامی باید منافق شناس باشیم !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجاب برای جمهوری اسلامی چه فایده‌ای دارد؟ •┈••✾••✾••┈• 🎙حجت الاسلام 💛
🔸علت مخفی شدن ما از آنان (شیعیان)، چیزی نیست جز آنچه از اعمالشان به ما می رسد، و ما توقع انجامش را از آنان نداریم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یه زمانی عربستان دنبال کشوندن جنگ به داخل ایران بود ولی الان مثل بچه‌های باادب اومد با ایران توافق کرد :)))
خبرگزاری تسنیم: توافق ایران و عربستان صدای صهیونیست‌ها را درآورد ▪️بنت: این توافق پیروزی سیاسی برای ایران است نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی: 🔹این توافق شکست کوبنده و بیانگر سهل انگاری و ضعف اسرائیل است. 🔹ازسرگیری روابط عربستان و ایران تحول خطرناک برای اسرائیل و یک پیروزی سیاسی برای ایران به شمار می رود.
🔴رسانه عبری: اتحاد منطقه ای علیه ایران رویایی دست نیافتنی است. وزیرسابق دادگستری اسرائیل: نتانیاهو وعده صلح با عربستان سعودی را داد اما در نهایت آنها با ایران این کار را کردند.
جزئیاتی از تعهدات عربستان سعودی برای بازگشت روابط دیپلماتیک با ایران / فیتیله شبکه اینترنشنال سعودی پایین کشیده می شود! رضا عباسی خبرنگار و فعال رسانه ای نوشت: ‌‎عربستان سعودی متعهد شده تنش آفرینی توسط شبکه سعودی اینترنشنال در امور داخلی ‎ایران را متوقف سازد!
کانالهای خبر رسانی، به کُما رفته اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا اطلاع رسانی نمیشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
🔸نه عربستان و وابستگان او تغییری کرده اند و نه جمهوری اسلامی ذره ای از آرمان های خود کوتاه آمده است آنچه آنها را پای میز توافق و کرنش کشاند زبان و ایران اسلامی بود. آنها برای امنیت آینده خود از میان بازیگران مختلف ایران را انتخاب کردند. این بزرگ ترین پیام و دستاورد جهانی این توافق است.
🔺قیمت دلار در زمان شاه و حقوق کارگر فرقش این بود، که اون موقع، رسانه ها القای حس بدبختی ،در جنگ شناختی نداشتند!
‌. 🔴برکناری رئیس شعبه ۷ بیمه تهران 🔹بعد از بازرسی تیم گشت ارشاد مدیران و ابراز برخی نارضایتی‌ها از عملکرد و نحوه خدمت‌رسانی شعبه ۷ تأمین اجتماعی تهران رئیس این شعبه از مسئولیت خود تعلیق شد./فارس ✅گشت مدیران وعده رئیس جمهور👌😊
در قرن جدید دیگه باید لقب ملخ خور رو به آلمانیها نسبت داد:))🦗 در آلمان برای استفاده از حشرات در بستنی‌ها مجوز صادر شده!
قابل توجه آنهایی که می گفتند کجاست وعده گشت ارشاد مدیران آقای رئیسی!!! ✔️برکناری ۵ مدیر استان بوشهر با دستور رئیسی 🔹گشت ارشاد مدیران فقط به معنای برکناری نیست ، بلکه به گفته سخنگوی دولت در موارد زیادی به مدیران تذکرات لازم داده شد تا رویه غلط خود را اصلاح کنند و اصلاح هم شد.
تقریبا همزمان با مرگ پیروز، مسئولین باغ وحشی در مریلند آمریکا یک یوزپلنگ 8 ساله به نام باد رو به دلیل عدم بهبود مشکلات گوارشی معدوم کردند و گفتند چنین بیماریهایی در این گونه کاملا طبیعی و متداول است اگر آمریکا می‌تونست پیروز رو درمان کنه، چرا هر چند ماه ،یک یوزش تلف میشه ،یا می کشنش؟!
🐠🐬اینجا خارج نیست آکواریوم بندر انزلی خودمونه این آکواریوم با زیربنای بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع در ۴ طبقه بنا شده و یکی از مکان‌های دیدنی بندر انزلی و رشت محسوب می‌شود که سالانه گردشگران زیادی از این محل دیدنی بازدید می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ما را اجبار و اکراه به اینجا نکشانده است، که دشواری‌ها راه بر ما ببندد !