eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸علت مخفی شدن ما از آنان (شیعیان)، چیزی نیست جز آنچه از اعمالشان به ما می رسد، و ما توقع انجامش را از آنان نداریم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یه زمانی عربستان دنبال کشوندن جنگ به داخل ایران بود ولی الان مثل بچه‌های باادب اومد با ایران توافق کرد :)))
خبرگزاری تسنیم: توافق ایران و عربستان صدای صهیونیست‌ها را درآورد ▪️بنت: این توافق پیروزی سیاسی برای ایران است نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی: 🔹این توافق شکست کوبنده و بیانگر سهل انگاری و ضعف اسرائیل است. 🔹ازسرگیری روابط عربستان و ایران تحول خطرناک برای اسرائیل و یک پیروزی سیاسی برای ایران به شمار می رود.
🔴رسانه عبری: اتحاد منطقه ای علیه ایران رویایی دست نیافتنی است. وزیرسابق دادگستری اسرائیل: نتانیاهو وعده صلح با عربستان سعودی را داد اما در نهایت آنها با ایران این کار را کردند.
جزئیاتی از تعهدات عربستان سعودی برای بازگشت روابط دیپلماتیک با ایران / فیتیله شبکه اینترنشنال سعودی پایین کشیده می شود! رضا عباسی خبرنگار و فعال رسانه ای نوشت: ‌‎عربستان سعودی متعهد شده تنش آفرینی توسط شبکه سعودی اینترنشنال در امور داخلی ‎ایران را متوقف سازد!
کانالهای خبر رسانی، به کُما رفته اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا اطلاع رسانی نمیشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
🔸نه عربستان و وابستگان او تغییری کرده اند و نه جمهوری اسلامی ذره ای از آرمان های خود کوتاه آمده است آنچه آنها را پای میز توافق و کرنش کشاند زبان و ایران اسلامی بود. آنها برای امنیت آینده خود از میان بازیگران مختلف ایران را انتخاب کردند. این بزرگ ترین پیام و دستاورد جهانی این توافق است.
🔺قیمت دلار در زمان شاه و حقوق کارگر فرقش این بود، که اون موقع، رسانه ها القای حس بدبختی ،در جنگ شناختی نداشتند!
‌. 🔴برکناری رئیس شعبه ۷ بیمه تهران 🔹بعد از بازرسی تیم گشت ارشاد مدیران و ابراز برخی نارضایتی‌ها از عملکرد و نحوه خدمت‌رسانی شعبه ۷ تأمین اجتماعی تهران رئیس این شعبه از مسئولیت خود تعلیق شد./فارس ✅گشت مدیران وعده رئیس جمهور👌😊
در قرن جدید دیگه باید لقب ملخ خور رو به آلمانیها نسبت داد:))🦗 در آلمان برای استفاده از حشرات در بستنی‌ها مجوز صادر شده!
قابل توجه آنهایی که می گفتند کجاست وعده گشت ارشاد مدیران آقای رئیسی!!! ✔️برکناری ۵ مدیر استان بوشهر با دستور رئیسی 🔹گشت ارشاد مدیران فقط به معنای برکناری نیست ، بلکه به گفته سخنگوی دولت در موارد زیادی به مدیران تذکرات لازم داده شد تا رویه غلط خود را اصلاح کنند و اصلاح هم شد.
تقریبا همزمان با مرگ پیروز، مسئولین باغ وحشی در مریلند آمریکا یک یوزپلنگ 8 ساله به نام باد رو به دلیل عدم بهبود مشکلات گوارشی معدوم کردند و گفتند چنین بیماریهایی در این گونه کاملا طبیعی و متداول است اگر آمریکا می‌تونست پیروز رو درمان کنه، چرا هر چند ماه ،یک یوزش تلف میشه ،یا می کشنش؟!
🐠🐬اینجا خارج نیست آکواریوم بندر انزلی خودمونه این آکواریوم با زیربنای بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع در ۴ طبقه بنا شده و یکی از مکان‌های دیدنی بندر انزلی و رشت محسوب می‌شود که سالانه گردشگران زیادی از این محل دیدنی بازدید می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ما را اجبار و اکراه به اینجا نکشانده است، که دشواری‌ها راه بر ما ببندد !
رهبر معظم انقلاب: "علائم زیادی وجود دارد که نظم کنونی جهان دارد تغییر پیدا میکند و نظم جدیدی بر جهان حاکم خواهد شد... دست و پای آمریکا از حضور در سراسر جهان جمع خواهد شد." ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ▫️علائم در حال آشکار شدن است...
مرتیکه! ریزش دلار چرا باید برات تلخ باشه؟!
⭕️ توافق ایران و عربستان با میانجیگری چین در واقع حذف آمریکا از معادلات منطقه است. اینکه ریاض بدون درنظر گرفتن ملاحظات واشنگتن پای میز مذاکره با ایران آن هم در پایتخت چین می آید، یعنی سعودیها نیز گذار از دنیای تک قطبی آمریکایی را باور کرده و نزدیک شدن به محور شرقی را به صلاح میدانند! 🔹️در موضع گیری پیرامون مناسبات بین المللی ببینید دشمنتان کجا ایستاده و شما طرف دیگر قرار بگیرید: از سر گیری روابط(غیر دوستانه) با عربستان یعنی آتش بس در جنگ یمن و قد کشیدن حوثی‌ها، یعنی حذف بودجه اینترنشنال و اخراج از انگلیس، یعنی آتش گرفتن نتانیاهو و آنچه در سر داشت. ✔️تکلیف ما که با عربستان معلوم است و حساب‌های تسویه نشده‌مان هم سر جای خود باقیست اما به وضوح میشود دید جماعتی که دیروز با سفر رئیس جمهور چین به عربستان، برای انزوای ایران بشکن می‌زدند، امروز برای در چین خفه‌خون گرفتند! ؟
بانک سیلیکون ولی ورشکست شد!! آیا شاهد به وقوع پیوستن غرق شدن تایتانیک آمریکا هستیم؟
کارشناس مشهور بازارهای مالی آمریکا که بحران مالی سال ۲۰۰۸ رو پیش بینی کرده بود : سیستم بانکی ایالات متحده در آستانه یک فروپاشی بسیار بزرگتر از سال 2008 است. بانک ها دارای اوراق بلندمدت با نرخ بهره بسیار پایین هستند. آنها نمی توانند با اوراق خزانه کوتاه مدت رقابت کنند. برداشت انبوه از سپرده گذارانی که به دنبال بازدهی بالاتر هستند، موجی از ورشکستگی بانک ها را در پی خواهد داشت.
برای مذاکره با آمریکا که شیطان بزرگ است، حتی عاشورای خونین را با تحریف، درس مذاکره معرفی کردند؛ اما برای میانجی‌گری چین برای توافق میان ایران و عربستان، مفسر قرآن می‌شوند!
وزیرسابق دادگستری رژیم صهیونیستی: ‏نتانیاهو وعده صلح با عربستان سعودی را داد اما در نهایت آنها با ایران صلح کردند ‏این جمله منو یاد این جمله معروف میشائیل لودرز المانی انداخت زمانی که گفت: ‏سید علی خامنه ای حرف اول و اخر رو در خاورمیانه میزند ، او کسی است که اسراییل را بسیار بهتر از نتانیاهو، عربستان را بهتر از محمد بن سلمان و ایالت بایرن را بهتر از نخست وزیر ایالت میشناسد بدون کوچکترین اما و اگری ‏ او شطرنج باز بسیار قهار دنیای سیاست است ، شبکه خبری: شورای هماهنگی حزب الله کشور
🔴روحانیون هرگز نباید از آن عدول کنند. ♦️امام خمینی (ره):البته آن چیزی که روحانیون هرگز نباید از آن عدول کنند و نباید با تبلیغات دیگران از میدان به در روند، حمایت از محرومین و پابرهنه هاست، چرا که هر کسی از آن عدول کند از عدالت اجتماعی اسلام عدول کرده است. ما باید تحت هر شرایطی خود را عهده دار این مسؤولیت بزرگ بدانیم و در تحقق آن اگر کوتاهی بنماییم، خیانت به اسلام و مسلمین کرده ایم. 📚صحیفه نور جلد ۲۰ صفحه ۲۲۷
🔴روشنگری است نه !یکی از جهادها جهاد است. ♦️امام خامنه ای :چون دشمن ممکن است ما را غافل کند، فکر ما را منحرف سازد و دچار خطا و اشتباهمان گرداند ♦️هرکس که در راه روشنگری فکر مردم، تلاشی بکند، از انحرافی جلوگیری نماید و مانع سوءفهمی شود، از آنجا که در مقابله با دشمن است، تلاشش نامیده میشود.آن هم جهادی که شاید امروز، مهمّ محسوب میشود.پس، کشور ما امروز کانون جهاد است.
رهبر انقلاب: "علائم زیادی وجود دارد که نظم کنونی جهان دارد تغییر پیدا میکند و نظم جدیدی بر جهان حاکم خواهد شد... دست و پای آمریکا از حضور در سراسر جهان جمع خواهد شد." ۱۱ آبان ۱۴۰۱ علائم در حال آشکار شدن است...