eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☘ داستانی که اشک مادی‌گرا را در آورد! 🎙 استاد شهید مرتضی مطهری ره
🌍 قرار بود رئیس بانک مرکزی روسیه به ایران سفر کند و مشاوره بدهد، چرا بجای آن مزدوران بانک جهانی به ایران سفر میکنند؟ 🔹 چه دستهایی در کار است تا کماکان بر اقتصاد کشور حاکمیت کند؟ ، کارگزار امپریالیسم و بانک جهانی چطور و با کدام انگیزه میخواهد به اقتصاد ایران کمک کند؟ ﹏﹏⃟🌻﹏﹏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥 *باید به این معرفت رسید که مشکل اقتصادی باعث بی توجهی به امام زمان و دین نشود.* رمز گشایی و ایجاد زمینه سازی ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف 🔷سید علی رضا حسینی
👤 توییت استاد ✍ آن کسی که گفت: «دوران بزن در رو تمام شده»، صادق است. 🔹تمام کشورهایی که در ریخته‌شدن خون هم‌وطنانمان شریک بودند، یا مانند سعودی‌ها اعلام پشیمانی کرده و باج می‌دهند یا تاوان خواهند داد. 🔹نتانیاهو از طریق چهار کشور پیغام فرستاده که هیچ‌گاه قصد حمله به ایران را نداشته است!
🔺 🚩 «وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ ۚ وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنْتُمْ لَا تُظْلَمُونَ» 🚩«و شما (ای مؤمنان) در مقام مبارزه با آن کافران خود را مهیا کنید و تا آن حد که بتوانید از آذوقه و تسلیحات و آلات جنگی و اسبان سواری زین کرده برای تهدید و تخویف دشمنان خدا و دشمنان خودتان فراهم سازید و نیز برای قوم دیگری که شما بر (دشمنی) آنان مطلع نیستید (مراد منافقانند که ظاهرا مسلم و باطنا کافر محض‌اند) و خدا بر آنها آگاه است. و آنچه در راه خدا صرف می‌کنید خدا تمام و کامل به شما عوض خواهد داد و هرگز به شما ستم نخواهد شد.»
🔺در مقابل شیاطین عالم، و دشمنان قسم خورده حق،پیروان ابن ملجم ها و......؛با افتخار از جمهوری اسلامی دفاع کنید، شما در مقابل حرامزادگان هستید. این افتخار بزرگیه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😳 زنانی که فشار قبر ندارند! ❎ سخنرانی حجت الاسلام عالی هر روز ساعت ۱۲:۳۰ از شبکه افق
📣 بهترین عمل در شب قدر 🔸 رهبر انقلاب: بهترین اعمال در شب قدر دعاست، احیاء هم برای دعا و توسل و ذکر است. دعا یعنی با خدای متعال سخن گفتن؛ در واقع خدا را نزدیک خود احساس کردن و حرف دل را با او در میان گذاشتن. دعا یا درخواست است، یا تمجید و تحمید است، یا اظهار محبت و ارادت است؛ همه‌ی اینها دعاست.
﷽؛ " ما را پشت در این خانه دیدیم در آتش بود ، داشت می‌سوخت ".
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ از سیره امیرالمومنین (ع) است! 🔹 دکتر علی غلامی، استاد دانشگاه: علی (ع) در اوج قدرت، پاسخگویی را وظیفه خود می‌دانند. 🔹رهبری بعد از اتفاقات اخیر بیان کردند سوالی برای جوانان ایجاد شده که پاسخ آن باتوم نیست، پاسخ آن جهاد تبیین است.
⭕️ توهین و تمسخر شب های قدر و ماه رمضان توسط سلبریتی دوزاری! 🔹 مطمئنی این ۳۶۵ روز گذشته همونجوری که نوشتی زندگی کردی؟ اگر در لقمه پاک و ناپاک درست انتخاب می‌کردی، الان اینجور نمیشدی که راحت به اعتقادات مردم ایرانِ عزیز ما توهین کنی...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻خدا برای ما نشونه گذاشته. چرا توجه نداریم؟ صیحه آسمانی در شب ٢٣ رمضان که فرداش هم جمعه باشه رخ می‌ده. ❗️خواهشاً خواهشاً این ویدیو رو ببینید. به‌سادگی از کنارش عبور نکنید و با فرستادن این ویدیو برای دیگران قدم کوچکی برای ظهور امام زمان‌مون بردارید.❗️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸تخریب باورنکردنی یک پورشه ماکان توسط یک بلاگر برای اثبات عدم کیفیت. 🔹یک بلاگر برای اثبات کیفیت ضعیف پورشه، دست به نابود کردن این خودروی لوکس آلمانی زد. دانستن حق مردم است @shahed136news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴برنامه فراجا برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در کشور فرمانده فراجا: 🔹مردم از ما خواستند و مسئولین ما مطالبه داشتند؛ افرادی که بدپوشش هستند دختران ما هستند و غفلت کردند. دشمنان می‌خواهند نهاد خانواده را از بین ببرند.
ادامۀ بی‌محلی چین به فرماندهان آمریکا 👤 سخنگوی پنتاگون: 🔸چین کماکان درخواست‌های وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا برای تماس را رد می‌کند.
⭕️اسرائیل نفس‌های آخرش را می‌‌کشد! 👈دکتر بتول عرندس ، استاد دانشگاه و تحلیلگر بین المللی از لبنان در همایش «قدس میراث مشترک ادیان» : ♦️کسیکه پژوهشگر حوزه رژیم صهیونیستی باشد می داند این رژیم نفس‌های آخرش را می کشد و از درون و بیرون متلاشی خواهد شد. ♦️ ما مردم لبنان ، سوریه ،فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی مطمئن هستیم که به زودی در قدس به حضرت امام خامنه ای اقتدا می کنیم.
⭕️ زنان دنیا خسته نشوید، زیرا اسرائیل به زودی نابود خواهد شد! 👈ام عاصف البرغوثی نماد مادران شهدای فلسطینی در همایش «قدس میراث مشترک ادیان»: ♦️کسانی می خواستند با گفتگو حق فلسطینی ها را بگیرند. آخرش چه شد؟ کدام حق ولو کوچک را توانستند بگیرند؟ ♦️ من مادر چند شهید و اسیر هستم. همسرم سی سال در اسارت بود و فقط لحظه مرگ او را دیدم. به همه زنان دنیا توصیه می کنم خسته نشوید و مقاومت کنید چرا که اسراییل به زودی خواهد رفت. 👌گفتگو با رژیم صهیونیستی خطای محض است. او فقط زبان قدرت و سلاح را می‌فهمد.
⭕️ در انجیل آمده که، ایران اسرائیل را شکست خواهد داد! ♦️محقق مسیحی سعادة الیازجی در همایش «قدس میراث مشترک ادیان» آستان قدس رضوی(ع): در کتاب انجیل به ما مسیحیان بشارت داده شده است که ایرانیان در آخرالزمان به حکومت می رسند و بر پلیدی ها پیروز می شوند چون از حمایت شمشیر دولبه برخوردارند. ♦️سالها تحقیق کردم در میان شمشیرهای تاریخ  تا توانستم رمز گشایی کنم که شمشیر دولبه همان ذوالفقار است و منظور از ایرانیان شیعیان امام علی (ع)است. ♦️طبق مطالبی که در انجیل آمده است ایران ،‌اسرائیل را شکست خواهد داد و تا آن لحظه مدت زمان زیادی نمانده است.
⭕️ قدس برای یهودی‌ها مقدّس نیست! ♦️دکتر محمد البحیصی تاریخدان و یهودشناس فلسطینی در همایش «قدس میراث مشترک ادیان» آستان قدس رضوی(ع): شاید برادران و خواهران ما ندانند ولی تمام کتب دینی یهودی ها را که بخوانید حتی یک مورد پیدا نمی کنید که شهر قدس ، برای آنان دارای قداست و جایگاه دینی باشد. 🔹در کتاب تناخ یهودیان یا همان عهد قدیم تصریح شده است که قدس هیچ جایگاه معنوی ندارد و فقط از نظر سیاسی مهم است.
یتیمان کوچه چرا چشم انتظارید! گرسنه بخوابید دیگر بابا ندارید...💔🥀 ┄═❈๑๑♥️๑๑❈═┄‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑مدارس ژاپن یک به یک رو به تعطیلی... 🆘 اگه بیدار نشیم آینده نزدیک ما هم همینه😔