eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
به تصریح قرآن، قصاص برای حیات جامعه است؛ برای «بازدارندگی». یعنی قاتل رو باید کشت تا دیگه کسی جرات نکنه از این غلطا بکنه. با توجه به این اگر قصاص در حیات پشتی قوه قضاییه اجرا بشه، بازدارندگی اتفاق نخواهد افتاد. باید در محل وقوع جنایت انجام بشه. هنوز خبری از دستگیری قاتلین شهید حمیدرضا الداغی و شهید سرگرد شهرکی (رئیس پلیس سراوان) و همسر مظلومش منتشر نشده و فضای رسانه‌ای خلوته. تا خلوت هست باید مطالبه‌گری کرد. زنگ بزنید قوه قضاییه و تقاضا کنید مجرم رو در ملأ عام به اشدّ مجازات برسونند، تا امنیت دوباره به جامعه برگرده، و کفتارها خونه‌نشین بشن.
📸 حمیدرضا الداغی همون جوون باغیرتی که بهش می گفتین «هیز تویی هرزه تویی... » جونشو داد تا ناموس شما رو از چنگال لاشخورای هرزه بکشه بیرون! 🔺لطفاً انسان باشید، و هنگام قصاصِ قاتلانش، هشتگ نه به اعدام نزنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 واکنش جالب شاهرخ خان به دختر محجبه 🖌 کدام یک از این دخترانی که با شاهرخ خان دیدار داشتند برای شاهرخ از احترام و شخصیت بیشتری برخوردار بود ؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 واقعا تجربه‌ی حکومت داری ایران، باید مورد مطالعه قرار بگیرد ، چرا کشورهای ما نمی‌توانند همانند ایران عمل کنند؟! 🔺اظهارات کارشناسان ضد ایرانی در شبکه "الحوار" ،پیرامون قدرت جمهوری اسلامی ایران.
امام حسن سلام الله علیه : مَن قَرَأ القرآنَ كانَت لَهُ دعوةٌ مُجابةٌ إمّا مُعَجَّلَةً و إمّا مُؤَجَّلةً . كسى كه قرآن بخواند ، يك دعاى مستجاب شده دارد ، دير مستجاب شود ، يا زود . بحارالانوار : / ۹۳ / ۳۱۳ / ۱۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 لیدر‌های شبکه جوانان محلات در تور اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) 🔹بازوند، فرمانده سپاه بابلسر: 🔺پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه بابلسر، یک شبکه مرتبط با گروهک منافقین را کشف و متلاشی کردند. 🔺این گروه تحت شبکه‌ای با عنوان جوانان محلات بابلسر، با هدف فریب و جذب جوانان و نوجوانان ،و وعده واهی مهاجرت به خارج از کشور ،در حال فعالیت بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 مقام پیشین وزارت خارجه آمریکا:وقتی چند ماه پیش شنیدم که روسیه برای تامین پهپادهای خود به ایران اتکا کرده است، کمی غافلگیر شدم/اکنون روسیه نیز برخی از جنگ افزارهای به غنیمت گرفته آمریکایی را به ایران منتقل می کند/امیدوارم ایرانی‌ها نتوانند موشک ضد زره جاولین را مهندسی معکوس کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹  اولین اعتراف قاتلان شهید الداغی 🔺‌ ️دو جوانی که شهید حمیدرضا الداغی را با ضربات چاقو به‌شهادت رساندند، دارای سابقۀ کیفری هستند! نتیجه نه به اعدام بعضیا !؟
◾حمید رضا الداغی نه بسیجی بود، نه آمر به معروف. یک ایرانی غیرتمند بود که وقتی دید دارد به دو دختر تعرض میشود، مقابل اوباش ایستاد. اما چرا صدای مدعیان زن، زندگی، آزادی در نمی آید؟ چون همین چندماه قبل هدفشان را اعلام کرده بودند: «حجاب بهانه است، میخواهیم مفهوم ناموس را  در جامعه از بین ببریم». ✍امیر حسین ثابتی
تصور کنید اگر به جای شهید الداغی ، یک نفر دیگه کشته شده بود مثلا یکی از ارازل یا یکی از آن دو دختر واقعا قضیه برعکس میشد ، نه تنها در ایران، که همه دنیا مدعی می شدند، و مجرم اصلی «جمهوری اسلامی» بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 وداع فرزندان شهید شهرکی با پیکر مطهر پدر و مادر شهیدشان
پدر سوختگی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خودشون اعتراف می کنند بی ناموس آمد! افتخار می کنند به بی ناموسی،بی غیرتی،بی بند و باری!؟ نتیجه چی میشه؟ اینی که می بینم....
‏چرا جنگ امروز ما، جنگ رسانه‌هاست!؟ چون صدای ریختن یه سطل ماست،‌‌ از صدای شلیک گلوله و صدای چاقویی که سینه‌ی ‎شهید حمیدرضا الداغی رو شکافت، ‌بیشتر شنیده میشه!؟؟
سلبریتی غیرتمند 👌
‏یکی به اینا بگه خب مگه مجبورید نظرسنجی بذارید که اینجوری ضایع بشید؟ بدون ربات هیچی نیستید 😂
‍ 💢بچه خوشتیپ دانشگاه مهدی عرفاتی در صفحه اینستاگرامش نوشت: حمیدرضا الداغی هم‌دانشگاهی من بود. اواخر دههٔ هفتاد. من ارتباطات میخوندم و حمید حسابداری(اگر اشتباه نکنم). من بچه مذهبی دانشگاه بودم و اون بچه خوشتیپ دانشگاه. ظاهراً هیچ صنمی باهم نداشتیم. ماجرای آشنایی ما برمیگشت به جنجال و نزاعی که سرِ مسابقات فوتبال دانشگاه به راه افتاد. وسط بازی تیم ما، مدافع حریف یه خطای ناجور روی من کرد. من بلند شدم و اعتراض کردم. بازیکن حریف فحاشی کرد و من یه لحظه خون به مغزم نرسید و درگیر شدم. در کسری از ثانیه، ۷-۸ نفر ریختن رو سر من و کأنه با قاتل پدرشون طرف هستن… زیر مشت و لگد و فحاشی‌ها، حمید رو دیدم که به هواخواهی من وارد معرکه شده و داره یکی پس از دیگری رو می‌نوازه… تا جایی که یادمه ورزشکار بود و حتی توی مسابقات رزمی هم اسم و رسمی داشت. دعوا که تموم شد متوجه شدم هر دوی ما رو با تیزی نشون کردن؛ من گوش راستم و حمید گوش چپ... رفتیم بیمارستان و سهم هر کدوم سه چهارتا بخیه شد و گوش‌هامونو پانسمان کردن. از فردا توی دانشگاه معروف شدیم به گوش‌بریده‌ها… شکایت کردیم و دادگاه برامون طول درمان برید و دیه. ۲۵۰هزار تومن برا ضارب دیه بریدن. بابای طرف اومد به التماس و خواهش که ببخشیمش. یه کارگر ساده بود که یحتمل ۲۵۰هزار تومن، حقوق چندماهش میشد. از دست پسرش شاکی بود. حمید با همون برخورد اول راضی شد و منم راضی کرد که ببخشیمش و بخشیدیمش… این ماجرا شد دلیل دوستی منِ بچه مذهبی دانشگاه با جوان اول خوشتیپ و خوشگل دانشگاه. پریشب یکی از رفقای دانشگاه بهم پیام داد که حمید الداغی به رحمت خدا رفته. دروغ نگم، اولش نشناختم تا اینکه عکسشو برام فرستاد. حالا همون جوان خوشتیپ و خوشگل دانشگاه، پشت اسمش کلمه شهید نشسته و منِ بچه مذهبیِ پرادعا هیچ…🌱🥀🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بدون تعارف با خانواده شهید غیرت و ناموس، شهید حمیدرضا الداغی
یکی از قاتلین ‎ قبلا مرتکب قتل عمد شده و با وساطت بزرگان شهر و پرداخت دیه از قصاص فرار میکنه. و الان مجددا مرتکب قتل میشه یکی از فلسفه‌های قصاص همینه، بازدارندگی از قتل مجدد. حالا هی سلبریتی‌هایی که الان لال هستن دو روز دیگه میان هشتگ نه به اعدام میزنن. این هشتک‌های نه به اعدام خودش عامل قتل‌های دیگه میشه، قاتل همیشه دلش به همین حمایت‌ها خوش خواهد بود و تو کارش مصمم تر میشه. اگر در همین صحنه سبزوار به جای ‎حمیدرضا_الداغی یکی از اون دو نفر کشته شده بود، امروز اینترنشنال و بی‌بی‌سی خودشون رو تیکه پاره میکردن، سلبریتی‌ها میگفتن ماهم یک الداغی هستیم، تجمعات دانشجویی داشتیم، بزرگان حوزوی جریان اصلاحات بیانیه می دادند، اتحاديه اروپا بیانیه حقوق بشری می داد. بایدن کنار ملت! می‌ایستاد، حکومت مسؤل مستقیم قتل بود و...
برخی غربگرایان از اسارت بارداری و شیردهی گفتند، از مادر هراسی و چه چه گفتند، اما هیچ کدام از سر دغدغه و آگاهی و علم و پژوهش نبود بلکه از سر جهل و حسادت بود، هیچ کدام طعم شیرین مادری را نچشیده اند🥰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بشارتی بزرگ و امید آفرین برای خانم های چادری . لطفا ببینید و در حد امکان منتشر کنید